Пошуковий запит: <.>GEO=Росія -- педагогіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74.6 Г 98
Гущина, Т. Н. Педагогическое сопровождение развития субъектности обучающегося / Т. Н. Гущина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 50-57. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.6 + 74.200.587 Рубрики: Соціальна педагогіка--соціалізація особистості--соціально-педагогічний супровід Освіта--додаткова освіта старшокласників--соціально-педагогічний супровід Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): соціалізація особистості -- додаткова освіта -- додаткова освіта старшокласників -- освітні технології -- авторські освітні технології -- соціально-педагогічний супровід Анотація: У статті розкрито основні аспекти технології соціально-педагогічного супроводу розвитку суб'єктності старшокласника у додатковій освіті дітей. В статье раскрыты основные аспекты технологии социально-педагогического сопровождения развития субъектности старшекласников в дополнительном образовании детей.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74. 584(2Рос) Г 97
Гуцу, Е. Г. Проектировочные действия преподавателя педвуза / Е. Г. Гуцу> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 58-63. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74. 584(2Рос) Рубрики: Вища освіта--викладачі--професійна компетенція викладачів Професійна орієнтація викладачів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): педагогічні вузи -- професійна компетенція -- компетентнісний підхід -- викладачі педагогічних вузів -- проектувальні професійні дії -- професійно-особистий розвиток -- професійна компетенція викладачів -- декомпозиція компетенцій Анотація: У статті обговорюється проблема зміни вимог до професійної компетенції сучасного викладача вищої педагогічної школи. В статье обсуждается проблема изменения требований к профессиональной компетенции современного преподавателя высшей педагогической школы.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Романова, О. В. Модель формирования профессиональной компетентности учителя / О. В. Романова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 63-70. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74р30-254 Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта вчитель--професійна компетентність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): компетенція -- компетентність -- професійна компетентність -- формування професійної компетентності -- професійна компетентність вчителів -- навчально-професійна діяльність -- моделювання навчального процесу -- моделювання організації навчання -- модель формування компетентності -- науково-дослідна діяльність Анотація: У статті пропонується модель формування професійної компетентності майбутніх вчителів у сучасних соціокультурних умовах. В статье предлагается модель формирования профессиональной компетентности будущих учителей в современных социокультурных условиях.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 81р30 Б 73
Богданова, Н. В. Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81р30 Рубрики: Іноземні мови--методика викладання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель Анотація: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки. Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки.
Дод.точки доступу: Коротков, А. С. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.584(2Рос)к94 К 60
Колесников, А. К. Взаимосвязь характеристики структуры образовательной программы и её ресурсного обеспечения / А. К. Колесников> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 79-85. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.584(2Рос)к94 Рубрики: Вища освіта--освітні програми--якість підготовки студентів Освітні програми Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): освітні програми -- освітні послуги -- ресурсне забезпечення -- якість підготовки студентів Анотація: Розглядаються характеристики складності освітньої програми та її ресурсного забезпечення. Обговорюється проблема встановлення взаємозв'язків даних характеристик, необхідних для підвищення якості освітньої послуги у ВНЗ. Рассматриваются характеристики сложности образовательной программы и её ресурсного обеспечения. Обсуждается проблема установления взаимосвязей данных характеристик, необходимых для повышения качества образовательной услуги в вузе.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бирженюк, Г. М. Педагогика постижения культуры / Г. М. Бирженюк> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 116-121
. - ISSN 0869-561XББК 71.0 + 74в2:71 Рубрики: Культура--культурологія--педагогічна культурологія--монографії Педагогічна культура Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): педагогічна культурологія -- наукові школи -- наукові дослідження -- синергетика -- синергетичний ефект Анотація: Про монографію чл.-кор. РАО М. А. Аріарского (1928) "Педагогическая культурология". В 2-х т. - СПб, 2012. У монографії узагальнено результати досліджень та досвіду учасників Наукової школи педагогічної культурології, очолюваної автором. О монографии чл.-корр. РАО М. А. Ариарского(1928) "Педагогическая культурология". В 2-х т. - СПб, 2012. В монографии обобщены результаты исследований и опыта участников Научной школы педагогической культурологии, возглавляемой автором.
Дод.точки доступу: Аріарський, Марк Арієвич (чл.-кор. РАО (2008), доктор культурології (2000), професор (1991), завідувач кафедрою соціально-культурної діяльності ФГТУ ВПО «Санкт-Петербурзький державний університет культури і мистецтв» ; 1928) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74в052 Т 36
Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74в2: 88 Б 52
Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4 Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Дод.точки доступу: Берулава, М.Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 88.56 Х 15
Хайкина, С. В. Организационные основы взаимодействия образовательного учреждения и семьи / С. В. Хайкина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.56 + 88.840.1 + 74.205.1 Рубрики: Психологія--сімейна психологія--виховання дітей Психологія--дитяча психологія--виховання молодших школярів Загальноосвітні навчальні заклади--зв’язок школи з сім’єю Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): сімейна психологія -- дитяча психологія -- виховання дітей -- виховання молодших школярів -- шкільна освіта -- зв’язок школи з сім’єю -- особистисть -- індивідуалізація -- соціалізація Анотація: Про взаємодію освітньої установи і сім'ї з метою забезпечення індивідуалізації розвитку дитини.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.66 Ф 55
Филонов, Г. Н. Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях / Г. Н. Филонов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 121-122
. - ISSN 0869-561XББК 74.66 Рубрики: Соціальна педагогіка Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): сільські поселення -- соціум -- соціально-педагогічні проблеми соціума -- книги з соціальної педагогіки -- наукові дослідження з соціопедагогіки Анотація: В статье проанализирована книга доктора педагогических наук, профессора М. П. Гурьяновой "Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях". - М.; Курган, 2011. - 373 с. Сборник статей основывается на результате социально-педагогических исследований автора в течение 20 лет. Рекомендуется работникам социальной сферы. У статті проаналізовано книгу доктора педагогічних наук, професора М. П. Гурьяновой "Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях". - М.; Курган, 2011. - 373 с. Збірник статей грунтується на результаті соціально-педагогічних досліджень автора впродовж 20 років. Рекомендовано працівникам соціальної сфери.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|