Пошуковий запит: <.>S=Уроки історії України в 5 кл. -- вспут до історії<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| 63.3р10 К 63
Комаров, С. В. Планування індивідуальних досягнень п’ятикласників [Текст] / С. В. Комаров> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 13-16. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 63.3р10 Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--вспут до історії Навчання учнів--п’ятикласники--вікові особливості Кл.слова (ненормовані): навчання історії в школі -- уроки історії -- Історія України (Вступ до історії) -- оновлений курс -- п’ятикласники -- здібності до навчання -- критерії оцінювання знань Анотація: В статті розповідається про викладання оновленного курсу історії України п’ятикласникам з урахуванням вікових особливостей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 63.3(4УКР)р10 Г 93
Гук, О. І. Історія як наука. Історія України (Вступ до історії 5 клас) [Текст] / О. І. Гук> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/29. - С. 22-26.
ББК 63.3(4УКР)р10 Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--вспут до історії Кл.слова (ненормовані): вивчення історії України -- робота з інтерактивною дошкою -- бесіда -- історики -- історичні джерела -- історична розповідь Анотація: Після цього уроку учні зможуть усвідомлювати й розуміти мету вивчення курсу Історії України, орієнтуватися в змісті підручника, пояснювати хто такі історики, наводити приклади і порівнювати між собою конкретні приклади історичних джерел.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 63.3(4УКР)р10 С 41
Сичик, О. В. Яку роль в історії відігравали замки і палаци. Історія України (Вступ до історії). 5 клас [Текст] / О. В. Сичик> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - С. 13-16.
ББК 63.3(4УКР)р10 Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--вспут до історії Кл.слова (ненормовані): храми -- фортеці -- архітектурні споруди
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 63.3(4Укр)р10 Т 47
Тищенко, Л. В. Відлік часу в історії. Вспуп до історії. 5 клас [Текст] / Л. В. Тищенко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 31/32. - С. 27.
ББК 63.3(4Укр)р10 Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--вспут до історії Кл.слова (ненормовані): уроки історії україни -- вступ до історії -- 5 клас
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 63.3(4УКР)р10 Г 67
Горбенко, І. В. Історія на карті та в назвах. Вступ до історії. 5 клас [Текст] / І. В. Горбенко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 10/11. - С. 22-26.
ББК 63.3(4УКР)р10 Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--вспут до історії Кл.слова (ненормовані): карта України -- наша держава - Україна -- топоніми Анотація: На уроці учні научаться показувати на карті території розселення слов’ян - предків українців, знаходити історичні регіони, області, столицю України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 63.3(4УКР)р10 С 13
Савченко, Л. М. Що таке речові джерела. Археологія. Музеї [Текст] : вступ до історії. 5 клас / Л. М. Савченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1/2. - С. 31-34. - Библиогр. в конце ст.
ББК 63.3(4УКР)р10 Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--вспут до історії Кл.слова (ненормовані): археологічні розкопки -- речові джерела -- дослідження історичних джерел -- музеї -- вступ до історії -- комбінований урок -- робота з візуальними джерелами -- робота з таблицею
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 63.3(4УКР)р10 К 93
Курин, М. М. Про що можна довідатися із сімейного фотоальбому. Родинне дерево [Текст] : практичне заняття 1. Вступ до історії. 5 клас / М. М. Курин> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1/2. - С. 35-40.
ББК 63.3(4УКР)р10 Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--вспут до історії Кл.слова (ненормовані): родинне дерево -- сімейний фотоальбом -- практичне заняття -- вступ до історії -- робота в групах -- хронологічні задачі Анотація: В статті наведено розробку уроку, який навчить учнів укладати своє родинне дерево, використовуючи сімейний фотоальбом та аналізувати фотографію як історичне джерело.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|