Пошуковий запит: <.>S=Викладання української мови в школі -- інноваційні методи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Інноваційні технології на уроках української мови і літератури: Добірка статей [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N4. - С. 10-55
Рубрики: Викладання української літератури в школі--інноваційні методи Викладання української мови в школі--інноваційні методи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 81.411.1-90 М 17
Максимчук, Галина. Інтерактивні методи навчання української мови [Текст] / Г. Максимчук, І. Хом’як> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 8. - С. 18-22.
. - ISSN 0130-5263ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Викладання української мови в школі Викладання української мови в школі--інноваційні методи Кл.слова (ненормовані): лінгвістична компетентність
Дод.точки доступу: Хом'як, Іван Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 81.411.1 С 50
Смирнова, Неля. Інноваційні системи навчання на уроках української мови / Н. Смирнова> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 12. - С. 40-42.
ББК 81.411.1 Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи Кл.слова (ненормовані): інноваційні уроки -- інноваційні системи навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- складні речення Анотація: Подано розробку інноваційного уроку з української мови на тему: "Розділові знаки у безсполучниковому складному реченні".
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 81.411.1 Ц 11
Цінько, С. Мобільні технології - альтернативний засіб вивчення української мови [Текст] / С. Цінько, Д. Марєєв> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 6. - С. 4-6.
. - ISSN 0130-5263ББК 81.411.1 Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи навчання--мультимедіа Кл.слова (ненормовані): мобільні телефони -- засоби і форми навчання -- планшет -- гаджети -- електронні підручники
Дод.точки доступу: Марєєв, Д. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 81.411.1-90 Р 69
Романич, Наталія. Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності [Текст] / Н. Романич> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 5. - С. 8-13.
. - ISSN 0130-5263ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи Кл.слова (ненормовані): перевернене навчання -- перевернений клас -- особистісно орієнтований підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 81.411.1-90 С 65
Сордія, Олена. Використання елементів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури [Текст] / О. Сордія, С. Пастух> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 8/9. - С. 57-60.
ББК 81.411.1-90 + 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Педагогіка--арт-педагогіка Викладання української літератури в школі--інноваційні методи Викладання української мови в школі--інноваційні методи Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури -- уроки української мови -- арт-терапія -- арт-педагогіка -- інновація -- здоров’язбережувальна технологія -- особистісно орієнтоване навчання Анотація: У статті розглядається сутність поняття “арт-педагогіка”. Аналізуються її мета, завдання, принципи як технології особистісно орієнтованого навчання і виховання. Обстоюється доцільність реалізації прийомів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури.
Дод.точки доступу: Пастух, Світлана Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 81.411.1-90 Б 82
Борисенко, Валентина. Інформаційна графіка на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 2. - С. 17-20.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи Кл.слова (ненормовані): вивчення української мови -- мовна освіта -- інноваційна діяльність -- новітні методи -- інформаційна графіка
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Борисенко, Наталія. Квест "Літературними стежками Харкова”, присвячений Дню української писемності та мови [Текст] / Н. Борисенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 4. - С. 2-10.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи Викладання української літератури в школі--інноваційні методи Кл.слова (ненормовані): День української писемності та мови -- квест "Літературними стежками Харкова” -- карта маршруту
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>9.
|
Масловська, Людмила. Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей [Текст] / Людмила Масловська> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 44-49. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--інноваційні методи Викладання української мови в школі--інноваційні методи Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтації старшокласників -- педагогічні інновації -- настандартний урок -- інтерактивні методи -- дидактична гра -- сучасний урок -- інтерактивне навчання Анотація: У статті розглянуто роль нестандартних уроків української мови та літератури в розвитку мовленнєвої компетентності ціннісних орієнтацій старшокласників у системі україномовної освіти. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст понять "педагогічні інновації", "нестандартний урок", "традиційні, нетрадиційні інтерактивні методи", "дидактична гра - імітаційне моделювання ситуацій", "інтерактивне навчання". Шляхом аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей визчено принципи побудови й реалізації педагогічної системи, спрямованої на розвиток творчої мовної особистості, розглянуто ефективні методи організації творчої мовленнєвої діяльності учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>10.
|
Лавренюк, Віолетта. Інноваційні і традиційні підходи у викладанні лінгвістичних дисциплін [Текст] / В. Лавренюк> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2020. - N 2. - С. 2-6.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи Кл.слова (ненормовані): викладання лінгвістичних дисциплін -- інформаційно-комунікативні технології -- дистанційне навчання -- освітня діяльність -- інноваційний підхід у викладанні
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
|
|