Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=373.2.091.12.014.621(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
373.2.091.2:613.79](477)
Г 74


   
    Готуємо дошкільників до денного сну : тест для самодіагностики // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 43–44.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--денний сон
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- денний сон -- самодіагностика -- самоперевірка -- тестування -- методична робота
Анотація: У статті вміщено тест для самодіагностики для педагогів закладів дошкільної освіти щодо перевірки рівня знань про організацію денного сну дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.091.12.014.621(477)
С 12


    Савінова, Н.
    Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 13–20. - Зміст: Помилка 1. Не мотивують дітей до діяльності, ігнорують їхні бажання ; Помилка 2. Нову інформацію не пов’язують з досвідом дітей ; Помилка 3. Не враховують закони памяті, зокрема закон повторення ; Помилка 4. Не дають змоги дитині самостійно обирати спосіб дій і пізнання ; Помилка 5. Не задіюють у повній мірі лідерські якості дітей, не ускладнюють способи взаємодії ; Помилка 6. Оцінюють результат, а не ті зусилля, яких дитина доклала, порівнюють роботу дітей ; Помилка 7. Недооцінюють значення творчої діяльності дітей.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- компетентнісне навчання -- педагогічна діяльність -- рефлексія професійної діяльності -- партнерська взаємодія -- методичні поради -- взаємодія з дітьми
Анотація: У статті вміщено поради педагогам щодо поліпшення взаємодії з дошкільниками на партнерських засадах і формування у них компетенції, передбачених Базовим компонентом дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 54885
Кількість відвідувачів 1409
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя