Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Барановська, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: БіХШ-2/2011/4
   Журнал

Біологія і хімія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2011р. N 4
Зміст:
Величко, Людмила. Предметні компетенції з хімії: перше наближення / Л. Величко. - С.10-13.
Ващенко, Лідія. Про оцінювання метапредметних результатів навчання учнів / Л. Ващенко. - С.13-16.
Козленко, Олександр. Настільні ігри з науковою основою / О. Козленко. - С.20-22.
Барановська, Олена. Варіативність форм диференційованого навчання / О. Барановська. - С.26-29.
Волочаєва, Тетяна. "Вода просить допомоги" : спільне засідання біологічного і фізичного гуртків / Т. Волочаєва, І. Чеботар. - С.29-32.
Буринська, Ніна. Оновлення методичної системи навчання хімії у старшій школі / Н. Буринська. - С.35-36.
Перешивана, Лариса. Зарубіжний досвід вивчення методів ідентифікації речовин / Л. Перешивана. - С.36-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.2
Б 24


    Барановська, Олена.
    Варіативність форм диференційованого навчання [Текст] / О. Барановська // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 26-29.
ББК 74.2
Рубрики: навчання диференційоване
   Навчання--групове навчання

   навчання--колективна форма

   Навчання--методи--форми--засоби



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2013/7
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 7
Зміст:
Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова. - С.2-7
Кучеренко, Ірина. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / Ірина Кучеренко. - С.7-13
Нищета, Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / Володимир Нищета. - С.13-18
Голуб, Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі / Ніна Голуб. - С.18-23
Шевченко, Зоя. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / Зоя Шевченко. - С.24-30
Братко, Валентина. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко. - С.30-34
Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Юрій Бондаренко. - С.35-38
Дригула, Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні") / Марія Дригула. - С.39-42
Підмурняк, Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас) / Марія Підмурняк. - С.42-44
Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика
Плахотник, Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / Василь Плахотник. - С.45-48
Трубачева, Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу / Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса. - С.48-51
Барановська, Олена. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / Олена Барановська. - С.51-54
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України) / Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко. - С.55-61
Міхно, Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя. - С.62-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74.202
Б 24


    Барановська, Олена
    Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--гуманітарна освіта
   Освіта--компетентнісний підхід у навчанні--наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність (визначення) -- компетенція (визначення) -- українські науковці про компетентність
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

5.
   373.5
   Ф 79


   
    Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект [Текст] : колективна монографія / Г. О. Васьківська, В. І. Кизенко, С. В. Косянчук [та ін.] ; НАПН України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 260 с. : іл. - Бібліогр.: с. 233-258 . - ISBN 978-617-7724-02-4 : 126.00 грн.
УДК
Рубрики: Профільне навчання--старшокласники
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- старша школа -- соціалізація старшокласників


Дод.точки доступу:
Васьківська, Галина Олексіївна; Кизенко, Василь Іванович; Косянчук, Сергій Володимирович; Барановська, Олена Володимирівна; Трубачева, Світлана Едуардівна; Чорноус, Оксана Володимирівна; Кравчук, Ольга Павлівна; Доброскок, Ірина Іванівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 4
фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

6.
371
Ш67


   
    Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн.
    Зміст:
Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17
Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26
Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33
Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41
Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48
Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53
Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65
Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71
Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80
Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87
Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95
Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103
Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108
Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117
Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122
Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137
Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148
Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158
Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164
Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170
Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187
Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
ДРНТІ
ББК 74.20я43
РУБ 371
Рубрики: Диференційоване навчання
   Педагогічні технології

   Початкова школа--Наукові видання

   Учнівське самоврядування

   Підготовка вчителів

   Сучасний педагог

Кл.слова (ненормовані):
диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя


Дод.точки доступу:
Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 12303
Кількість відвідувачів 895
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя