Пошуковий запит: <.>S=методологія педагогіки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бережнова, Е. В. Парадигма науки и тенденции развития образования [Текст] / Е. В. Бережнова, В. В. Краевский> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2007. - N1. - С. 22-28
. - ISSN 0869-561Х Рубрики: методологія педагогіки
Дод.точки доступу: Краевский, В. В. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), Каф. пед. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), Каф. пед. (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гончаренко, С. Методологічні знання як виявлення фундаменталізації професійної підготовки вчителя [Текст] / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 2-8
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів методологія педагогіки
Дод.точки доступу: Кушнір, В.; Кушнір, Г. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 72 Ф 55
Филонов, Г. Н. К вопросу о взаимодействии фундаментальной и прикладной науки [Текст] / Г. Н. Филонов, Л. В. Суходольская-Кулешова> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 3-7
. - ISSN 0869-561ХББК 72 Рубрики: Наука методологія педагогіки Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): фундаментальна наука -- прикладна наука
Дод.точки доступу: Суходольская-Кулешова, Л. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58(4Укр) С 45
Скрипник, М. Компетентнісний підхід до розробки програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] / М. Скрипник> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 30-33
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти компетентнісний підхід у навчанні методологія педагогіки Кл.слова (ненормовані): професійна програма -- ключові компетентності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Г 71
Горяна, Л. Г. Формування поняття "підручник", як засобу впровадження здоров’язбережувальної технології у вітчизняній освіті : історичний аспект [Текст] / Л. Г. Горяна> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 34-38
ББК 74.2 Рубрики: Підручники методологія педагогіки здоров’язбережні технології навчання Кл.слова (ненормовані): методологічний апарат -- цілісна дидактична система Анотація: У статті йдеться про підручник як цілісну дидактичну систему, яка сприяє набуттю учнями навичок збереження здоров’я.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 С 40
Сисоєва, С. Створення Національної системи кваліфікацій - проблема загальнонаціонального рівня [Текст] / С. Сисоєва> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 6. - С. 7-13.
ББК 74 Рубрики: методологія педагогіки Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): національна система кваліфікацій Анотація: В умовах глобалізації економіки, процесів світової та європейської інтеграції, нових вимог до професійної компетентності фаїхівців постає необхідність створення в Україні зрозумілої на вітчизняному, європейському і світовому рівнях Національної системи кваліфікації (НСК).
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 М 11
Мішіна, Л. Інтелектуальний потенціал творчої особистості [Текст] / Л. Мішіна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N 10. - С. 15-18.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: методологія педагогіки творча особистість Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Б 81
Бондар, Віталій. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: методологія педагогіки навчання інклюзивне Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- рівні можливості -- навчальні середовища -- родинне середовище -- інклюзивна педагогіка Анотація: У статті аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її невідповідності потребам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкриваються напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.56 С 20
Саранцев, Г. И. Современное методическое мышление [Текст] / Г. И. Саранцев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2010. - N 1. - С. 31-40.
. - ISSN 0869-561ХББК 74.56 Рубрики: методологія педагогіки Мислення і навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 60.5 Ч-44
Чепак, В. Соціологія освіти у сучасному науковому дискурсі [Текст] / В. Чепак> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст. 12 назв.
ББК 60.5 Рубрики: соціологія освіти методологія педагогіки Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): методологія соціології освіти -- науковий потенціал соціології освіти Анотація: Стаття присвячена визначенню статусу соціології освіти в системі наук про освіту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|