Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дерев’янко, О. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: ДзОП-1/2019/4
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 4
Зміст:
Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору
Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
Кл.слова: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота
Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото.
Кл.слова: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю
Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14.
Кл.слова: читання, дислексія, розробки уроків
Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл.
Кл.слова: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту
Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл.
Кл.слова: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл.
Кл.слова: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Дерев’янко, О. О.
    Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність [Текст] : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 2–6. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--формування ключових компетентностей
Кл.слова (ненормовані):
навчальна компетентність -- навчальна діяльність -- діти з порушеннями зору -- молодші школярі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ДзОП-1/2019/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 8
Зміст:
Інтернет-марафон за системою "Все включено", або натхнення багато не буває! : [оголошення про новий Інтернет-марафон, що відбудеться 20–21 серпня 2019 р.]. - С.2–3. : фото.
Кл.слова: інтернет-марафони, обмін досвідом, обговорення
Місюра, Л. Я. Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами / Л. Я. Місюра. - С.4–11. - Бібліогр.: 16 назв. : фото.
Кл.слова: природнича компетентність, діти з особливими освітніми потребами, природознавство
Ялова, О. В. Здоров’язбережувальні технології як засіб освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Ялова, Т. В. Чиркова. - С.12–16. - Бібліогр.: 6 назв. : фото.
Кл.слова: здоров’язбережувальні технології , здоров’язбереження, діти з особливими освітніми потребами
Дерев’янко, О. О. Ознайомлення зі шкільним приладдям : урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко. - С.17–19. : іл., фото.
Кл.слова: шкільне приладдя, уроки, письмо
Яриш, С. А. Розвиток вокальних умінь та навичок з використанням звуків [а], [і], [у], [о], [е], [и] : фронтальне (групове) корекційно-розвивальне заняття в 1-му класі для дітей з порушеннями слуху / С. А. Яриш. - С.20–21. : іл.
Кл.слова: вокальні уміння, артикуляція, корекційно-розвивальні заняття
Єна, Я. М. Велика літера у власних назвах : урок української мови для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю / Я. М. Єна. - С.22–25. : фотогр.
Кл.слова: українська мова, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку / А. А. Шевченко. - С.26–31. : іл.
Кл.слова: просторове орієнтування, корекційно-розвивальні вправи, діти із затримкою психічного розвитку
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Дерев’янко, О. О.
    Ознайомлення зі шкільним приладдям [Текст] : урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 17–19. : іл., фото.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
шкільне приладдя -- уроки письма
Анотація: Мета уроку: ознайомити з поняттям приладдя; навчити орієнтуватися та користуватися приладами для письма шрифтом Брайля, правильно тримати грифель; сформувати санітарно-гігієнічні вимоги до письма; учити дитримуватися правил техніки безпеки; розвивати уяву, пам’ять, мовлення, увагу, рухово-кінестетичні дії; виховувати спостережливість та точність рухів, виховувати зацівленість у здобутті нових знань]


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ДзОП-1/2020/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 5 (65)
Зміст:
Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.2–9.
Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник
Кл.слова: когнітивна, емоційно-вольова сфера, розвиток мовлення, розвиток психомоторики
Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко. - С.10–15. - Бібліогр.: 13 назв.
Кл.слова: компетентнісний підхід, діти з порушеннями зору, інтерактивні методи роботи
Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.16–17.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, корекційно-виховне заняття, казки
Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко. - С.18.
Кл.слова: діти з вадами слуху, мовленнєве спілкування, індивідуальний підхід
Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко. - С.19–20.
Кл.слова: логопедія, заняття з розвитку мовлення, ставлення до природи
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, часові поняття
Марла Раньян : [розповідь про Марлу Раньяну – сліпу американську олімпійську спортсменку з бігу] / О. Жданова. - С.24.
Кл.слова: сліпа спортсменка, олімпійська спортсменка з бігу, Марла Раньян
Незвичайний художник Крісті Браун : [розповідь про Крісті Брауна – унікального ірландського письменника та художника з ДЦП / Д. С. Гінчук. - С.25.
Кл.слова: ірландський художник, дитячий церебральний параліч, Крісті Браун
Єна, Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка" : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку з укр. літ. з використ. міжпредмет. зв’язків (географія, образотворче мистецтво) за творчістю Василя Короліва-Старого] / Я. М. Єна. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, міжпредметні зв’язки, казки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Дерев’янко, О. О.
    Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 10–15. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- діти з порушеннями зору -- інтерактивні методи роботи -- молодший школяр -- спеціальна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 127142
Кількість відвідувачів 1036
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя