Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- дидактика -- процес навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.202.2
Б 79


    Болотов, В. А.
    Действие педагога и ученика в различных образовательных системах / В. А. Болотов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 50-57. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--дидактика--процес навчання
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- навчальна діяльність -- спільна навчальна діяльність -- діяльність вчителів та учнів -- засвоєння знань -- якість знань
Анотація: У статті дається опис різних підходів до взаємодії педагогів і учнів у процесі навчання.
В статье даётся описание различных подходов к взаимодействию педагогов и учащихся в процессе обучения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
88.8
Я 65


    Янушкявичене, О. Л.
    Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 63-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.8 + 74.202.2
Рубрики: психологія дитяча
   Педагогіка--дидактика--процес навчання

   Технології навчання

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психологія школярів -- процес навчання -- молодші класи -- освіта -- реформи освіти
Анотація: У статті розглядаються фактори, що сприяють і перешкоджають розвитку мислення учнів початкових класів у контексті проведених реформ освіти. Дане дослідження базується на психології розвитку мислення, розробленої Л. С. Виготським та іншими вченими.
В статье рассматриваются факторы, способствующие и препятствующие развитию мышления учащихся начальных классов в контексте проводимых реформ образования. Данное исследование базируется на психологии развития мышления, разработанной Л. С. Выготским и другими учеными.


Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74в4
С 12


    Савенков, А. И.
    Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 41-45. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4 + 74.202.2 + 74.202.524.3
Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес
   Педагогіка--дидактика--процес навчання

   Педагогіка--дидактика--навчальні досліди

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідний процес -- навчальні досліди -- дослідження як стиль життя -- пошукова активність дітей -- принципи дослідницького навчання -- пізнавальні інтереси школярів -- фасилітатори (помічники) -- вчителі як фасилітатори навчання -- фасилітатори процесу навчання -- тренінги -- тренінги дослідницьких здібностей -- дослідницька практика -- моніторинги -- конференції -- науково-практичні конференції учнів
Анотація: У ході дослідного навчання дитина повинна освоювати не тільки певний обсяг знань, а й шляхи осягнення істини. Зміст дослідного навчання включає три відносно самостійні підпрограми: тренінг, дослідницьку практику і моніторинг. Такий підхід забезпечить формування у дитини уявлення про дослідження як про стиль життя.


Дод.точки доступу:
Осипенко, Л. Е.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 28941
Кількість відвідувачів 1402
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя