Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шмаргун, В. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
Шифр: ПП/2003/2/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 2/3
Зміст:
Дусавицкий, А. К. Психология личности в социальном измерении / А.К. Дусавицкий. - С.1-3
Редіна, О. В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини / О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко. - С.4-8
Марінушкіна, О. Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку / О.Є. Марінушкіна. - С.10-12.
Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості / О.В. Гармаш. - С.13-18.
Кл.слова: психодіагностика, психологічна служба школи
Пашнев, Б. К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба / Б.К. Пашнев. - С.25-27.
Научитель, Е. Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект / Е.Д. Научитель. - С.31-32.
Шмаргун, В. М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку / В.М. Шмаргун. - С.33-37.
Матвійчук, В. Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника / В.Є. Матвійчук. - С.41-57.
Кл.слова: ігри в дошкільних закладах
Сарженко, И. В. Программа "Психологические основы выбора профессии" / И.В. Сарженко, О.П. Саржеко. - С.64-65.
Губенко, О. В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці / О.В. Губенко. - С.66-77.
Кл.слова: психокорекція, ігри
Калошин, В. Как защититься от психологических вампиров? / В. Калошин. - С.77-78.
Тодорів, Л. Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу / Л.Д. Тодорів. - С.79-86.
Кл.слова: інтелектуальні можливості
Пашнев, Б. К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений / Б.К. Пашнев. - С.87-95.
Діденко, О. І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах / О.І. Діденко. - С.96-100.
Халін, А. І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін. - С.101-108.
Кл.слова: наркоманія
Бутенко, А. В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія / А.В. Бутенко. - С.109-111.
Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах / М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко. - С.112-119.
Сіліна, Г. О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна. - С.122-125.
Мельник, Ю. Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога / Ю.Б. Мельник. - С.126-132.
Полуніна, О. В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти / О.В. Полуніна. - С.133-134.
Холодова, О. А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии / О.А. Холодова. - С.137-141.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шмаргун, В. М.
    Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку [Текст] / В.М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N2/3. - С. 33-37.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   психічні розлади у дітей



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПП/2004/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 3
Зміст:
Винославська, О. В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії / О.В. Винославська. - С.1-4
Трухін, І. О. Методи організації самовиховання учнів / І.О. Трухін, О.Т. Шпак. - С.5-15
Бадалова, М. В. Структура и содержание тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.16-39
Штепа, О. С. трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання / О.С. Штепа. - С.53-57
Болтівець, С. І. Сучасний стан розробленості проблем педагогічної психогігієни / С.І. Болтівець. - С.58-61
Смольська, Л. М. Західні підходи в дослідженнях творчості / Л.М. Смольська. - С.62-66
Латышева, М. А. Исследование биопотенциалов головного мозга у детей 10-12 лет с задержаным психическим развитием / М.А. Латышева. - С.67-72
Шмаргун, В. М. Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання / В.М. Шмаргун. - С.73-80
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шмаргун, В. М.
    Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання [Текст] / В.М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N3. - С. 73-80
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: Затримка психічного розвитку
   ігри інтелектуальні



Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

5.
Шифр: ПП/2006/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 10
Зміст:
Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту / В. М. Шмаргун. - С.10-21.
Балл, Г. А. Обсуждение проблем школі диалога культур / Г. А. Балл. - С.22-23.
Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї" / Н. О. Чайкіна. - С.33-38.
Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як невід’ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун, . - С.38-41.
Періг, І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей / І. М. Періг. - С.45-52.
Климчук, В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура / В. О. Климчук. - С.52-59.
Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми / О. В. Губенко. - С.73-78.
Вітаємо ювіляра - Георгія Олексійовича Балла!. - С.78-79
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Шмаргун, В. М.
    Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 10-21.
Рубрики: психосоматичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні стилі -- методики


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: ПП/2007/9
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 9
Зміст:
Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору / Л. М. Пріснякова. - С.1-6
Ложкін, Г. В. Економічна свіломість особистості як психологічний феномен / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-12
Миколайчук, М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами / М. І. Миколайчук. - С.18-23
Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації / Т. К. Вінник. - С.24-47
Коць, М. О. Мотивації професійного самовизначення першокурсників-майбутніх психологів / М. О. Коць. - С.57-60
Федотова, Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості / Т. В. Федотова. - С.60-64
Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму / А. С. Надзельська. - С.67-69
Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів / В. М. Шмаргун. - С.69-75
Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации / А. О. Бетина. - С.76-79
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)
Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Шмаргун, В. М.
    Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 69-75
Рубрики: Психологія підлітка
   сенсорика

Кл.слова (ненормовані):
физиология движений


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)
Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР

Знайти схожі

9.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: ПП/2008/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 4
Зміст:
Балл, Г. О. Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні / Г. О. Балл, В. Л. Зливков. - С.1-8
Волков, Е. Н. Эволюция к свободе, драма ответственности и ловушка культов: основания психологической безопасности, зависимости и автономии личности / Е. Н. Волков. - С.9-11
Мешко, Г. М. Емоційне благополуччя учнів у сучасній школі:бажане і реальне / Г. М. Мешко, О. І. Мешко. - С.11-16
Шмаргун, В. М. Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей / В. М. Шмаргун. - С.21-28
Тітов, І. Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльності / І. Г. Тітов. - С.28-33
Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О. В. Тіунова. - С.34-44
Яцюк, М. В. Адаптація опитувальника академічної саморегуляції Р. М. Райана і Д. Р. Коннелла (CAUSAL DIMENSION SCALE II SRQ-A) / М. В. Яцюк. - С.45-47
Бурлачук, Л. Ф. EDI - опитувальник розладів харчової поведінки. Результати попереднього аналізу та адаптації методики / Л. Ф. Бурлачук, Н. М. Мажак. - С.48-49.
Бондаренко, З. П. Соціально-педагогічна робота з дітьми та батьками в громаді / З. П. Бондаренко, В. І. Лазаренко. - С.50-54
Калошин, В. Ф. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів / В. Ф. Калошин. - С.54-63
Мерзлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петухов. - С.63-77
Греса, Н. В. Психологічні особливості антиципаційної спроможності неповнолітніх правопорушників з різним ступенем усвідомлення провини / Н. В. Греса. - С.77-79
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Шмаргун, В. М.
    Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 21-28
Рубрики: Діти з особливими потребами
Анотація: У процесі лонгітюдного дослідження, починаючи з молодшого шкільного і закінчуючи підлітковим віком, вивчалися показники серійної організації рухів дітей популяції та їх однолітків, які при вступі до школи були віднесені до групи дітей із затримками психічного розвитку (ЗПР).


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 119298
Кількість відвідувачів 1256
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя