Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бурлака, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: ПШ-2/2018/4
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 4
Зміст:
Савченко, О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / Олександра Савченко. - С.1–3.
Головко, І. Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі / Інна Головко. - С.4–7. - Бібліогр.: 3 назви.
У Міністерстві освіти і науки України. - С.7.
Логачевська, С. Особливості уроку математики Нової української школи / Світлана Логачевська. - С.8–11. - Бібліогр.: 3 назви.
Савченко, О. Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом / Олександра Савченко. - С.12–16.
Базарницька, І. Навчання грамоти,1 клас : (інтегрований урок) / Ірина Базарницька. - С.16–18.
Костина, Н. Урок української мови, 2 клас / Наталія Костина. - С.18–20.
Гудзь, С. Інтегрований урок у 3 класі : (українська мова, читання, образотворче мистецтво, музика) / Світлана Гудзь. - С.20–22.
Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці літературного читання в 2 класі / Тетяна Кучер. - С.22–24. - Бібліогр.: 7 назв.
Авраменко, Р. Казка як засіб розвитку у дітей здоров’язбережувальної компетенції молодших школярів / Раїса Авраменко, Тамара Савчук. - С.24–27. - Бібліогр.: 3 назви.
Шаповалова, І. Урок математики у 3 класі / Ірина Шаповалова. - С.27–29.
Піддубко, О. Урок природознавства у 1 класі / Ольга Піддубко. - С.30–32.
Марченко, Л. Нестандартний урок з природознавства у 3 класі / Лариса Марченко. - С.32–34.
Колотило, Н. Народні традиції у святкуванні Великодня / Наталія Колотило. - С.34–35.
Яланська, С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська. - С.36–38.
Васильєва, О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва. - С.38–39.
Суховєєва, Н. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах / Наталія Суховєєва. - С.39–41.
Леміжанська, О. Використання методів ейдетики у початковій школі / Оксана Леміжанська. - С.42–45.
Коряченко, Л. Друг – твоє дзеркало : (година спілкування у вигляді усного журналу) / Лідія Коряченко. - С.46–49. - Бібліогр.: 3 назви.
Попова, Г. Проект "Джерело толерантності" : (4 клас) / Галина Попова. - С.50–52. - Бібліогр.: 4 назви.
Андрєйченко, В. М. Патріотичні фізкультхвилинки для кожної дитинки / В. М. Андрєйченко [и др.]. - С.54–56. - Бібліогр.: 2 назви.
Інші автори: Бутенко В. І., Гришаєва Г. І., Д’ячекно Л. П., Ковальчук О. І., Цвігун С. В., Пєркова А. І.
Свистун, Н. Урок-подорож у казку : (математика, 1 клас) / Наталія Свистун. - С.56–57.
Чирва, Н. Сторінки сімейної книжки / Наталія Чирва. - С.58–60.
Бурлака, С. Дарувати людям радість / Світлана Бурлака. - С.62–63.
Рибак, Л. Доброта – це краса людської душі / Любов Рибак. - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
373.3.015.31:17](477)
Б 91


    Бурлака, С.
    Дарувати людям радість / Світлана Бурлака // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 62–63. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--проектна діяльність
   Початкова школа--виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- метод проектів -- творчий проект -- проектна діяльність -- Великдень -- почуття патріотизму -- ставлення до людей -- звичаї та обряди -- доброта -- милосердя -- українське читання -- Я у світі -- трудове навчання -- музичне мистецтво -- образотворче мистецтво -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті представлено проект морального спрямування для учнів 4 класів. Мета: виховання почуття патріотизму, любові до звичаїв та обрядів рідного краю, шанобливого ставлення до людей; виховувати почуття доброти, милосердя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПШ-2/2019/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк. - С.1–6. - Бібліогр.: 12 назв.
Зілінська, Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська. - С.6–11. - Бібліогр.: 6 назв.
Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі / Богдан Космовський. - С.11–16. - Бібліогр.: 12 назв.
Котяхова, Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Наталія Котяхова. - С.17–21. - Бібліогр.: 8 назв.
Сарієнко, В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко. - С.22–26. - Бібліогр.: 15 назв.
Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук. - С.27–30.
Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук. - С.31–35. - Бібліогр.: 4 назви.
Бурлака, С. Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака. - С.36–39.
Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик. - С.39–43. - Бібліогр.: 6 назв.
Горбунова, Л. Урок літературного читання, 2 клас / Леся Горбунова. - С.43–47. - Бібліогр.: 7 назв.
Дризлова, В. Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас) / Вікторія Дризлова. - С.48–51.
Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Ярослава Дробчак, Іван Кутняк. - С.51–53.
Бурлака, С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака. - С.54–59. - Бібліогр.: 5 назв.
Ґолибарт, Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе / Євген Ґолибарт. - С.61–62.
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
373.3.091.33-027.22:792.026](477)
Б 91


    Бурлака, С.
    Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 36–39. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--сценарії свят
Кл.слова (ненормовані):
інсценування -- свято -- сценарій свята -- День захисту дітей -- людяність -- початкова школа
Анотація: У статті подано сценарій проведення свята до Дня захисту дітей в початковій школі. Мета: закріплювати та поглиблювати знання учнів про свято – День захисту дітей, розширювати їхню пізнавальну діяльність, формувати інтерес до навколишнього світу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:502/504](477)
Б 91


    Бурлака, С.
    "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 54–59. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--метод проектів--природознавство
Кл.слова (ненормовані):
викладання природознавства -- творчий проект -- жива природа -- нежива природа -- ознаки весни -- українські народні обряди -- весняні свята -- початкова школа
Анотація: У статті представлено екологічний творчий проект на тему: "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." для учнів початкових класів. Мета: розширити знання в учнів про зміни в живій та неживій природі навесні, про найхарактерніші ознаки весни, про українські народні обряди та звичаї.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 61742
Кількість відвідувачів 1470
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя