Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Березівська, Лариса@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
Шифр: РШ/2011/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 8/9
Зміст:
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3.
Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Бібліогр.: 19 назв. : портр.
Пометун, Олена. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Редько, Валерій. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Бібліогр.: 12 назв. : портр.
Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. : портр.
Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Червінська, Лариса. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Бібліогр.: 2 назв.
Петрова, Анастасія. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Бібліогр.: 13 назв. : портр.
Кабан, Лариса. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю". - С.65-66.
Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко. - С.66-68
Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Бібліогр.: 18 назв.
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу. - С.27
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті". - С.75
Відкриття пам’ятника видатному українцю. - 3-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 75-80. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Диференційоване навчання

   навчання диференційоване

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- історія диференціації навчання
Анотація: У статті розкриваються ідеї українських педагогів 1917-1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що в цей період вони інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Чепіга, Яків Феофанович (педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \про нього\; Іваниця, Григорій Микитович (український філолог ; 1892-1938) \про нього\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \про нього\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (письменник ; 1876-1940) \про нього\; Лебединцев, Костянтин Феофанович (видатний математик-методист ; 1878-1925) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: ІПА-1/2011/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2011р. N 2
Зміст:
Гнатів, Олена. Роль наукових товариств у природоохоронному вихованні учнівської молоді (20-30 років XX століття) / О. Гнатів. - С.4-9.
Іващенко, Катерина. Педагогічна система А. Макаренка: досвід організації дитячого самоврядування / К. Іващенко. - С.9-13.
Калініченко, Надія. Вплив трудової підготовки на загальний розвиток особистості в педагогіці В. О. Сухомлинського / Н. Калініченко. - С.13-31.
Майструк, Ольга. Просвітницько-педагогічна діяльність В. Н. Каразіна / О. Майструк. - С.31-35.
Мірошниченко, Ганна. Вплив ідей М. Х. Бунге (1823-1895) на розвиток і вдосконалення університетської освіти / Г. Мірошниченко. - С.35-40.
Павленко, Віта. Громадсько-культурна діяльність Ю. Крашевського на Волині / В. Павленко. - С.40-44.
Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) / Л. Березівська. - С.44-53.
Богуславский, Михаил. Основные направления развития содержания общего образования в отечественной педагогике первой трети XX века / М. Богуславский. - С.53-66.
Катруца, Наталя. Синтоїзм, буддизм і конфуціанство як джерела формування освітньо-виховної системи Японії / Н. Катруца. - С.66-72.
Коляда, Наталя. Піонерський форпост як провідна форма організації дитячого руху (20-30-ті роки XX ст.) / Н. Коляда. - С.72-77.
Котельнікова, Надія. Періодизація історії розвитку післядипломної педагогічної освіти в КНР / Н. Котельнікова. - С.77-83.
Паладьєва, Алла. Стародавні мови в контексті розвитку гімназійної освіти в першій половині XIX століття / А. Паладьєва. - С.90-103.
Тимошенко, Юрій. Фізкультурна освіта в УРСР у повоєнні роки / Ю. Тимошенко. - С.108-115.
Янкович, Олександра. Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі / О. Янкович. - С.115-120.
Фещенко, Галина. Циркулярний лист №2 всеукраїнського центрального бюро з перепідготовки працівників освіти / Г. Фещенко. - С.120-126.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) [Текст] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 44-53.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   освітня політика в Україні

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
зміст шкільної освіти в Україні -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: РШ/2013/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 1/2
Зміст:
Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень. - С.3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
Адаменко, Олена. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко. - С.8-14. - Бібліогр.: 32 назв.
Дічек, Наталія. А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період / Н. Дічек. - С.15-22. - Бібліогр.: 34 назв. : фотогр.
Степаненко, Микола. Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-ї річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко. - С.23-29. - Бібліогр.: 7 назв.
Овсієнко, Яніна. Педагогічна діяльність та мистецтво - як два крила для птаха / Я. Овсієнко, О. Рудик. - С.29.
Боднар, Оксана. Аналітико-експертні задачі: сутність, структура і алгоритми розв’язання / О. Боднар. - С.30-36. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Митник, Олександр. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник. - С.37-42. - Бібліогр.: 17 назв.
Грабовий, Андрій. Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Скиба, Марія. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи / М. Скиба. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Ребрина, Анатолій. Формування комунікативнсті у студентів засобами фізичного виховання / А. Ребрина. - С.52-55. - Бібліогр.: 9 назв.
Карасевич, Антоніна. Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім’ї / А. Карасевич. - С.56-61. - Бібліогр.: 12 назв. : рис., табл.
Овсієнко, Яніна. Реалізація ідей педагогічної майстерності у навчально-виховному процесі спеціалізованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко. - С.62-65. - Бібліогр.: 11 назв.
Березівська, Лариса. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська. - С.66-71. - Бібліогр.: 13 назв.
Відкриття першої в Україні кафедри позашкільної освіти. - С.72 : фотогр.
Ткаченко, Лідія. Науковий Еверест : до ювілею Світлани Сисоєвої / Л. Ткаченко. - С.73-75 : фотогр.
Визначні дати 2013 року. - С.76-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Березівська, Лариса.
    Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 66-71. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, кінець 19 ст. - 1932 р.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- диференціація -- державна політика -- освітня політика
Анотація: У статті розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в України наприкінці ХІХ ст. - до 1932 р., зокрема на основі аналізу нормативно-правових документів виявлено форми та критерії диференціації навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
Шифр: УЛЗО/2013/10
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Березівська, Лариса. Життєвий шлях і науково-педагогічна діяльність Олександра Мазуркевича / Л. Березівська. - С.2-4. - Бібліогр.: 4 назв.
Паламар, Світлана. Віддаємо шану видатному вченому і педагогу / С. Паламар. - С.4-5.
Ситченко, Анатолій. З історії методики української літератури / А. Ситченко. - С.6-10. - Бібліогр.: 27 назв.
Попович, Наталія. Новітні технології у просторі шевченкознавства / Н. Попович. - С.11-14. - Бібліогр.: 6 назв.
Островна, Світлана. Дорога, довжиною з життя : урок літератури рідного краю за романом "Білі хмари" Олександра Сизоненка, лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка 11 клас (2 години) / С. Островна. - С.14-18.
Шуляр, Василь. Оповідання "Ти не перша, Таню" О. Сизоненка у системі літературної освіти школярів : 10 клас / В. Шуляр. - С.19-23. - Бібліогр.: 14 назв.
Шевченко, Анна. Вивчаємо роман Ю. Іздрика "Воццек" : 11 клас / А. Шевченко. - С.23-27. - Бібліогр.: 8 назв.
Парфенюк, Оксана. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні Б. Грінченка "Каторжна" : 10 клас / О. Парфенюк. - С.27-29.
Матковська, Тетяна. Українська народна казка "Ох" : 5 клас / Т. Матковська. - С.29-30.
Лазаренко, Ірина. Провідні принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. Лазаренко. - С.31-33. - Бібліогр.: 12 назв.
Голобородько, Ярослав. Ліричний емоціолект Маріанни Кіяновської / Голобородько. - С.34-36.
Овдійчук, Лілія. Різнобічний талант письменниці-горлівчанки, або Що значить випадково-несподівані зустрічі / Л. Овдійчук. - С.37-40.
Яровенко, Тетяна. Від експериментів В. Винниченка до "Експерименту" О. Жовни : полемічна інтерпретація повісті та її кіноверсії / Т. Яровенко. - С.41-46. - Бібліогр.: 19 назв.
Набок, Марина. Національна специфіка української символіки : Дмитренко Микола. Символи українського фольклору : Монографія. - К.: УЦКД, 2011. - 400с. / М. Набок. - С.47-48.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
74.03(4Укр)6-8
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Життєвий шлях і науково-педагогічна діяльність Олександра Мазуркевича / Л. Березівська // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 2-4. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.03(4Укр)6-8
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
вчені-педагоги
Анотація: У статті описано життя та педагогічну діяльність українського педагога, літературознавця та доктора педагогічних наук Олександра Мазуркевича.


Дод.точки доступу:
Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

9.
Шифр: РШ/2014/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 1/2
Зміст:
Огнев'юк, Віктор. Великий Просвітитель України : до ювілею Бориса Грінченка / В. Огнев'юк. - С.3-11. - Бібліогр.: 20 назв. : фотогр.
Чижевський, Борис. Народний учитель - Герой України : до 100-річчя від дня народж. Є. С. Березняка / Б. Чижевський. - С.12-16 : фотогр.
Отич, Олена. Естетичні чинники педагогічної взаємодії / О. Отич. - С.17-21. - Бібліогр.: 18 назв.
Артеменко, Олена. Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти / О. Артеменко. - С.22-26. - Бібліогр.: 12 назв.
Кирій, Світлана. Педагоги-митці: ними пишається Україна / С. Кирій. - С.26.
Максимова, Наталія. Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ" / Н. Максимова, Л. Порох. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назви.
Липова, Людмила. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв.
Матяш, Надія. Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш. - С.35-39. - Бібліогр.: 12 назв.
Грабовий, Андрій. Хімічний експеримент у ЗНЗ: обгрунтування підходів і напрямів оновлення / А. Грабовий. - С.40-44. - Бібліогр.: 26 назв.
Лукашенко, Тетяна. Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів хімічних спеціальностей: результати експерименту / Т. Лукашенко. - С.45-49. - Бібліогр.: 12 назв.
Колесник, Лариса. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник. - С.50-53. - Бібліогр.: 4 назви.
Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" : (друга половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська. - С.54-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Панасенко, Елліна. Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР : (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.61-68. - Бібліогр.: 6 назв.
Стрілецька, Наталія. Педагогічні погляди М. М. Володкевича на проблему співробітництва сім’ї і школи : (початок ХХ століття) / Н. Стрілецька. - С.69-73. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Визначні дати 2014 року. - С.74-79.
Модернізація шкільних бібліотек як сучасних ресурсних бібліотечно-інформаційних центрів. - С.79.
Основне завдання - забезпечення наукового супроводу функціонування й розвитку вітчизняної системи загальної середньої освіти : (за матеріалами звітної конференції Інституту педагогіки НАПН України). - С.80.
"Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." : Всеукраїнська науково-практична конференція (VI Грінченківські читання). - 2-га с. обкл. : кольор. фотогр.
Різдвяні педагогічні зустрічі на Черкащині. - 3-тя с. обкл. : кольор. фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" : (друга половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- диференціація -- організація шкільної освіти -- зміст шкільної освіти -- диференціація навчання -- виробниче навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості державної політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти, зокрема види й форми диференційованого підходу, які набули розвитку в Україні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 2263
Кількість відвідувачів 630
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя