Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Воронюк, І. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. зб. Вип. 22. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 2.40 грн.
    Зміст:
Панасевич, Д. Б. Оцінка стану нормативно-методичного забезпечення вищої освіти України / Д. Б. Панасевич, В. С. Черненко, А. К. Солоденко. - С .24-30
Спірін, О. М. Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту у педагогічному вузі / О. М. Спірін. - С .31-42
Щубелка, Н. В. До питання про освітню парадигму / Н. В. Щубелка. - С .43-50
Маригодов, В. К. Освітня система як технологічний комплекс / В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк, Г. О. Козлакова. - С .51-56
Драч, І. І. Психолого-педагогічні аспекти втілення модульно-рейтингової системи / І. І. Драч. - С .57-60
Сверида, Б. В. Про методологічну направленість навчального процесу / Б. В. Сверида. - С .61-68
Шевченко, А. В. Структура організації науково-технічної творчості / А. В. Шевченко. - С .69-72
Поважна, Л. І. Педагогічні інновації у практиці підготовки фахівців сфери туризму / Л. І. Поважна. - С .78-80
Кульга, Н. К. Використання інноваційних технологій / Н. К. Кульга. - С .81-85
Кайріс, О. Д. Емпатійна педагогіка: співчуття чи співдія / О. Д. Кайріс. - С .101-103
Василькова, М. М. Проблема виховання у дитячих будинках сімейного типу / М. М. Василькова. - С .115-117
Ковтун, В. І. Формування творчої особистості учителя (на прикладі Коломийського педагогічного коледжу) / В. І. Ковтун. - С .118-121
Колосок, І. О. Диференціація підходів у керуванні пізнавальною діяльністю студентів на лабораторно-практичних заняттях / І. О. Колосок. - С .128-133
Воронюк, І. В. Вплив психофізіологічного та емоційного стану старших школярів на підвищення їхньої розумової працездатності / І. В. Воронюк, М. В. Соцька. - С .1354-137
Кривошеєва, Г. Л. Практицизм педагогічної системи А. С. Макаренка та його реалізація у галузі гігієнічного виховання / Г. Л. Кривошеєва, Л. Т. Заплатников. - С .153-163
Смоляр, Л. О. Про становлення жіночої середньої освіти у другій половині Х1Х століття. / Л. О. Смоляр. - С .172-180
Курило, Л. ф. Розбудова вищої педагогічної освіти в україні у 1917-1941 роках / Л. ф. Курило. - С .189-197
Лузан, П. Г. Методичні аспекти формування пізнавальної активності студентів на лекції / П. Г. Лузан. - С .202-218.
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: ОД1/2008/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 10
Зміст:
Пономарьова-Семенова, Р. О. Психологічні принципи розвитку креативності обдарованої особистості / Р. О. Пономарьова-Семенова. - С.2-10
Беженар, Г. Д. Освітнє середовище гімназії як засіб самореалізації обдарованої особистості / Г. Д. Беженар. - С.11-27
Воронюк, І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників / І. В. Воронюк. - С.28-35
Сербіновська, Н. В. Психологічні труднощі обдарованих учнів / Н. В. Сербіновська. - С.36-42
Карабаєва, І. І. Взаємозв’язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова. - С.51-55
Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності / І. Г. Тітов. - С.56-61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Воронюк, І. В.
    Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників [Текст] / І. В. Воронюк // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N10. - С. 28-35
Рубрики: психологія--тренінги
   розвиток особистості

Кл.слова (ненормовані):
тренінг конструктивності -- старшокласники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ОД1/2010/4
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 4
Зміст:
Воронюк, І. В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів / І. В. Воронюк. - С.2-6.
Михайлик, Л. В. Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини / Л. В. Михайлик. - С.7-11.
Іваненко, Л. І. Шкільний музей - творчий натхненник сільської дітвори / Л. І. Іваненко. - С.22-25.
Міщиха, Л. П. Психологічний аналіз творчого потенціалу Є. О. Патона / Л. П. Міщиха. - С.26-32.
Мітлош, А. В. Тренінг розвитку лідерської обдарованості / А. В. Мітлош. - С.33-39.
Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДВГ) обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.40-41.
Павлова-Сисюк, Т. В. Комплексна програма по організації дозвілля (для дітей різних вікових категорій) / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.49-53.
Павлова-Сисюк, Т. В. Засідання методичного об'єднання керівників клубів центру масової роботи та організації змістовного досвілля / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.53-56.
Науменко, Р. А. Моніторинг виявлення та розвитку інтелектуально та творчо обдарованої молоді у позашкільних закладах / Р. А. Науменко. - С.57-63.
Куліш, В. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках трудового навчання / В. В. Куліш. - С.63-67.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
74
В 75


    Воронюк, І. В.
    Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів [Текст] / І. В. Воронюк // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 4. - С. 2-6.
ББК 74 + 88.840
Рубрики: Творча діяльність учнів
   Технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ПП/2012/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 6
Зміст:
Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20.
Семенова, О. М. Розвиток емоційної культури педагога / О. М. Семенова. - С.20-27.
Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34.
Заїка, Є. В. Одночасний відлік кількох подій як спосіб формування уваги школярів / Є. В. Заїка. - С.34-45.
Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-63.
Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67.
Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
88
В 75


    Воронюк, І. В.
    Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 27-34.
ББК 88
Рубрики: Педагогічна психологія
   Навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
інтегральні паралінгвістичні сигнали -- інтонування -- факторно-аналітичне дослідження


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ПП/2012/11
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 11
Зміст:
Карпенко, В. Сучасний стан психічного здоров’я студентської молоді: емоційна, міжособистісна та рольова сфери / В. Карпенко, М. Миколайчук, В. Войтенко. - С.2-7
Калошин, В. Ф. Формування позитивних особистісних змін у процесі професійного самовизначення студентів навчальних закладів / В. Ф. Калошин. - С.8-17
Шевченко, С. В. Тренінг підвищення особистісного адаптаційного потенціалу студентів та рівня їх розумової працездатності / С. В. Шевченко. - С.17-29
Терещенко, М. В. Психологічні особливості когнітивної та поведінкової складової образу сім’ї дошкільників / М. В. Терещенко. - С.30-37
Воронюк, І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.38-46
Васильченко, А. Психологічні особливості заздрощів у структурі соціальної та індивідуальної ситуації розвитку особистості (філософсько-психологічний аналіз) / А. Васильченко. - С.46-50
Гридковець, Л. М. Родинний фактор у розвитку та подоланні наслідків сексуального насилля над дітьми / Л. М. Гридковець. - С.57-62
Кукуленко-Лук’янець, І. В. Психологічні особливості моделювання життєвого простору жінки / І. В. Кукуленко-Лук’янець. - С.65-68
Красновский, В. Н. Структура самосознания в опыте социального пространства подростка / В. Н. Красновский. - С.68-72
Ануфриев, А. Ф. Коррекция трудностей в обучении у детей 5-8 лет / А. Ф. Ануфриев. - С.73-80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
88
В 75


    Воронюк, І. В.
    Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 38-46
ББК 88
Рубрики: взаємодія вчителя і учнів
Кл.слова (ненормовані):
інтегральні методи впливу вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: ПП/2013/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 4
Зміст:
Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці / В. М. Поліщук. - С.1-5
Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету / О. А. Ліщинська. - С.6-9
Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - С.9-12
Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст.
Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий. - С.21-24
Хабайлюк, В. В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.24-27
Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст.
Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37
Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60. - Библиогр. в конце ст.
Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.60-73
Березина, Т. Н. Развитие внимания / Т. Н. Березина. - С.74-76
Семенов, И. Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов. - С.76-80. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 14.06.2024
Кількість запитів 13589
Кількість відвідувачів 1055
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя