Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кобильченко, Вадим@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: ОДнв/2019/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4
Зміст:
Адамюк, Наталія. Освітній перекладач жестової мови : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14.
Шевцов, Андрій. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29.
Литовченко, Світлана. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36.
Ярмола, Наталія. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45.
Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59.
Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67.
Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова. - С.68-76.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кобильченко, Вадим.
    Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 46-59. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
зір -- зорові функції -- зоровий аналізатор -- зорове сприймання -- порушення зору
Анотація: Встановлено, що в процесі пізнання навколишнього світу найважливіша роль належить зору, а саме – зоровому сприйманню. Зір також є засобом спілкування між дитиною й батьками, іншими дорослими і дітьми, спілкування з навколишнім світом. З’ясовано, що відсутність зовнішніх впливів або ж їх істотне обмеження (сенсорна депривація), змінює нормальне співвідношення біологічних, психологічних і соціальних чинників у психічному розвитку дітей. Доведено, що порушення зору в дитини можуть викликати значні утруднення в процесі її розвитку, навчання й виховання. Обґрунтовано, що проблема пошуку оптимальних методів і засобів навчання та виховання дітей з аномаліями зору тісно пов’язана з розумінням психофізіологічних механізмів, що лежать в основі відповідного дефекту. Встановлено, що порушення зорового аналізатора і його провідних шляхів негативно позначається на формуванні у дитини психіки й складних психічних процесів, а згодом – і на розвитку особистості загалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ОДнв/2021/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1
Зміст:
Кобильченко, Вадим. Завдання і методи спеціальної психології / В. Кобильченко, І. Омельченко. - С.7-18. - Бібліогр.: с. 17-18.
Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ / С. Литовченко. - С.19-29. - Бібліогр.: с. 28-29.
Бєсєда, Володимир. Модель корекції фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку із порушеннями психомоторики / В. Бєсєда. - С.30-43. - Бібліогр.: с. 42-43.
Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи / Г. Воробель. - С.44-53. - Бібліогр.: с. 52-53.
Матківська, Анна. Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху / А. Матківська. - С.54-57. - Бібліогр.: с. 56-57.
Іщенко, Руслан. Лідерські якості у осіб з порушеннями зору: контент, аналіз проблеми / Р. Іщенко. - С.58-66. - Бібліогр.: с. 66.
Варава, Наталія. Як соціалізувати дітей з особливими освітніми потребами / Н. Варава. - С.67-69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Кобильченко, Вадим.
    Завдання і методи спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко, І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 7-18. - Бібліогр.: с. 17-18. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Психологія--спеціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна психологія -- завдання спеціальної психології -- методи спеціальної психології


Дод.точки доступу:
Омельченко, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ОДнв/2021/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 2
Зміст:
Кобильченко, Вадим. Закономірності психічного розвитку в онтогенезі й дизонтогенезі: медичний та психологічний аспекти / В. Кобильченко, І. Омельченко. - С.7-19.
Чеботарьова, Олена. Дистанційне навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: реалії та перспективи / О. Чеботарьова. - С.20-30.
Рібцун, Юлія. До питання таксономії логопсиходіагностичних методів / Ю. Рібцун. - С.31-38.
Афанасьєв, Сергій. Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху / С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Будаєв. - С.39-49.
Ільяна, Валентина. Психолінгвістичний методичний інструментарій подолання дислексій у молодших школярів (на допомогу практикам) / В. Ільяна. - С.50-63.
Коломійченко, Олег. Особливості мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом / О. Коломійченко, К. Жданова. - С.64-68.
Довгопола, Катерина. Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років / К. Довгопола. - С.69-76.
Горбатюк, Олена. Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.77-83.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Кобильченко, Вадим.
    Закономірності психічного розвитку в онтогенезі й дизонтогенезі: медичний та психологічний аспекти [Текст] / В. Кобильченко, І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 7-19. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--психічний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
закономірності психічного розвитку -- онтогенез -- дизонтогенез


Дод.точки доступу:
Омельченко, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: ОДнв/2022/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2022р. N 3
Зміст:
Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.7-18.
Литовченко, Світлана. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко. - С.19-31.
Кобильченко, Вадим. Українська тифлологія: тридцять років незалежності / В. Кобильченко [и др.]. - С.32-39.
Інші автори: Легкий О., Довгопола К., Кондратенко С.
Чеботарьова, Олена. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам / О. Чеботарьова. - С.40-51.
Ільяна, Валентина. Сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення / В. Ільяна. - С.52-62.
Бужинецька, Ксенія. Особливості мотиваційної готовності в дітей у психологічній літературі / К. Бужинецька. - С.63-73.
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.74-83.
Шевченко, Юлія. Формування соціальної компетентності як загальний показник розвитку особистості / Ю. Шевченко. - С.84-91.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Українська тифлологія: тридцять років незалежності [Текст] / В. Кобильченко [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 32-39. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Педагогіка України--тифлопедагогіка

Кл.слова (ненормовані):
тифлологія -- тифлопедагогіка -- тифлопсихологія -- Українська держава -- незалежність -- слабозорі -- сліпохлухі


Дод.точки доступу:
Кобильченко, Вадим; Легкий, Олег; Довгопола, Катерина; Кондратенко, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 38268
Кількість відвідувачів 1581
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя