Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- інновації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.
74.04(4Укр)
С 14


    Сазоненко, Г.
    Інноваційна культура [Текст] / Г. Сазоненко // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 13(липень). - С. 3-6
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна культура освіти -- компетентісне навчання -- освітня політика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.1
Ч-75


    Чорноморець, В.
    Організація НВП у дошкільному закладі: соціологічний аспект [Текст] / В. Чорноморець, Н. Буркіна // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 14(липень). - С. 7-12
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
   Освіта--інновації

   Оцінювання знань



Дод.точки доступу:
Буркіна, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.04(4Укр)
С 89


    Суліма, Євген.
    Інноваційно-інформаційний розвиток освіти - якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи [Текст] / Є. Суліма // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 9. - С. 3-8.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток освіти


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

4.
37.01:001.895(477)
Ч-72


    Чичановський, А. А.
    Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 11-15
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
аналіз освітніх інновацій -- педінновації -- вимірювання педінновацій -- захист національних цінностей
Анотація: Запропоновано: розглядати інновації у системі освіти в контексті системи вищого порядку з урахуванням оточуючого середовища, тобто соціума, а освітній простір - на глобальному, регіональному і національному рівнях, враховуючи параметри і характер їх взаємодії; чітко розмежувати інновації, враховуючи їх техніко-технологічний і гуманітарний виміри, і більш раціонально відноситись до запровадження зарубіжних цінностей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Химинець, В. В.
    Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--сучасний стан
   Освіта--інновації

   післядипломна педагогічна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- система освіти -- інтеграційні процеси -- завдання освіти -- трансформаційні процеси
Анотація: Розглянуті впливи трансформаційних і інтеграційних процесів на стан і розвиток освіти. Показано, що сучасна освіта насамперед повинна навчити особистість вчитись жити, тобто виробити свою позиції в житті, своє світосприйняття, вимогливе ставлення до себе і толерантне до інших, навчити вмінню діяти згідно поставленої перед собою задачі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
37.01:001.895(476)
М 77


    Монастирський, А. П.
    Інформаційні технології підтримки педагогічних інновацій у системі освіти республіки Білорусь / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 25-30
УДК
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта--інновації
   Освіта в зарубіжних країнах

   Інформаційні технології в освіті

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Білорусь--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітичні системи інновацій -- педагогічні інновації -- педагогічний досвід -- інформаційні бази для екпертиз
Анотація: Розглянуто: створення в Академії післядипломної освіти Республіки Білорусь загальнодоступного науково-педагогічного інформаційного систематично поповнюваного ресурсу - Республіканської інформаційно-аналітичної системи педагогічних інновацій і ефективного педагогічного досвіду (далі - РІАС ПІЕПД), що є інформаційною базою для експертизи педагогічних інновацій, розробки єдиних підходів до опису інновацій і оцінювання результатів їх запровадження; задачі РІАС ПІЕПД, її складові і етапи запровадження.


Дод.точки доступу:
Дзюба, І. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.2
К 65


   
    Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект / розробники концепції: Г. Д. Щекатунова, А. Д. Цимбалару, О. І. Красота, О. Пузіков, К. В. Гораш // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 28-38. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--інновації
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Освіта--концепції

   Інновації в школі

Кл.слова (ненормовані):
інновації в педагогіці -- концепції -- концепції інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток шкіл -- розвиток шкіл


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Кузь, В. Г.
    Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--інновації
   нові педагогічні технології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті
Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.2
Б 77


    Бойко, Алла.
    Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 15-22 : портр. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Модернізація освіти
   Освіта--інновації

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- педагогічна практика
Анотація: У статті обґрунтовано специфіку співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах модернізації системи освіти України. Схарактеризовано найбільш значущі для практики праці вчених та діяльність з упровадження інновацій Національної академії педагогічних наук України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.2
С 37


    Симоненко, Тетяна.
    Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Зміст освіти
   лінгводидактика

   Освіта--інновації

   Освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 85367
Кількість відвідувачів 1339
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя