Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мишатина, Н. Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: ЛШ-1/2007/5
   Журнал

Литература в школе [Текст] : Научно-методический журнал/ ООО "Редакция журнала "Уроки литературы". - М. : Журнал "Литература в школе", 1914 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 5
Зміст:
Смирнов, С. В. По поводу сюжета романа Ф. Достоевского "Преступление и наказание" / С. В. Смирнов. - С.2-8
Романова, Г. И. Портрет смеющегося человека в романе "Преступление и наказание" Ф. М. Достоевского / Г. И. Романова. - С.9-12
Кунарев, А. А. Комментарий к драме М. Горького "На дне" / А. А. Кунарев. - С.18-22
Мишатина, Н. Л. Речевое и литературное развитие школьников в процессе освоения концептов русской культуры (на примере концепта благоговение) / Н. Л. Мишатина. - С.27-30
Климчукова, В. Н. О духовных основах поэзии Н. С. Гумилева / В. Н. Климчукова. - С.48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Мишатина, Н. Л.
    Речевое и литературное развитие школьников в процессе освоения концептов русской культуры (на примере концепта благоговение) [Текст] / Н. Л. Мишатина // Литература в школе : Научно-методический журнал. - 2007. - N5. - С. 27-30
Рубрики: Викладання літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: П1/2013/9
   Журнал

Педагогика [Текст] : Научно-теоретический журнал/ Редакция Российской Академии образования. - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-561Х. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 9
Зміст:
Щербаков, Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков. - С.3-11. - Библиогр.: 12 назв.
Лызь, Н. А. Виды и формы педагогического знания / Н. А. Лызь. - С.12-20. - Библиогр.: 14 назв.
Мишатина, Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько. - С.21-28. - Библиогр.: 14 назв.
Мартиросян, Б. П. Центры инновационного развития Российской академии образования / Б. П. Мартиросян, Н. Е. Рубцова, И. А. Шаповалова. - С.29-40. - Библиогр.: 9 назв.
Савенков, А. И. Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко. - С.41-45. - Библиогр.: 7 назв.
Еровенко, В. А. Онтология понимания элементарной математики и формирование интеллекта / В. А. Еровенко. - С.46-52. - Библиогр.: 7 назв.
Ларионова, С. О. Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова. - С.53-58. - Библиогр.: 7 назв.
Омаров, О. А. Факторы усиления экстремистского настроения у молодежи в социально-напряженной среде / О. А. Омаров, Н. О. Омарова, Д. Ю. Джахпараева. - С.59-62. - Библиогр.: 5 назв.
Репринцева, Г. И. Гармонизация детско-родительских отношений в кризисной ситуации / Г. И. Репринцева. - С.63-69.
Бордовская, Н. В. Педагогические условия эффективности исследовательской деятельности студентов / Н. В. Бордовская. - С.70-77. - Библиогр.: 7 назв.
Инклюзивное образование: ожидание и реалии. - С.78-108.
Марчукова, С. М. Идея пансофийности в педагогических трудах Я. А. Коменского: перспективы нового осмысления пансофии / С. М. Марчукова. - С.109-113. - Библиогр.: 4 назв.
Пальчук, М. И. Дистанционное обучение в Украине: практический опыт / М. И. Пальчук. - С.114-119. - Библиогр.: 12 назв.
Бережнова, Е. В. Понятийный аппарат педагогической науки: проблемы развития / Е. В. Бережнова. - С.120-123.
Шатун, А. Н. Вопрос к ученым / А. Н. Шатун. - С.123.
К 65-летию В. С. Собкина. - С.124-125.
Поздравляем Почетного учителя Кузбасса. - С.126.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
81.2Рос
М 71


    Мишатина, Н. Л.
    Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос
Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність
Анотація: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.


Дод.точки доступу:
Цыбулько, И. П.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 33777
Кількість відвідувачів 885
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя