Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Луговий, В. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.
Шифр: НТН-1/2008/2
   Журнал

Наука та наукознавство [Текст] : Міжнародний науковий журнал/ НАН України; МОН України; Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім.Г.М.Доброва НАН України. - Київ : ППВФ "Фенікс", 1993 - . - ISSN 0374-3896. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 2
Зміст:
Егоров, И. Ю. Оценивание уровня международного сотрудничества украинских ученых в области общественных и гуманитарных наук / И. Ю. Егоров. - С.3-11.
Дячук, І. Л. Глобалізація космічної промисловості: тенденції та перспективи / І. Л. Дячук. - С.12-24.
Оноприенко, В. И. Социология переднего края исследований: Методологія і соціологія науки / В. И. Оноприенко. - С.42-49.
Исакова, Н. Б. Исследование предпринимательства в западных странах - новое направление в экономической науке / Н. Б. Исакова. - С.49-62.
Мелещенко, Л. П. Моральний образ вченого в творчості В. І. Вернадського / Л. П. Мелещенко. - С.78-81.
Новоторов, О. С. Ґрунти як об’єкт науки / О. С. Новоторов. - С.82-89.
Результати наукометричного аналізу дослідницьких розробок в галузі охорони здоров’я дітей та підлітків. - С.90-94.
Луговий, В. І. Інтеграція дослідницько-інноваційної складової вищої школи країн ОЧЕС в європейські науковий і освітній простори: порівняльний: Наука і освіта / В. І. Луговий. - С.95-100.
Корнєв Костянтин Арсенійович. - С.151.
Арбузов Мойсей Петрович. - С.151.
Храмов Юрій Олексійович (до 75-річчя від дня народження). - С.148-150.
Романець, О. В. Київський університет як осередок генетичних досліджень у першій половині XX ст. / О. В. Романець ; В. М. Шадура, М. З. Іоргов. - С.140-147.
Кілочицька, Т. В. Формування загальної теорії нелінійних коливань школою Л. І. Мандельштама / Т. В. Кілочицька. - С.131-139.
Балишев, М. А. Наукова біографія академіка О. Л. Струве: проблеми відтворення, аналіз бібліографії та джерел / М. А. Балишев. - С.112-121.
Храмов, Ю. О. 100-річчя фізики низьких температур / Ю. О. Храмов. - С.105-112.
Шадура, В. М. Центр фундаментальної освіти інституту теоретичної фізики ім. М. М. Боголюбова НАН України як модель інтеграції академічної науки та університетської освіти / В. М. Шадура, М. З. Іоргов. - С.100-104.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: ПП1/2009/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2009р. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України : час дискусій і час дій / В.І. Луговий. - С.5-17
Биков, В. Ю. Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України / В.Ю. Биков. - С.28-33
Степко, М. Ф. Проблеми реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу / М.Ф. Степко. - С.34-39
Ляшенко, О. І. Диференція як основоположний принцип шкільного навчання / О.І. Ляшенко. - С.40-45
Максименко, С. Д. Диференційоване навчання : до проблеми психологічного супроводу / С.Д. Максименко. - С.46-53
Сухомлинська, О. В. Диференційоване навчання в історії української школи / О.В. Сухомлинська. - С.54-60
Самойленко, П. І. Профільне навчання в середній школі Російської Федерації / П.І. Самойленко. - С.68-75
Бех, І. Д. Гідність як духовний геном особистості / І.Д. Бех. - С.76-89
Данилова, Г. С. Акмеологія : сутність, становлення, практичне втілення / Г.С. Данилова. - С.90-97
Макаренко, С. І. Образотворчо-мовленнєва діяльність у дітей дошкільного віку / С.І. Макаренко. - С.106-114
Шевченко, В. М. Трудове навчання до 1917р. в закладах України для глухих дітей / В.М. Шевченко. - С.115-118
Рогова, П. І. Освітянські бібліотеки України в реалізації програми рівного доступу до якісної освіти / П.І. Рогова, І.І. Хемчян, Т.О. Судіна. - С.128-138
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Луговий, В. І.
    Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України : час дискусій і час дій [Текст] / В.І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N1. - С. 5-17
ББК 74.58
Рубрики: Болонський процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ПП1/2009/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2009р. N 2
Зміст:
Бондар, Л. С. Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С. Бондар; Л. С. Юондар. - С.5-12.
Луговий, В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий. - С.13-25.
Бех, І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех. - С.26-31.
Зєня, Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня. - С.87-96.
Чепка, О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка. - С. 96-104.
Мітрясова, О. Л. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. Л. Мітрясова. - С.104-111.
Янко. Проблема якості в управлінні дошкільною освітою. / Янко. - С.113-117.
Абібуллаєва, Е. Е. "Рехбер муалімін які муалімлере йолдаш" І. Гаспринського як методичне керівництво для вчителів "новометодних" шкіл / Е. Е. Абібуллаєва. - С.118-123.
Рогова, П. І. Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематитки як об’єкт наукового дослідження / П. І. Рогова. - С.141-149.
Кожуховська, А. І. Від національного до загальнолюдського: національна гідність у педагогічних поглядах О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С.131-140.
Гоштанар, І. В. Філософсько-педагогічні ідеї Й. Ф. Гербарта / І. В. Гоштанар. - С.124-130.
Велитченко, Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні / Л. К. Велитченко. - С.72-79.
Бабин, І. І. Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої школи / І. І. Бабин. - С.61-71.
Глузман, О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман. - С.51-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N2. - С. 13-25.
ББК 74.58
Рубрики: вища освіта в Україні
   компетентнісний підхід у навчанні



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
378.1
О-75


   
    Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах [Текст] : колект. моногр. / [Авт. кол.: В. Андрущенко, Н. Дівінська, Б. Корольов та ін.] ; за заг. ред.: В. П. Андрущенка, В. І. Лугового ; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 254 с. - Бібліогр. у кінці розд. - ISBN 978-966-644-094-8 : 29.00 грн
ББК 74.58.2
РУБ 378.1
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання--Вищі навчальні заклади
   Особистісно-орієнтоване виховання--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- виховання -- вищі навчальні заклади -- педагогічні технології -- педагогічна освіта -- інформаційні технології -- дистанційне навчання -- навчально-педагогічні ігри -- інноваційні технології


Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. П.; Дівінська, Н. О.; Корольов, Б. І.; Левшин, М. М.; Луговий, В. І.; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
Шифр: ПП1/2011/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.4-13
Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий. - С.14-21. - Бібліогр.: 23 назв.
Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум. - С.22-27
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь. - С.28-35. - Бібліогр.: 12 назв.
Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех. - С.37-44. - Бібліогр.: 4 назв.
Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева. - С.45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
Шевчук, Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук. - С.54-62. - Бібліогр.: 7 назв.
Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко. - С.63-70. - Бібліогр.: 10 назв.
Непомняща, Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща. - С.70-79. - Бібліогр.: 9 назв.
Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич. - С.80-89. - Бібліогр.: 12 назв.
Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. - С.90-97. - Бібліогр.: 3 назв.
Зварич, І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич. - С.98-104. - Бібліогр.: 3 назв.
Козак, І. В. Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак. - С.105-115. - Бібліогр.: 9 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар. - С.115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі. - С.126-134. - Бібліогр.: 7 назв.
М’ясоїд, П. А. Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд. - С.135-143. - Бібліогр.: 26 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: 23 назв.
ББК 74
Рубрики: Інформаційні технології навчання
   Інформація

Кл.слова (ненормовані):
соціально-культурна інформація -- види соціально-культурної інформації -- інформаційно-комунікаційні технології -- високі педагогічні технології -- навчальні парадигми
Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвивальний вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація за критерієм співвідношення об'єктивного й суб'єктивного в ній розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси, художні образи, які детермінують відповідні педагогічні технології її опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну навчальної парадигми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
Шифр: ПП1/2012/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 1
Зміст:
Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень. - С.4-13
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29
Пам’ятка авторові. - С.29
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42. - Бібліогр.: 10 назв.
Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач. - С.43-47. - Бібліогр.: 8 назв.
Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова. - С.48-56. - Бібліогр.: 21 назв.
Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63. - Бібліогр.: 11 назв.
Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.64-70. - Бібліогр.: 22 назв.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко. - С.70-76. - Бібліогр.: 12 назв.
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88. - Бібліогр.: 8 назв.
Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94. - Бібліогр.: 18 назв.
Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало. - С.95-96
Жевага, С. І. Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага. - С.97-99
Автори номера. - С.99-100
Реферативний огляд статей номера. - С.100-103
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
74.04
Л 83


    Луговий, В. І.
    Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--фінансування
Кл.слова (ненормовані):
інституційні потенціали -- конкурентоспроможність -- професійна освіта -- фінансування освіти -- економічно-організаційні засади
Анотація: Здійснено порівняння економічно-організаційних засад освітних систем України та провідних країн світу. Доведено, що, маючи конкурентоспроможне фінансування, вітчизняна освіта взагалі, професійна та вища освіта, зокрема характеризуються неефективною організацією, розпорошеністю, подрібненістю, малокомплектністю, звідси - великою витратністю, низьким інституційним потенціалом і недостатньою якістю.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 68000
Кількість відвідувачів 758
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя