Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цілі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378
П78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, К. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 314 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.36 грн.
    Зміст:
Кубіцький, С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький. - С .3
Щубелка, Н. В. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності / Н. В. Щубелка. - С .9
Величко, Т. Г. Про технологізацію освіти / Т. Г. Величко. - С .15
Мельник, Л. П. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу / Л. П. Мельник. - С .25
Кобзар, О. Б. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців / О. Б. Кобзар. - С .34
Лазарєв, М. І. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .42
Щербань, П. М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи / П. М. Щербань. - С .54
Антонюк, Р. І. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя / Р. І. Антонюк. - С .66
Дараган, Т. П. Ключові пробеми інформатизації освіти / Т. П. Дараган. - С .77
Зеленський, К. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. - С .84
Голованова, Т. П. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера / Т. П. Голованова. - С .88
Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних / К. Б. Левченко. - С .95
Репецька, О. А. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне / О. А. Репецька. - С .105
Єрмоленко, В. О. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть / В. О. Єрмоленко. - С .110
Желябіна, Н. К. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання / Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. - С .114
Міщик, Л. І. Актуальність гендерного підходу в освіті / Л. І. Міщик. - С .118
Удалова, О. А. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя / О. А. Удалова. - С .127
Удалова, О. Ю. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності / О. Ю. Удалова. - С .133
Савич, Л. Л. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми / Л. Л. Савич
Тарасенко, Г. С. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей / Г. С. Тарасенко. - С .148
Крилова, Н. І. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету) / Н. І. Крилова, Н. М. Півень. - С .153
Ягупов, В. В. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини / В. В. Ягупов. - С .160
Харабет, В. В. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання / В. В. Харабет. - С .170
Мітрясова, О. П. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії) / О. П. Мітрясова. - С .177
Вербицький, В. В. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів / В. В. Вербицький. - С .182
Соколов, А. В. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. - С .188
Кришталь, М. А. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту / М. А. Кришталь. - С .192
Величко, О. Г. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови / О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. - С .199
Орлова, І. О. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови / І. О. Орлова. - С .203
Кузнєцова, О. О. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови / О. О. Кузнєцова. - С .210
Корогод, Н. П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів / Н. П. Корогод. - С .214
Джулай, Т. М. Відомча освіта та її перспективи / Т. М. Джулай. - С .220
Марігодов, В. К. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. - С .223
Кондратюк, О. П. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ / О. П. Кондратюк. - С .229
Король, В. М. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання / В. М. Король. - С .239
Сорочинська, В. Є. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці / В. Є. Сорочинська. - С .250
Штифурак, В. С. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя / В. С. Штифурак. - С .257
Ягупов, В. В. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді / В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. - С .268
Кулага, С. М. Деякі питання формування культури здоров’я / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .275
Стародубцев, О. П. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі / О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. - С .281
Бабешко, О. П. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів / О. П. Бабешко. - С .287
Супрун, М. О. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка / М. О. Супрун. - С .292
Афшин, Ростами. Основные тенденции развития системы образования в Иране / Ростами Афшин. - С .301
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
801.51
С18
б-ка Ковальчука О. Г. / С18-КСХ


    Сантаяна, Джордж.
    Витлумачення поезії та релігії [Текст] : Пер. з англ. / Д. Сантаяна, Вступ. ст. С. Плотнікова. - Львів : Ініціатива, 2003. - 288 с. - ISBN 966-7172-14-7 : б/кошт.
    Зміст:
Умосприйняття, уява та містицизм . - С .33-50
Гомерівські гімни . - С .51-72
Поезія християнської догми . - С .93-122
Платонічна любов у декотрих італійських поетів . - С .123-146
Відсутність релігії у Шекспіра . - С .147-162
Поезія варварства . - С .163-202
Емерсон . - С .203-216
Поезія розчарування . - С .217-230
Засоби та цілі поезії
ДРНТІ
ББК 83.011.8
РУБ 801.51
Рубрики: Літературознавство--поетика--теорія вірша, віршування
Кл.слова (ненормовані):
поезія і релігія -- жанр поезії
Анотація: Перша перекладена українською мовою книга відомого філософа критичного реалізму Д. Сантаяни містить авторські розудми про спільні джерела поезії та релігії, вирішальну роль уяви у формуванні людського досвіду та наукового знання.


Дод.точки доступу:
Плотніков, С.
Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Знайти схожі

3.
378
Н 34


   
    Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст] : збірник статей. Вип. XLI / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2001. - 230 с. - 6.40 грн., 3.00 грн.
    Зміст:
Коваль, В. С. Головні фактори ризику та негативного впливу на здоров’я учня при роботі з комп’ютером / В. С. Коваль, В. М. Курочкіна. - С .25-27
Ковбаса, Ю. М. Нові проблеми у професійній підготовці старшокласників / Ю. М. Ковбаса. - С .27-29
Ковчина, І. М. Соціальні аспекти виховання молоді у Японії / І. М. Ковчина, О. Шубка. - С .30-31
Король, С. В. Шляхи впровадження в освітню практику диференційованого навчання / С. В. Король. - С .60-61
Кот, Н. М. Екологічний тренінг з дошкільниками / Н. М. Кот. - С .70-71
Кошарна, Н. В. Особливості системи підготовки учителя у швеції / Н. В. Кошарна. - С .71-73
Кравець, Л. В. бразно-стильові особливості ранніх оповідань В. Винниченка / Л. В. Кравець. - С .75-77
Кравченко, С. М. Інформаційне моделювання як засіб підвищення теоретичного рівня та практичної значущості результатів навчання з інформатики в педагогічному вузі / С. М. Кравченко. - С .77-79
Куценко, Т. М. Цілеспрямованість і самоконтроль як засоби підвищення ефективності педагогічної діяльності вчителя / Т. М. Куценко. - С .89-91
Кучинський, М. В. Формування професійних навичок у студентів до проведення уроків зв’язного мовлення за картиною / М. В. Кучинський. - С .92-94
Кучменко, О. М. Самостійна робота студентів заочної форми навчання педагогічних вузів / О. М. Кучменко. - С .95-97
Лапченко, І. О. Регулятивна функція емоційної сфери в особистісному розвитку дитини дошкільного віку / І. О. Лапченко. - С .98-99
Лисак, Ю. В. Екзистенційна проблематика повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків" / Ю. В. Лисак. - С .103-105
Луценко, І. О. Професійно-педагогічна підготовка студентів до формування комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей / І. О. Луценко. - С .113-115
Макарова, Л. Л. Проблемне навчання та гра як психологічні детермінанти розвитку мислення молодшого школяра / Л. Л. Макарова. - С .119-122
Матвієнко, О. В. Цілі виховання як базисна культура особистості / О. В. Матвієнко. - С .131-132
Матяш-Заяц, Л. П. Природа міжособистісних та внутрішньоособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці / Л. П. Матяш-Заяц. - С .133-135
Мельничук, М. І. Розвиток і становлення проблеми виховання дітей працею й грою у дошкільних закладах України у 20-30-ті роки ХХ століття / М. І. Мельничук. - С .140-142
Михайліченко, М. В. Виховання громадянина: історичний аспект / М. В. Михайліченко. - С .142-144
Можайкіна, О. С. Визначення факторів, які впливають на розвиток неповнолітнього - шлях до виховання гармонійної особистості / О. С. Можайкіна. - С .147-149
Мокрицький, Е. М. Система освіти в КНР в 50-х роках ХХ століття / Е. М. Мокрицький. - С .151-152
Мороз, О. Г. Підготовка майбутнього викладача вищої школи: психолого-педагогічний ракурс / О. Г. Мороз, В. І. Юрченко. - С .156-159
Огороднійчук, З. В. Емпатійність як умова формування пізнавального інтересу учнів / З. В. Огороднійчук. - С .178-179
Осадчій, І. Г. особливості організаційно-педагогічного забазпечення процесів здобуття загальної середньої освіти в сільському регіоні / І. Г. Осадчій. - С .186-190
Падалка, О. С. Технологія формування економічного мислення у студентів педагогічного університету / О. С. Падалка. - С .193-199
Паламар, О. М. Дослідження мотивації учіння молодших школярів (на матеріалі природознавства) / О. М. Паламар. - С .200
Панченко, Г. Д. Поєднання логіки навчального предмета з логікою навчального процесу - необхідна передумова інтенсифікації навчання / Г. Д. Панченко, М. С. Гордфйчук. - С .201
Пестушко, В. Ю. "Гуманітаризація" і "гуманізація" у понятійно-термінологічному апараті педагогіки / В. Ю. Пестушко. - С .207-209
Підкамінна, Л. В. Метафоричні епітети у поезії Т. Г. Шевченка / Л. В. Підкамінна. - С .213-216
Пінчук, Ю. В. Актуальні завдання вузівського курсу методики дошкільного виховання дітей з тяжкими вадами мовлення / Ю. В. Пінчук. - С .221-223
ДРНТІ
ББК 74.58я5
РУБ 378


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

4.
378
Ф 59


    Фініков, Тарас Володимирович.
    Сучасна вища освіта: Світові тенденції і Україна [Текст] / Т. В. Фініков ; Міжнародний фонд досліджень освітньої політики, Інститут економіки та права "КРОК". - К. : Таксон, 2002. - 176 с. - (Вища освіта в сучасному світі). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7128-26-1 : 18.10 грн., 23.10 грн., 41.30 грн.
    Зміст:
Актуальність і стан розробки проблем вищої освіти . - С .3
Методологічні засади дослідження проблем вищої освіти . - С .24
Проблеми взаємовпливу вищої освіти і економіки . - С .54
Місце і роль вищої освіти в суспільно-політичному житті . - С .72
Криза державної вищої освіти: причини, характер, шляхи подолання . - С .88
Децентралізація державної вищої освіти: сутність, моделі, напрями, цілі . - С .109
Вищі навчальні заклади недержавної форми власності: стан і проблеми розвитку . - С .134
Освітня політика, вплив середовища та адаптивність . - С .165
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378


Дод.точки доступу:
Міжнародний фонд досліджень освітньої політики; Інститут економіки та права "КРОК"
Примірників всього: 9
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2), аб (4)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2), аб (4)
Знайти схожі

5.
32
Л 55


   
    Лібералізм: Антологія [Текст] : научное издание / Наукове товариство ім. Вячеслава Липинського ; Упоряд. О. Проценко, В. Лісовий. - К. : Смолоскип, 2002. - (Політичні ідеології). - ISBN 966-7332-74-8 : 70.00 грн.
    Зміст:
Мізес, Людвіг. Лібералізм у класичній традиції / Людвіг Мізес. - С .3-18
Гаєк, Фрідріх А. Принципи ліберального соціального порядку / Фрідріх А. Гаєк. - С .19-32
Боаз, Девід. Ключові поняття лібертаризму / Девід Боаз. - С .33-39
Зелцнік, Філіп. Основи комунітаристського лібералізму / Філіп Зелцнік. - С .40-48
Меннінг, Девід. Символічна форма лібералізму / Девід Меннінг. - С .49-63
Волдрон, Джеремі. Теоретичні засади лібералізму / Джеремі Волдрон. - С .64-83
Фріден, Майкл. Родина лібералізмів: морфологічний аналіз / Майкл Фріден. - С .84-106
Кекес, Джон. Засадничі цінності лібералізму / Джон Кекес. - С .107-128
Баркер, Родні. Майбутнє для лібералізму чи ліберальне майбутнє / Родні Баркер. - С .129-148
Бентам, Джеремі. Про принцип корисності / Джеремі Бентам. - С .149-150
Мілль, Джон С. Про індивідуальність як один з елементів добробуту / Джон С. Мілль. - С .151-164
Майноуг, Кеннет. Анатомія лібералізму / Кеннет Майноуг. - С .165-198
Гауз, Д. Індивідуальність: ліберальні теорії людини / Д. Гауз. - С .199-228
Рорті, Р. Постмодерністський буржуазний лібералізм / Р. Рорті. - С .229-234
Тейлор, Ч. Атомізм / Ч. Тейлор. - С .235-254
Сендел, М. Моральний суб’єкт: лібералізм і межі справедливості / М. Сендел. - С .255-339
Гутман, Е. Комунітаристська критика лібералізму / Е. Гутман. - С .340-351
Шпрагенс, Т. А. Реконструючи ліберальну теорію: розум і ліберальна культура / Т. А. Шпрагенс. - С .352-367
Тамір, Я. Ідея людини / Я. Тамір. - С .368-384
Кимліка, В. Цінність культурного членства / В. Кимліка. - С .385-398
Констан, Б. Про свободу древніх у її порівнянні зі свободою сучасних людей / Б. Констан. - С .411-423
Мілль, Д. С. Індивідуальна свобода і межі суверенності індивіда / Д. С. Мілль. - С .424-440
Грін, Т. Г. Про різні значення слова "свобода" у зв’язку з волею та моральним поступом людства / Т. Г. Грін. - С .441-457
Гобгауз, Л. Т. Апологія свободи / Л. Т. Гобгауз. - С .458-475
Мізес, Л. Капіталізм, ринок і свобода / Л. Мізес. - С .476-482
Фрідман, М. Взаємозв’язок між економічною і політичною свободою / М. Фрідман. - С .483-490
Гаєк, Ф. А. Цінність свободи / Ф. А. Гаєк. - С .491-530
Берлін, І. Два концепти свободи / І. Берлін. - С .531-567
Маккелем, Д. К. Негативна і позитивна свобода / Д. К. Маккелем. - С .568-582
Грей, Д. Про негативну і позитивну свободу / Д. Грей. - С .583-602
Тейлор, Ч. Що негаразд із негативною свободою / Ч. Тейлор. - С .603-620
Локк, Д. Цілі політичного суспільства та врядування / Д. Локк. - С .621-625
Сміт, А. Система природної свободи / А. Сміт. - С .626-630
Гумбольдт, В. Позитивна і негативна держава / В. Гумбольдт. - С .631-634
Мілль, Д. С. Про підстави та межі laisser-faire, або принципу невтручання / Д. С. Мілль. - С .634-652
Спенсер, Г. Прийдешнє рабство / Г. Спенсер. - С .653-655
Річі, Д. Дж. Принципи державного втручання / Д. Дж. Річі. - С .656-658
Грін, Т. Г. Ліберальне законодавство і свобода контракту / Т. Г. Грін. - С .659-674
Гобгауз, Л. Т. Держава та індивід / Л. Т. Гобгауз. - С .675-684
Гобсон, Д. А. Перспективи лібералізму / Д. А. Гобсон. - С .685-687
Фріден, М. Соціалізм у лібералізмі: дореалізації соціальної етики / М. Фріден. - С .688-723
Кейнс, Д. Кінець laissez-faire / Д. Кейнс. - С .724-738
Мізес, Л. Сутність laissez-faire / Л. Мізес. - С .739-741
Гаєк, Ф. А. Економічна політика і верховенство права / Ф. А. Гаєк. - С .742-752
Фрідман, М. Роль уряду у вільному суспільстві / М. Фрідман. - С .753-762
Гелстоун, В. Захист лібералізму / В. Гелстоун. - С .763-778
Роулз, Д. Справедливість як чесність: політична, а не метафізична / Д. Роулз. - С .779-801
Дворкін, Р. Ліберальна концепція рівності / Р. Дворкін. - С .802-823
Макінтайр, А. Справедливість як чеснота: зміна концепцій / А. Макінтайр. - С .859-868
Нозік, Р. Розподільна справедливість / Р. Нозік. - С .869-893
Кимліка, В. Ліберальний культуралізм: народження консенсусу? / В. Кимліка. - С .399-410
Кимліка, В. Ліберальна рівність / В. Кимліка. - С .824-858
Волцер, М. Складна рівність / М. Волцер. - С .894-918
Доннелі, Д. Права людини і західний лібералізм / Д. Доннелі. - С .919-935
Вінсент, Р. Д. Права людини і культурний релятивізм / Р. Д. Вінсент. - С .936-956
Белламі, Р. Ліберальні права, соціалістичні цілі та обов’язки громадянина / Р. Белламі. - С .957-973
Белламі, Р. Три моделі прав і громадянства / Р. Белламі. - С .974-996
Барендт, Е. Три теорії свободи слова / Е. Барендт. - С .997-1009
Скенлон, Т. Теорія свободи слова / Т. Скенлон. - С .1010-1025
Руджеро, Г. Лібералізм і демократія / Г. Руджеро. - С .1026-1032
Фукуяма, Ф. Всесвітня ліберальна революція / Ф. Фукуяма. - С .1033-1043
Доннелі, Д. Права людини, демократія і розвиток / Д. Доннелі. - С .1069-1086
ДРНТІ
ББК 66.050.12
РУБ 32
Рубрики: Політика--лібералізм
Кл.слова (ненормовані):
ліберальна антропологія


Дод.точки доступу:
Проценко, Олег (Інститут східноєвропейських досліджень НАН України) \упоряд.\; Лісовий, Василь (Інститут філософії НАН України) \упоряд.\; Наукове товариство ім. Вячеслава Липинського
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
371(075.3)
М 18


    Малафіїк, Іван Васильович.
    Дидактика [Текст] : Навчальний посібник для студентів вузів / І. В. Малафіїк. - К. : Кондор, 2005. - 398 с. - ISBN 966-7982-88-2 : 31.90 грн., 31.60 грн., 26.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Дидактика
   Навчання--закони--принципи--правила

   Навчання--методи--форми--засоби

   Нетрадиційні уроки

   Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
цілі навчання

Примірників всього: 217
фб (1), ав (2), аб (189), Ч.З.№2 (25)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (189), Ч.З.№2 (25)
Знайти схожі

7.
371(075.3)
В 19


    Василюк, Алла Володимирівна.
    Нариси з порівняльної педагогіки [Текст] : посібник з порівняльної педагогіки для студентів вищих педагогічних закладів освіти / А. Василюк, К. Корсак, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 119 с. - Бібліогр.: с. 111-119. - 2.50 грн.
    Зміст:
Виникнення порівняльної педагогіки та її початкові теоретико-методологічні концепції . - С .7
Батьки-засновники порівняльної педагогіки . - С .10
Перші наукові досягнення . - С .13
Зародження організацій . - С .18
Порівняльна педагогіка в СРСР та Україні . - С .19
Змужніння порівняльної педагогіки та її сучасні теоретико-методологічні окнцепції . - С .20
Порівняльна педагогіка в незалежній україні . - С .31
Інформаційно-суспільні зміни і тенденції розвитку освіти . - С .32
Стан освіти в Україні . - С .42
Міжнародна взаємодія в освіті: організації та програми . - С .45
ЮНЕСКО та її інституції . - С .47
Європейський Союз . - С .50
Рада Європи . - С .51
Міжнародні освітні програми . - С .52
Дошкільне виховання. Початкова школа . - С .57
Елементи історії розвитку системи жошкільного виховання . - С .57
Основні завдання системи дощкільного виховання . - С .58
Про стан і діяльність початкової школи . - С .61
Тенденції розвитку початкової освіти . - С .64
Середня освіта: Стан і тенденції розвитку . - С .66
Системи професійної освіти: стан і перспективи розвитку . - С .74
З історії профосвіти . - С .74
Цілі і моделі середньої професійної освіти . - С .75
Сучасна система професійних консультацій . - С .82
Стан і перспективи розвитку вищої освіти . - С .83
Педагогічні кадри учора, сьогодні і завтра . - С .92
Підвищення вимог до вчителя ХХІ ст. . - С .92
Педевтологи про підготовку вчителів . - С .95
Організація первинної підготовки вчителів . - С .97
Реформи освіти - досвід і перспективи. Приклад України і Польщі
ДРНТІ
ББК 74.202я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка


Дод.точки доступу:
Корсак, Костянтин; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 264
фб (1), ав (4), аб (247), Ч.З.№2 (12)
Свободны: фб (1), ав (4), аб (247), Ч.З.№2 (12)
Знайти схожі

8.
1МИ
Р67


    Ролз, Джон.
    Теорія справедливості [Текст] = A Theory of Justice : научное издание / Дж. Ролз; Пер. з англ. О. Мокровольський. - К. : Основи, 2001. - 822 с. - ISBN 966-500-550-2. - ISBN 0-674-00078-1 : 32.00 грн.
ДРНТІ
ББК 87.613
РУБ 1МИ
Рубрики: Справедливість (філос.)
   Свобода совісті

   Свобода (філос.)

   Зобов’язання (філос.)

   Цілі (філос.)

   Моральність (філос.)

   Самостійність (філос.)

   Заздрість (філос.)

   Моральна психологія

Кл.слова (ненормовані):
громадянська непокора -- гедонізм -- правомірність -- рівність (філос.) -- обов’язки (філос.)


Дод.точки доступу:
Мокровольський, Олександр \пер. з англ.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

9.
336(4Укр)
С 37


    Симоненко, Валентин Костянтинович.
    Основи єдиної системи державного фінансового контролю в Україні (макроекономічний аспект) [Текст] : монографія / В. К. Симоненко, О. І. Барановський, П. С. Петренко. - К. : Знання України, 2006. - 280 с. - Бібліогр.: с. 236-242. - ISBN 966-316-114-0 : 9.10 грн.
ДРНТІ
ББК 65.9(4Укр)261
РУБ 336(4Укр)
Рубрики: Фінансовий контроль--сутність--цілі та завдання--класифікація
   Бюджетна політика

   Рахункова палата--Україна



Дод.точки доступу:
Барановський, Олександр Іванович; Петренко, Павло Степанович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 53631
Кількість відвідувачів 1405
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя