Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бабійчук, Тамара@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
377.8.016:821.161.2:371.333
Б 12


    Бабійчук, Тамара Василівна.
    Методика створення і використання відеофрагментів художніх творів у процесі вивчення української літератури в педагогічному коледжі [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук / Т. В. Бабійчук ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 83
Рубрики: Викладання української літератури в коледжах, училищах
   автореферати дисертацій--українська література

Кл.слова (ненормовані):
наочність -- метод проектів -- театр-студія -- відеофрагмент -- специфіка сприймання відеоінформації


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2012/6
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2012р. N 6
Зміст:
Гнаткович, Тетяна. Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення / Т. Гнаткович. - С.2-8.
Бондаренко, Неллі. Правописні поняття як базові у формуванні правописної компетентності учнів / Н. Бондаренко. - С.8-13.
Мартиненко, Валентина. Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами / В. Мартиненко. - С.16-20.
Горячок, Інна. Інтерактивні прийоми вивчення публіцистичних творів на уроках української літератури / І. Горячок. - С.20-22.
Фенцик, Оксана. Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці / О. Фенцик. - С.23-30.
Лозан, Тетяна. Проблеми білінгвізму і психологічні особливості оволодіння українським мовленням російськомовними етнічними українцями / Т. Лозан. - С.35-38.
Бабійчук, Тамара. Живі джерела для молоді (науково-практична конференція "Іван Огієнко - великий син України") / Т. Бабійчук. - С.44-49.
Зеленська, Галина. Антону Семеновичу Макаренку - 125 / Г. Зеленська, Л. Лимар. - С.50-52.
Бєляєва, Олена. Структура, види і форми мовленнєвої комунікації / О. Бєляєва. - С.53-57.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Бабійчук, Тамара.
    Живі джерела для молоді (науково-практична конференція "Іван Огієнко - великий син України") [Текст] / Т. Бабійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 44-49.
Рубрики: Наукова робота студента
   Науковці --персоналії--Україна



Дод.точки доступу:
Огієнко, Іван Іванович (укр. вчений, мовозн., педагог ; 1882-1972) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

4.
Шифр: УЛЗО/2013/4
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 4
Зміст:
Єременко, Оксана. Не відболить: чорнобильська нота української поезії / О. Єременко, І. Гавриленко. - С.2-3
Тодорюк, Світлана. Західноукраїнський літературний дискурс національної ідентичності : (на прикладі життя і творчості Костянтини Малицької) / С. Тодорюк. - С.4-9
Дятленко, Тетяна. Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя / Т. Дятленко. - С.10-12
Зінченко, Наталія. Фольклорно-етнографічний нарис Анатолія Свидницького "Великдень у подолян": методичний аспект / Н. зінченко, А. Шкарупа. - С.12-14
Неживий, Олексій. Луганець Микола Руденко - Герой України : (до уроку позакласного читання "Українські письменники - лауреати Національної премії України імені Тараса Шевченка") / О. Неживий. - С.21-24
Бабійчук, Тамара. Літературна вітальня з героями драматичних творів Лесі Українки / Т. Бабійчук. - С.32-36
Коваленко, Лідія. Підготовка до написання твору за картиною художниці Катерини білокур "Рідне поле" : урок розвитку зв’язного мовлення / Л. Коваленко, Л. Щербина. - С.37-38
Романишина, Наталка. Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема / Н. Романишина. - С.45-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
83.3(4УКР)р10
Б 12


    Бабійчук, Тамара.
    Літературна вітальня з героями драматичних творів Лесі Українки [Текст] / Т. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 32-36
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Позакласна робота--українська література
Кл.слова (ненормовані):
літературна вітальня -- драматичні твори Лесі Українки


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (1871-1913) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: УЛЗО/2013/6
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Голобородько, Ярослав. Українська література як філософія відкриття : рефлексії над новим романом Михайла Слабошпицького – лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка / Я. Голобородько. - С.2-7. - Бібліогр.: 6 назв.
Братко, Валентина. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка : 5 клас / В. Братко. - С.8-11. - Бібліогр.: 17 назв.
Маншина, Алла. Тарас Шевченко і Поділля : усний журнал / А. Маншина. - С.12-13.
Бурко, Ольга. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії / О. Бурко. - С.14-15. - Бібліогр.: 10 назв.
Бабійчук, Тамара. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання : позакласна робота з української літератури / Т. Бабійчук. - С.16-18. - Бібліогр.: 4 назв.
Гричаник, Наталія. Структура і функції навчальної книги з літератури / Н. Гричаник. - С.19-21. - Бібліогр.: 10 назв.
Шульган, Віра. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної / В. Шульган, Н. В. Дига. - С.21-23. - Бібліогр.: 13 назв.
Охріменко, Наталія. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Охріменко. - С.24-25.
Гаврилюк, Оксана. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі / О. Гаврилюк. - С.25-27.
Прядка, Надія. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ" / Н. Прядка, Г. Шулешко. - С.27-29.
Неживий, Олексій. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство / О. Неживий. - С.30-33.
Бондаренко, Людмила. Ігровий майданчик на уроках української літератури : 5 клас / Л. Бондаренко. - С.34-35.
Логвіненко, Наталя. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури / Н. Логвіненко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв.
Паламар, С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки / С. П. Паламар. - С.41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Лук’яненко, Ольга. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми" / О. Лук’яненко, М. Кудрявська. - С.43.
Парфенюк, Оксана. Шоу "Я люблю Україну!" / О. Парфенюк, С. Борейчук. - С.44-45.
Овдійчук, Лілія. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна : нотатки про ІV Міжнародний симпозіум "Література. Діти. Час" у Рівному / Л. Овдійчук. - С.46-48.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Бабійчук, Тамара.
    Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання : позакласна робота з української літератури / Т. Бабійчук // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 16-18. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.58 + 74.200.5
Рубрики: Позакласна робота--українська література
   Виховання--патріотичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
позакласна робота -- патріотичне виховання -- відеофрагменти -- відеоклуб -- вчені-методисти
Анотація: У статті осмислюється проблема патріотичного виховання студентів у світлі ідей Н. Й. Волошиної. Пропонуються різні форми позакласної роботи. Подається структура організації засідання відеоклубу "Ми – українці".


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (вчений-методист з української літератури, педагог ; 1940-2010) \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

8.
Шифр: УЛЗО/2013/9
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 9
Зміст:
Семеног, Олена. Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. Семеног. - С.2-4. - Бібліогр.: 15 назв.
Жила, Світлана. "Майстер творення світів" : вивчення епопеї Володимира Дрозда "Листя землі" у вищій школі / С. Жила. - С.5-10. - Бібліогр.: 20 назв.
Кремінь, Тарас. Віршований дискус новітньої української літератури Дмитра Кременя / Т. Кремінь. - С.11-14. - Бібліогр.: 9 назв.
Шуляр, Василь. Вивчення епістолярію Дмитра Кременя під час лабораторного заняття у старшій профільній школі / В. Шуляр. - С.15-19. - Бібліогр.: 15 назв.
Братко, Валентина. Вивчення чарівної казки в культурологічному контексті / В. Братко. - С.20-23. - Бібліогр.: 12 назв.
Дига, Надія. Біографічна модифікація принципу діалогізму в методиці навчання української літератури / Н. Дига. - С.24-26. - Бібліогр.: 12 назв.
Галушко, Максим. Формування художньо-читацької компетентності у процесі вивчення літератури / М. Галушко. - С.27-29. - Бібліогр.: 5 назв.
Черненко, Валентина. Ідейно-художня цінність поезї Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати" : 5 клас / В. Черненко. - С.30-32.
Марусин, Галина. Образи руських князів і Ярославни в "Слові о полку Ігоревім" : 8 клас / Г. Марусин. - С.33-34.
Мартинюк, Ірина. Планування уроків української літератури у 5 класі : уроки 3–8 / І. Мартинюк. - С.34-44.
Бабійчук, Тамара. Читацька конференція за романом "Зоряний Корсар" Олеся Бердника в педагогічному коледжі / Т. Бабійчук. - С.45-48.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
74.268.3(4Укр)-268
Б 12


    Бабійчук, Тамара.
    Читацька конференція за романом "Зоряний Корсар" Олеся Бердника в педагогічному коледжі / Т. Бабійчук // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 9. - С. 45-48.
ББК 74.268.3(4Укр)-268
Рубрики: Українська література--персоналії
Кл.слова (ненормовані):
українська література -- літературознавство -- вивчення творчості -- читацька конференція -- педагогічний коледж
Анотація: Стаття присвячена питанням організації читацької конференції – одного з видів масової позанавчальної роботи з літератури. Автор подає варіант читацької конференції за популярним романом Олеся Бердника.


Дод.точки доступу:
Бердник, Олесь (український письменник ; 1926-2003) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10
Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14
Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18
Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23
Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28
Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35
Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40
Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45
Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51
Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56
Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67
Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71
Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77
Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83
БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88
Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94
Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107
Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113
Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123
Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130
Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135
Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139
Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144
Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148
Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155
Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160
Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163
Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168
Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175
Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181
Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185
Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189
Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192
Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205
Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212
Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220
Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224
Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228
Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235
Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239
Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249
Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Якість освіти

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

   Виховання--школи-інтернати

   Інклюзивна освіта

   Управління ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Науково-дослідна діяльність студентів

   Викладання української літератури в школі

   Урок української літератури

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
українські літературознавці -- вчені-методисти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 83211
Кількість відвідувачів 1105
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя