Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- методологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74.2 С 50
Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 22-29
ББК 74.2 Рубрики: Педагогіка--педагогічна категорія Педагогіка--методологія Школи альтернативні Кл.слова (ненормовані): альтернативні школи -- ознаки альтернативних шкіл -- педагогічна категорія -- виховні впливи Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74в052 Т 36
Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74в2: 88 Б 52
Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4 Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Дод.точки доступу: Берулава, М.Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 87 Г 70
Горшкова, В. В. Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 74.в55 Рубрики: Філософія освіти Педагогіка--методологія Росія--Освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога. В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 88.4 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88 Рубрики: педагогічна психологія Педагогіка--методологія Кл.слова (ненормовані): психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки Анотація: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74в4 П 27
Перминова, Л. М. Методологический контур экспериментальной дидактики / Л. М. Перминова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в4 Рубрики: Педагогіка--методологія Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- дидактика -- експериментальна дидактика Анотація: Про визначення методологічного контуру експериментальної дидактики
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 72.4(2Рос) Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16
. - ISSN 0869-561XББК 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4 Рубрики: Наука--атестація кадрів Педагогіка--методологія Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка Кл.слова (ненормовані): наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації Анотація: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення. В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21 Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74в05 Ш 16
Шадриков, В. Д. Образование, власть и общество в эпоху роста культуры знаний / В. Д. Шадриков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 125-126
. - ISSN 0869-561XББК 74в05 Рубрики: Педагогіка--методологія Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогіка і суспільство -- культура знань Анотація: Про монографію О. О. Карпова "Образовательный институт, власть и общество в єпоху роста культуры знаний. - СПб., 2013,.- 260 с.". Книга "присвячена дослідженню конфліктних зон і становленню освітнього інституту суспільства, «працюючого» на знаннях. Дан аналіз соціокогнітивний особливостей суспільства, що живе в епоху зростання культури знань, як у частини особистості, що включається до сфери виробництва знань, так і щодо нових економічних кластерів, що вибудовуються на основі епістеміческіх спільнот."
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Гупан, Нестор. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Педагогіка--методологія Кл.слова (ненормовані): методологія -- історико-педагогічний процес -- хронологічні межі -- періодизація -- епоха -- доба -- період -- етап -- термінологія Анотація: У статті висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з упорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|