Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=дизайн<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


   
    Основи дизайну. Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10-12 класах [Текст] // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2008. - Том11, N1. - С. 116-149
Рубрики: дизайн
   навчання профільне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Тименко, В.
    Етнічні особливості ігрового дизайну [Текст] / В. Тименко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N7. - С. 55-59 . - ISSN 0131-5358
ББК 74 + 88.8
Рубрики: психологія гри
   дизайн

   гра (загальні питання)

Кл.слова (ненормовані):
РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- гра-радость -- ігродизайн -- гра та середовище
Анотація: В кінці статті подається орієнтована програма спецкурсу для майбутніх вчителів та вихователів "Ігродизайн".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
301(075.3)
С 43


    Скляренко, Наталія Владиславівна.
    Соціальна реклама в контексті дизайну [Текст] : навч. посібник для студ. спец. "Дизайн" денної та заочної форм навч. / Н. В. Скляренко, О. В. Романюк ; М-во освіти і науки України, Луцький нац. тех. ун-т. - К. : Видавець Олег Філюк, 2014. - 234 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 178-184. - ISBN 978-966-373-745-4 : 162.00 грн.
УДК
ББК 60.56я73 + 85.128я73
РУБ 301(075.3)
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   Дизайн--Навчальні видання для вищої школи

   Соціологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Соціальна реклама

Кл.слова (ненормовані):
соціальний плакат -- носії соціальної реклами -- зовнішня соціальна реклама -- інноваційна соціальна реклама -- рекламне повідомлення -- візуальна подача -- ембієнт-реклама -- курсове проектування
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності «Дизайн». Теоретичний матеріал посібника охоплює питання історії виникнення соціальної реклами у світі та на Україні зокрема, розкриває предметно-тематичну спрямованість та об'єкти соціальної реклами, її художньо-композиційні особливості та засоби образотворення, торкається психологічних аспектів сприйняття і окреслює її ефективність. Навчальний посібник також містить інформацію про особливості організації курсового проектування студентів спеціальності «Дизайн». У посібнику приділено увагу етапам виконання курсового проекту соціального спрямування, вимогам до змісту й оформлення демонстраційної графіки, пояснювальної записки та макетної частини. Посібник призначений для студентів вищих художніх і технічних навчальних закладів. Видання також може бути корисним викладачам шкіл, технікумів, дизайнерам, інженерам, художникам, мистецтвознавцям, архітекторам.


Дод.точки доступу:
Романюк, Ольга Василівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛуцький національний технічний університет
Примірників всього: 2
Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 36830
Кількість відвідувачів 1523
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя