Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Камишин, Володимир@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
158.9
П 86


   
    Психологічні особливості роботи з спортивно обдарованими дітьми [Текст] : монографія / В. С. Бажанюк, Б. Б. Шаповалов, В. В. Камишин ; НАПН України, Інститут обдарованої дитини (Київ). - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 230 с. - Бібліогр.: с. 126-142 ; додатки : с. 143-229. - ISBN 978-966-2633-47-4 : 59.26 грн.
ББК 88.835
РУБ 158.9
Рубрики: Діти--Спортивна обдарованість
   Обдаровані діти--психолого-педагогічний супровід

   Дитяча психологія

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Бажанюк, Валентина Станіславівна; Шаповалов, Борис Борисович; Камишин, Володимир Вікторович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

2.
158.9
П 86


   
    Психологічна допомога обдарованим дітям в умовах школи-інтернату [Текст] : монографія / Л. В. Кунгурцева, В. С. Бажанюк, В. В. Камишин ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-190 ; додатки : с. 191-241. - ISBN 978-966-2633-41-2 : 59.26 грн.
ДРНТІ
ББК 88.835 + 74.24(2)731.167
РУБ 158.9
Рубрики: Психологія особистості
   Дитяча психологія

   Обдаровані діти

   Школи-інтернати

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
природа обдарованості -- діти-сироти -- психодіагностика -- феномен обдарованості -- психологічний аналіз -- практична психологія -- пізнавальні психічні процеси


Дод.точки доступу:
Кунгурцева, Людмила Володимирівна; Бажанюк, Валентина Станіславівна; Камишин, Володимир Вікторович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

3.
156
П 86


   
    Психологічні особливості лідерської обдарованості: концепції, діагностика, тренінги [Текст] : монографія / А. В. Мітлош [та ін.] ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 290 с. : табл., іл. - Бібліогр.: с. 206-218. - ISBN 978-966-2633-42-9 : 83.38 грн.
ДРНТІ
ББК 88.37 + 88.492
РУБ 156
Рубрики: Психологія лідера
   Лідерство

   Психологія особистості

   Практична психологія

   Тренінги

   Діагностика

   Обдаровані діти

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
феномен лідерства -- лідерський потенціал особистості -- молодіжні громадські організації -- проблема обдарованості -- лідерська обдарованість


Дод.точки доступу:
Мітлош, Антоніна Василівна; Моляко, Валентин Олексійович; Бажанюк, Валентина Станіславівна; Камишин, Володимир Вікторович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

4.
Шифр: ВШ-3/2016/9
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2016р. N 9
Зміст:
Симонова, Марина. Володимир Петренко - фундатор національної системи стандартів вищої освіти / М. Симонова. - С.7-8
Присенко, Михайло. Стандартизація вищої освіти: реформи та їх наслідки / М. Присенко. - С.9-26
Салов, Володимир. Особливості проектування вищої освіти згідно з чинною нормативною базою / В. Салов. - С.27-36
Вітченко, Андрій. Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення / А. Вітченко. - С.36-56
Артемов, Володимир. Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі / В. Артемов. - С.57-66
Красильникова, Ганна. Стандартизація вищої освіти України як механізм забеспечення ії якості / Г. Красильникова. - С.67-76
Ямковий, В'ячеслав. Апробація моніторингу системи вищої освіти на прикладі Харківської області / В. Ямковий. - С.77-96
Сусь, Богдан. Самостійна навчальна діяльність студентів в умовах комп’ютеризації навчального процесу / Б. Сусь, Б. Сусь. - С.95-102
Камишин, Володимир. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму / В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська. - С.103-116
Зварич, Ірина. Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії / І. Зварич. - С.117-127
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
74.580.22
К 18


    Камишин, Володимир.
    Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму [Текст] / В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 103-116 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.580.22
Рубрики: Вища освіта--навчально-виховний процес
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний бум -- навчальний процес -- дидактичні одиниці -- розташування у багатовимірному просторі середовища знань -- орієнтовані зв’язані графи -- оптимізаційний шлях
Анотація: З урахуванням перманентного інформаційного буму, що має переконливу аналогію з відомим законом Мура, уперше здійснене науково-теоретичне обгрунтування можливості застосування теорії графів для формування організаційної структури взаємодії дидактичних одиниць у багатовимірному просторі знань. Наведені рекомендації з формування характеристик та показників дидактичних одиниць, а також обгрунтовані процедури згортки вершин орієнтованого зв'язаного графу, що сприяє знаходженню оптимального шляху на ньому, тобто мімізації часу, потрібного для опанування дидактичних одиниць тими, хто навчається.


Дод.точки доступу:
Рева, Олексій; Добровольська, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
   37.015.3
   К 18


    Камишин, Володимир Вікторович.
    Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованості [Текст] : монографія / В. В. Камишин, О. М. Рева ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини (Київ). - К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. - 266 с. - Бібліогр.: с. 226-265. - ISBN 978-966-2633-98-6 : 162.00 грн.
УДК
Рубрики: Обдарованість--педагогічна обдарованість
   Методи аналізу

   Дитяча психологія

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
академічна обдарованість -- обдаровані старшокласники -- кваліметрія -- управління навчально-виховним процесом -- навчально-виховний процес


Дод.точки доступу:
Рева, Олексій Миколайович; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 5
фб (2), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 28878
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя