Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вчителі початкової школи -- професійно-педагогічна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
373.3.091.31(477)
Е 45


   
    Екскурсія до історичної локації "Ольвія" [Текст] : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 4–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітні технології
   Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- освітній нетворкінг -- комунікативність -- спілкування -- соціальні проблеми -- інтегрований підхід -- інтелектуальний розвиток -- мовно-комунікативна культура
Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Авторський археологічний тур – локація "Ольвія" в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Якименко, С.; Тимченко, А.; Іванець, Н.; Філімонова Т., Дрозд О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.091.12.011.3-051](477)
Ч-15


    Чайка, І.
    Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 81–92. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
сімейні відносини -- вчителі початкової школи -- самоактуалізація -- особистісний розвиток -- професійна діяльність -- професійне становлення -- особистісний потенціал
Анотація: Проаналізовано концептуальні підходи до проблеми змісту подружніх та дитячо-батьківських взаємин у процесі розвитку особистості, які існують у рамках основних психологічних шкіл; виділено гуманістично орієнтовані принципи сімейних взаємин; розроблено модель сімейних умов самоактуалізації особистості вчителя початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 17427
Кількість відвідувачів 1048
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя