Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бадер, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 206 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.33 грн.
    Зміст:
Артемова, Любов Вікторівна. Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей / Л. В. Артемова. - С .7-12
Каталимова, Наталія Борисівна. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании / Н. Б. Каталимова. - С .13-17
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання / Г. В. Бєлєнька. - С .18-22
Коваленко, Євгенія Іванівна. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .23-28
Оржеховська, Валентина Михайлівна. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .29-31
Довбня, Софія Олегівна. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня. - С .32-35
Венгловська, Олена Анатоліївна. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі / О. А. Венгловська. - С .36-39
Лобода, Ольга Володимирівна. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи / О. В. Лобода. - С .40-43
Мішечкіна, Марина Євгенівна. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів / М. Є. Мішечкіна. - С .44-47
Товкач, Ірина Євгеніївна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи / І. Є. Товкач. - С .48-51
Кондратенко, Руслана Василівна. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника / Р. В. Кондратенко. - С .52-54
Куземко, Л. В. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід / Л. В. Куземко. - С .55-59
Лопатіна, Галина Олександрівна. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників / Г. О. Лопатіна. - С .60-63
Онищук, Ірина Анатоліївна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників / І. А. Онищук. - С .64-67
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / Н. П. Пихтіна. - С .68-72
Федорченко, Тетяна Євгеніївна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей / Т. Є. Федорченко. - С .73-78
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині / Н. М. Стрельнікова. - С .79-81
Тонконог, Леся Миколаївна. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності / Л. М. Тонконог. - С .82-85
Фасолько, Тетяна Степанівна. Відповідальність дошкільника: практичний аспект / Т. С. Фасолько. - С .86-90
Шматченко, Ганна Олексіївна. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників / Г. О. Шматченко. - С .91-94
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями / С. Р. Хлєбік. - С .95-98
Гаращенко, Лариса Василівна. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу / Л. В. Гаращенко. - С .99-102
Іванюк, Ганна Іванівна. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти / Г. І. Іванюк. - С .103-106
Коваленко, Олена Володимирівна. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність / О. В. Коваленко. - С .107-109
Бадер, Світлана Олександрівна. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків / С. О. Бадер. - С .110-114
Качалова, Тетяна Василівна. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці / Т. В. Качалова. - С .115-117
Ковшар, Олена Вікторівна. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності / О. В. Ковшар. - С .118-121
Ластівка, О. О. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку / О. О. Ластівка. - С .122-125
Бабій, Інна Володимирівна. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .126-129
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору / В. М. Вертугіна. - С .130-133
Біденко, Л. В. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять / Л. В. Біденко. - С .134-140
Сидоренко, Т. В. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии / Т. В. Сидоренко. - С .141-143
Бурнос, Е. Ю. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .144-147
Журавель, Валентина Іванівна. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання" / В. І. Журавель. - С .148-151
Козлюк, Ольга Андріївна. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників / О. А. Козлюк. - С .152-155
Мартинчук, Олена Валеріївна. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі / О. В. Мартинчук. - С .156-159
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю / С. І. Матвієнко. - С .160-163
Машовець, Марина Анатоліївна. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів / М. А. Машовець. - С .164-167
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .168-171
Лавріненко, Олександр Андрійович. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття) / О. А. Лавріненко. - С .172-177
Криловець, Микола Григорович. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття / М. Г. Криловець. - С .178-181
Новгородський, Руслан Григорович. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку / Р. Г. Новгородський. - С .182=186
Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .186-190
Січкар, Анна Дмитрівна. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці / А. Д. Січкар. - С .191-194
Філоненко, Олена Станіславівна. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні / О. С. Філоненко. - С .195-198
Катруца, Наталія Борисівна. Особливості японської дошкільної педагогічної практики / Н. Б. Катруца. - С .199-204
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Дошкільна освіта--професійна підготовка педагогів

   Діти з особливими потребами

   Освіта--наступність в освіті

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Заклади дошкільної освіти--управління--підготовка керівників

   Дошкільна освіта в Україні--історія

Кл.слова (ненормовані):
наступність в навчанні -- підготовка педагогів дошкільної освіти -- діти дошкільного віку


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
Шифр: ВМДЗ/2020/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 9
Зміст:
Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним / Н. Савінова. - С.4-9.
Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів. - С.10-12.
Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі / Г. Скрипка. - С.13-17.
Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum. - С.18-19.
Термінологічне поле EduScrum. - С.20.
Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19. - С.24-25.
Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік. - С.26-27.
Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності / С. Бадер. - С.28-31
Волинчук, Алла. Педагогічні комітети як форма методичної роботи / А. Волинчук. - С.32-35.
Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами / Н. Маленкова. - С.36-39.
Філомошкіна, Наталія. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня / Н. Філомошкіна. - С.40-43.
Гурковська, Тетяна. Міфи та реальність адаптаційного періоду / Т. Гурковська. - С.44-47.
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році : лист... від 22 лип. 2020 р. № 1/9-394. - С.52-53.
Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. - С.54-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ВМДЗ/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 10
Зміст:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5.
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10.
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16.
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26.
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31.
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35.
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41.
Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48.
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52.
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55.
Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Бадер, Світлана.
    Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності [Текст] / С. Бадер // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 28-31
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--методичні поради
Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність дошкільників -- перспективний план -- календарний план -- нормативні документи -- план роботи вихователя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Бадер, Світлана.
    Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи [Текст] / С. Бадер // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 38-41.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист
Кл.слова (ненормовані):
вихователь-методист -- методист-початківець -- творча група -- діяльність творчих груп у ДНЗ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ВМДЗ/2020/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 11
Зміст:
Бадер, Світлана. Від трьох до семи, або Як організувати освітній процес у різновіковій групі / С. Бадер. - С.4-9.
Стваєнна, Олена. У пошуках скарбів: організуйте квест для дошкільників / О. Стваєнна. - С.9-14.
Кучерява, Наталія. Вам слово! або Мистецтво публічного виступу / Н. Кучерява. - С.14-18.
Як зробити виступ цікавим і зрозумілим. - С.18-20.
Філоненко, Олена. Презентації в сервісі Google: стильно та мобільно / О. Філоненко. - С.20-25.
Як підготувати презентацію та не згаяти на неї день. - С.25-28.
Герасименко, Олена. Blogger для вихователя: як вести авторський блог / О. Герасименко, О. Дорошенко. - С.28-32.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на грудень. - С.32-35.
Мартинюк, Людмила. Пограємо на столі: новий формат відомих ігор / Л. Мартинюк. - С.35-38.
Соловйова, Людмила. Сюжетно-рольова гра - школа довільної поведінки / Л. Соловйова. - С.38-43.
Близнюк, Віта. Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO / В. Близнюк, Н. Бригинець. - С.43-49.
Качур, Оксана. Методичний захід у форматі 5-М / О. Качур. - С.49-53.
Целіна, Вікторія. Ігри В’ячеслава Воскобовича в корекційній роботі : сценарій майстер-класу / В. Целіна, Л. Іллічова. - С.53-56.
Дистанційка для дошкільників: поради батькам. - С.56-58.
Що відзначати у грудні. - С.58-60.
Джемула, Галина. В гостях у рукавиці : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня рукавиці / Г. Джемула. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Бадер, Світлана.
    Від трьох до семи, або Як організувати освітній процес у різновіковій групі [Текст] / С. Бадер // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 11. - С. 4-9.
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес у різновіковій групі -- праця з вихователями -- різновікова група -- робота з вихователями -- методична робота в ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ВМДЗ/2021/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 2
Зміст:
Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова. - С.4-8.
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти: що взяти до уваги. - С.14-15.
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25.
Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось / Є. Шкарупа. - С.26-29.
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Г. Лисенко, О. Цетковська. - С.30-33.
Середенко, Олена. Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37.
Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41.
Дроб’язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб’язко. - С.42-44.
Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47.
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51.
Види тестових завдань. - С.52-53.
Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.54.
Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58.
Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Бадер, Світлана.
    Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест [Текст] / С. Бадер // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 2. - С. 48-51.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
тест-драйв для педагогів -- професійний тест -- професійна компетентність педагога


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: ВМДЗ/2021/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6.
Плекаємо особистість дошкільника. - С.7.
Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Наталія Левінець. - С.8-12.
Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15.
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19.
Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22.
Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28.
Типові професійні деформації педагогів. - С.29.
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30.
Бадер, Світлана. Три кити педагогічного аналізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36.
Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37.
Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41.
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43.
Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46.
Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47.
Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51.
Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53.
Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57.
П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. - С.58-59.
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 7249
Кількість відвідувачів 1227
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя