Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Фасоля, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: Умлш-1/2006/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 3
Зміст:
Марцінко, Т. Активізація мисленнєвої діяльності учнів 5-6 класів засобами української мови: Методика мови / Т. Марцінко. - С.2-7.
Чемоніна, Л. Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеніки / Л. Чемоніна. - С.7-12.
Голуб, Н. Розвиток зв’язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система / Н. Голуб. - С.12-18.
Бондаренко, Ю. Міфопоетичний аналіз творів історіософського змісту на уроках літератури: Методика літератури / Ю. Бондаренко
Байчук, Т. Застосування елементів методики КЕЙС на уроках української літератури під час вивчення прозових творів / Т. Байчук. - С.30-32.
Телехова, О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури (10-11 класи0 / О. Телехова. - С.32-35.
Бійчук, Г. Програма спецкурсу "Укроїнська постмодерна література" 10-11 (11-12) класи / Г. Бійчук. - С.36-38.
Почтар, К. Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури: Педагогічний досвід / К. Почтар. - С.39-42.
Єрмоленко, С. Мова і література в школах нового типу та ВНЗ / С. Єрмоленко. - С.49-54.
Перехід загальноосвітньої школи на 12-річну систнму навчання (бібліографічний покажчик). - С.69-72.
Слово - культура - духовність: яльфа і омега (повість-реконструкція). - С.63-66.
Фасоля, А. Духовний світ автора та ліричного героя поезії Дмитра Білоуса / А. Фасоля. - С.60-61.
Горболіс, С. Народнорелігійна мораль і проблема збереження довкілля у світорозумінні героїв української прози кінця XIX - початку XX ст. / С. Горболіс. - С.55-59.
Шишко, О. Проблема злочину і кари та подружніх взаємовідносин у повісті Івана Франка "Перехресні стежки" (інтегрований урок у 10 класі) / О. Шишко. - С.42-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Фасоля, А.
    Духовний світ автора та ліричного героя поезії Дмитра Білоуса [Текст] / А. Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 60-61.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: УУ-1/2006/5/6
   Журнал

Урок української [Текст] : Науково-публіцистичний журнал/ Київський національний університет ім. Т. Шевченка. - К. : Редакція журналу "Урок української", 1999 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 5/6
Зміст:
Пчілка, О. Найсуворіша цензура / О. Пчілка. - С.9-10
Зорівчак, Р. На все впливає мови чистота... : Нотатки мовознавця / Р. Зорівчак. - С.18-21.
Масенко, Л. Мова персонажів Григора Тютюнника / Л. Масенко, Ю. Кропив’янська. - С.21-26. (Далі буде).
Петленко, Л. Морально-психологічна характеристика людини в українській фразеології / Л. Петленко. - С.27-31.
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 10. Використання наочності на уроках української літератури / Г. Токмань. - С.38-41.
Фасоля, А. Зустріч із поетами нью-йорскської групи. Урок-"круглий стіл". 11 клас / А. Фасоля. - С.44-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Фасоля, А.
    Зустріч із поетами нью-йорскської групи. Урок-"круглий стіл". 11 клас [Текст] / А. Фасоля // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N5/6. - С. 44-48.
Рубрики: Викладання української літератури в школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2007/5
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 5
Зміст:
Фасоля, А. Як доторкнутися до душі: Поліфонія звуків, барв, почуттів у поезії Павла Тичини "Світотає" на особистісто-зорієнтованому уроці у 8 класі / А. Фасоля, О. Гаврилюк. - С.14-18
Література в школі: традиції та інновації. Орієнтоване календарно-тематичне планування з курсу "Українська література". - С.19-25
Шуляр, В. Концепція літературної освіти школярів у системі профільного навчання (проект) / Н. Тимків; В. Федоренко ; Н. Тимків; В. Федоренко ; Н. Тимків; В. Федоренко ; Н. Тимків; В. Федоренко. - С.26-72
Тимків, Н. Від розуміння - до осмислювання: Своєрідність вираження автороської позиції в епічному, драматичному та ліричному художніх текстів / В. Федоренко ; В. Федоренко ; В. Федоренко ; В. Федоренко. - С.74-83
Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2007-2008 навчальному році / В. Федоренко. - С.96-123
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 2007-2008 навчальному році. - С.124-154
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Фасоля, А.
    Як доторкнутися до душі: Поліфонія звуків, барв, почуттів у поезії Павла Тичини "Світотає" на особистісто-зорієнтованому уроці у 8 класі [Текст] / А. Фасоля, О. Гаврилюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N5. - С. 14-18
Рубрики: Викладання української літератури в школі


Дод.точки доступу:
Гаврилюк, О.; Тичина, Павло Григорович (1891-1967) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: Умлш-1/2007/6
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 6
Зміст:
Дженджеро, О. Проблема мовленнєво-комунікативної підготовки старшокласників у практиці навчання рідної мови / О. Дженджеро. - С.6-8
Кучерук, О. Лінгвокультурологічна модель формування мовної особистості: шляхи реалізації / О. Кучерук. - С.9-13
Соловець, Л. Фразеологізми як засіб формування культури спілкування / Л. Соловець. - С.14-19
Фасоля, А. Інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5-7 класах: системність і систематичність / А. Фасоля. - С.20-24
Прибєгіна, В. В. Королів-Старий."Хуха-Моховинка".Добро і зло у казці / В. Прибєгіна. - С.29-32
Новиков, А. З історії українського професійного театру: (До 125-річчя заснування Марком Кропивницьким театру корифеїв) / А. Новиков. - С.37-46
Новосьолова, В. Тестові завдання з української мови: Для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / В. Новосьолова. - С.47-57
Дамалега, Т. На шляху до профільної освіти / Т. Дамалега. - С.58-61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Фасоля, А.
    Інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5-7 класах: системність і систематичність [Текст] / А. Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 20-24
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   навчання інтерактивне

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: ДС1/2008/5
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2008р. N 5
Зміст:
Кучерук, О. Дидактичні технології: стратегія лінгвокультурологічного розвитку школярів / О. Кучерук. - С.2-7
Подранецька, Н. Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації: Інтегрований урок в 11 класі / Н. Подранецька. - С.8-11
Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: написання голосних / С. Омельчук. - С.12-16
Фасоля, А. Портфоліо? "Папка успіху"? Навіщо вони нам? / А. Фасоля. - С.20-24
Дідківський, В. Кабінет літературного краєзнавства / В. Дідківський. - С.25-26
Кондрацова, Л. Переосмислення історичного минулого в поемі В.Сосюри "Мазепа": Бінарний урок з української літератури та історії України в 10 класі / Л. Кондрацова, М. Кондрацов. - С.30-34
Богдан, С. Стереотипи мовної поведінки Павла Тичини в інтимному листуванні / С. Богдан. - С.35-43
Новиков, А. Галерея потретів "нових людей" у драматургії Марка Кропивницького / А. Новиков. - С.44-47
Старовойтенко, І. Ганна Барвінок та її лист до Євгена Чикаленка / І. Старовойтенко. - С.48-51 : портр
Федунь, М. Згадки про Ганну Барвінок у галицький періодиці (1910-1914 рр.) / М. Федунь. - С.52-54
Базилевський, В. Уроки поезії. Леонид Первомайський / В. Базилевський. - С.55-57 : портр
Плужник, Г. Остання зустріч із Григорієм Косинкою: Спогади / Г. Плужник. - С.61-64 (далі буде)
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-27 
 
Статистика
за 04.09.2024
Кількість запитів 76109
Кількість відвідувачів 1524
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя