Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- інновації<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74.04(4Укр) С 14
Сазоненко, Г. Інноваційна культура [Текст] / Г. Сазоненко> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 13(липень). - С. 3-6
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--інновації методична допомога вчителям Ніжина Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): інноваційна культура освіти -- компетентісне навчання -- освітня політика
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.1 Ч-75
Чорноморець, В. Організація НВП у дошкільному закладі: соціологічний аспект [Текст] / В. Чорноморець, Н. Буркіна> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 14(липень). - С. 7-12
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта Освіта--інновації Оцінювання знань
Дод.точки доступу: Буркіна, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.04(4Укр) С 89
Суліма, Євген. Інноваційно-інформаційний розвиток освіти - якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи [Текст] / Є. Суліма> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 9. - С. 3-8.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток освіти
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>4.
| 37.01:001.895(477) Ч-72
Чичановський, А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 11-15
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): аналіз освітніх інновацій -- педінновації -- вимірювання педінновацій -- захист національних цінностей Анотація: Запропоновано: розглядати інновації у системі освіти в контексті системи вищого порядку з урахуванням оточуючого середовища, тобто соціума, а освітній простір - на глобальному, регіональному і національному рівнях, враховуючи параметри і характер їх взаємодії; чітко розмежувати інновації, враховуючи їх техніко-технологічний і гуманітарний виміри, і більш раціонально відноситись до запровадження зарубіжних цінностей.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--сучасний стан Освіта--інновації післядипломна педагогічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти -- система освіти -- інтеграційні процеси -- завдання освіти -- трансформаційні процеси Анотація: Розглянуті впливи трансформаційних і інтеграційних процесів на стан і розвиток освіти. Показано, що сучасна освіта насамперед повинна навчити особистість вчитись жити, тобто виробити свою позиції в житті, своє світосприйняття, вимогливе ставлення до себе і толерантне до інших, навчити вмінню діяти згідно поставленої перед собою задачі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 37.01:001.895(476) М 77
Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки педагогічних інновацій у системі освіти республіки Білорусь / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 25-30
ББК 74.04(3) Рубрики: Освіта--інновації Освіта в зарубіжних країнах Інформаційні технології в освіті Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Білорусь--освіта Кл.слова (ненормовані): інформаційно-аналітичні системи інновацій -- педагогічні інновації -- педагогічний досвід -- інформаційні бази для екпертиз Анотація: Розглянуто: створення в Академії післядипломної освіти Республіки Білорусь загальнодоступного науково-педагогічного інформаційного систематично поповнюваного ресурсу - Республіканської інформаційно-аналітичної системи педагогічних інновацій і ефективного педагогічного досвіду (далі - РІАС ПІЕПД), що є інформаційною базою для експертизи педагогічних інновацій, розробки єдиних підходів до опису інновацій і оцінювання результатів їх запровадження; задачі РІАС ПІЕПД, її складові і етапи запровадження.
Дод.точки доступу: Дзюба, І. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.2 К 65
Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект / розробники концепції: Г. Д. Щекатунова, А. Д. Цимбалару, О. І. Красота, О. Пузіков, К. В. Гораш> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 28-38. - Бібліогр.: 17 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Освіта--інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта--концепції Інновації в школі Кл.слова (ненормовані): інновації в педагогіці -- концепції -- концепції інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток шкіл -- розвиток шкіл
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74 Рубрики: Освіта--інновації нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.2 Б 77
Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 15-22 : портр. - Бібліогр.: 19 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Модернізація освіти Освіта--інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна інноватика -- педагогічна практика Анотація: У статті обґрунтовано специфіку співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах модернізації системи освіти України. Схарактеризовано найбільш значущі для практики праці вчених та діяльність з упровадження інновацій Національної академії педагогічних наук України.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.2 С 37
Симоненко, Тетяна. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Зміст освіти лінгводидактика Освіта--інновації Освітні технології Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України.
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|