Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Адаменко, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
37(477)<<19>>
А28


    Адаменко, Олена Вікторівна.
    Розвиток педагогічної науки в Україні в другій половині ХХ століття (1950-2000 рр.) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / О. В. Адаменко ; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНПУ ім.Т.Шевченка, 2006. - 44 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74/03
Рубрики: Педагогіка України--педагогічна думка
   Педагогіка України--історія, 20 ст. 2 пол.

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- теорія виховання


Дод.точки доступу:
Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: ІПА-1/2010/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2010р. N 2
Зміст:
Адаменко, Олена. Аналіз семантичного спектра назв публікацій і дисертацій з проблем дидактики другої половини XX століття / О. Адаменко. - С.4-7.
Кравченко, Тетяна. Радянська педагогіка другої половини XX століття про статеве виховання школярів / Т. Кравченко. - С.8-10.
Хміль, Наталія. Періодизація розвитку засобів наукової комунікації в педагогічній науці в Україні в другій половині XX століття / Н. Хміль. - С.11-15.
Бєлан, Ганна. Особливості розгляду педагогічної персоналії у радянському дискурсі / Г. Бєлан. - С.16-19.
Бричок, Світлана. Інноваційні підходи до вивчення спадщини В. Сухомлинського та О. Захаренка в курсі "Історія педагогіки" / С. Бричок. - С.20-23.
Ковальчук, Геннадій. Кершенштейнер Г. про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра / Г. Ковальчук. - С.24-28.
Кочубей, Тетяна. Сковорода Григорій: радянська доба і сучасність / Т. Кочубей. - С.29-31.
Майструк, Ольга. Науково-просвітницькі ідеї В. Н. Каразіна та їх оцінка з боку радянських дослідників / О. Майструк. - С.32-35.
Бондаренко, Тетяна. Розвиток краєзнавства за радянської доби / Т. Бондаренко. - С.36-39.
Войтова, Людмила. Історіографія дослідження розвитку шкільного краєзнавства у загальноосвітніх навчальних закладах України (20-30-ті роки XX століття) / Л. Войтова. - С.40-44.
Бондаренко, Галина. Зародження елементів реальної освіти в контексті шкільних реформ у першій половині XIX століття / Г. Бондаренко. - С.45-54.
Зайченко, Іван. Дещо про дослідження проблем дошкільної освіти в сучасній українській педагогічній науці / І. Зайченко. - С.55-58.
Кірдан, Олена. Роль попечителя Київського учбового округу в управлінні університетом Св. Володимира (1832-1839 рр.) / О. Кірдан. - С.59-63.
Куліш, Тетяна. Українізація шкільної освіти в період національного відродження 20-х років XX ст.: причини, проблеми, шляхи реалізації / Т. Куліш. - С.64-67.
Литньова, Тамара. Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.) / Т. Литньова. - С.68-72.
Мушка, Оксана. Дискусія між Наркомосом УСРР і Наркомосом РСФРР щодо розвитку шкільної освіти: історіографія дослідження (1920 р. - поч. 30-х рр. XX ст.) / О. Мушка. - С.73-76.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
74.04(4Укр)
А 28


    Адаменко, Олена.
    Аналіз семантичного спектра назв публікацій і дисертацій з проблем дидактики другої половини XX століття [Текст] / О. Адаменко // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 4-7.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Педагогічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
групи дидактичних понять -- семантичний спектр назв -- українська педагогічна наука


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: РШ/2012/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 4/5
Зміст:
До 90-річчя "РШ". - С.3-6.
Кремень, Василь. Інноваційність і освіта / В. Кремень. - С.7-12.
Андрущенко, Віктор. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко. - С.13-18.
Зязюн, Іван. Немає педагогіки без педагога... / І. Зязюн. - С.19-23.
Ничкало, Нелля. Філософія педагогіки серця Яна Павла ІІ / Н. Ничкало. - С.24-31. - Бібліогр.: 13 назв.
Дем’яненко, Наталія. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.32-38. - Бібліогр.: 12 назв.
Адаменко, Олена. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / О. Адаменко, В. Курило. - С.39-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Огнев’юк, Віктор. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. Сисоєва. - С.44-51. - Бібліогр.: 15 назв.
Завалевський, Юрій. Управління процесом професійного зростання вчителя / Ю. Завалевський. - С.52-58. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Вербицький, Володимир. Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький. - С.59-63. - Бібліогр.: 3 назв. : рис.
Максимова, Наталія. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох. - С.64-68. - Бібліогр.: 4 назв.
Гуржій, Андрій. Новий підручник для майбутніх фахівців з практичної психології та соціальної роботи / А. Гуржій. - С.69-70.
Визнаний авторитет у царині педагогіки : до ювілею Олександри Савченко. - С.71-72. : фотогр.
Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття. - С.73-74.
Штурмак, Любов. "Мальвнича країна - футбольна країна" : Всеукраїнський конкурс з квітникарства та ландшафтного дизайну позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Штурмак. - С.75-76.
Соломаха, Світлана. На варті збереження національних художніх традицій / С. Соломаха. - С.77-79.
Васянович, Григорій. На джерельних краплях / Г. Васянович. - С.80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ІПА-1/2012/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2012р. N 2
Зміст:
Сухомлинська, Ольга. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська. - С.6-12.
Побірченко, Наталія. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років / Н. Побірченко. - С.13-17.
Троцко, Анна. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття) / А. Троцко, Л. Штефан. - С.18-21.
Кузьміна, Світлана. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках / С. Кузьміна. - С.22-26.
Петренко, Оксана. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.) / О. Петренко. - С.27-35.
Завгородня, Тетяна. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки / Т. Завгородня, І. Стражнікова. - С.36-39.
Кочубей, Тетяна. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кочубей, О. Штик. - С.40-43.
Кузь, Володимир. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення / В. Кузь. - С.44-47.
Богуславский, Михаил. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения / М. Богуславский. - С.48-54.
Калініченко, Надія. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів / Н. Калініченко. - С.55-59.
Зайченко, Іван. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967) / І. Зайченко. - С.60-64.
Фадєєва, Валентина. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952) / В. Фадєєва. - С.65-67.
Шоробура, Інна. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років / І. Шоробура, А. Качур. - С.68-70.
Бондар, Людмила. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.71-74.
Половка, Сергій. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження) / С. Половка, О. Осадчий. - С.75-79.
Дічек, Наталія. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. / Н. Дічек. - С.80-86.
Радул, Ольга. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть / О. Радул. - С.87-93.
Роєнко, Світлана. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття) / С. Роєнко. - С.98-102.
Місечко, Ольга. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.) / О. Місечко. - С.104-108.
Адаменко, Олена. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття / О. Адаменко. - С.109-113.
Регейло, Ірина. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.) / І. Регейло. - С.114-120.
Мельничук, Сергій. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів / С. Мельничук, А. Рацул. - С.121-124.
Пироженко, Лідія. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.125-128.
Бричок, Світлана. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст. / С. Бричок. - С.129-132.
Гавриленко, Тетяна. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках / Т. Гавриленко. - С.133-136.
Степанович, Андроник. К вопросу о положении частной средней школы / А. Степанович. - С.137-139.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Адаменко, Олена.
    Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття [Текст] / О. Адаменко // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 109-113.
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр.
   Періодичні видання України--педагогічні видання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіта Донбасу -- "Радянська школа", журнал -- журнал "Радянська школа" -- педагогічні журнали -- українські журнали -- "Просвещение Донбаса", журнал -- журнал "Просвещение Донбаса"


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: РШ/2013/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 1/2
Зміст:
Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень. - С.3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
Адаменко, Олена. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко. - С.8-14. - Бібліогр.: 32 назв.
Дічек, Наталія. А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період / Н. Дічек. - С.15-22. - Бібліогр.: 34 назв. : фотогр.
Степаненко, Микола. Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-ї річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко. - С.23-29. - Бібліогр.: 7 назв.
Овсієнко, Яніна. Педагогічна діяльність та мистецтво - як два крила для птаха / Я. Овсієнко, О. Рудик. - С.29.
Боднар, Оксана. Аналітико-експертні задачі: сутність, структура і алгоритми розв’язання / О. Боднар. - С.30-36. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Митник, Олександр. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник. - С.37-42. - Бібліогр.: 17 назв.
Грабовий, Андрій. Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Скиба, Марія. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи / М. Скиба. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Ребрина, Анатолій. Формування комунікативнсті у студентів засобами фізичного виховання / А. Ребрина. - С.52-55. - Бібліогр.: 9 назв.
Карасевич, Антоніна. Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім’ї / А. Карасевич. - С.56-61. - Бібліогр.: 12 назв. : рис., табл.
Овсієнко, Яніна. Реалізація ідей педагогічної майстерності у навчально-виховному процесі спеціалізованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко. - С.62-65. - Бібліогр.: 11 назв.
Березівська, Лариса. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська. - С.66-71. - Бібліогр.: 13 назв.
Відкриття першої в Україні кафедри позашкільної освіти. - С.72 : фотогр.
Ткаченко, Лідія. Науковий Еверест : до ювілею Світлани Сисоєвої / Л. Ткаченко. - С.73-75 : фотогр.
Визначні дати 2013 року. - С.76-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Адаменко, Олена.
    Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 32 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Педагогічна наука--розвиток
   Педагогічна наука--історія--дослідження

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- теоретико-методологічні засади -- дослідження -- історія педагогіки
Анотація: У статті обгрунтовано методологічні засади одного з напрямів історико-педагогічних досліджень - аналізу історії розвитку педагогічної науки. Визначено, що дослідження історії розвитку педагогіки має грунтуватися на головних положеннях теорії пізнання, сучасної форми діалектичного методу й системного підходу; на філософських концепціях розуміння в науці, мови науки, логіки наукового знання, меж наукової раціональності; головних положеннях наукознавства; методологічних вимогах до історико-педагогічного дослідження й передбачати розгляд історичного крізь призму сучасної педагогіки. Сформульовано принципи, якими варто керуватися в ході дослідження історії розвитку педагогічної науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 11407
Кількість відвідувачів 1117
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя