Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Петренко, О. Б.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 56. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка ; за ред. М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. - 272 с. - 15.00 грн.
    Зміст:
Носко, М. О. Педагог-демократ, патріот, учений, науково-громадський діяч / М. О. Носко. - С .5-7
Довбня, В. М. Костянтин Ушинський як фундатор філософсько-освітньої думки України / В. М. Довбня. - С .8-16
Гуцал, Л. А. Основні принципи педагогіки К. Д. Ушинського / Л. А. Гуцал. - С .17-20
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до освіти й виховання дітей у педагогічній концепції К. Д. Ушинського / О. Б. Петренко. - С .36-40
Юда, Л. А. Проблеми народної педагогіки у педагогічної спадщині К. Д. Ушинського / Л. А. Юда. - С .49-51
Турчина, І. С. Ідея національного виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського та О. Кониського / І. С. Турчина. - С .67-69
Лисенко, І. В. Внесок Т. Г. Лубенця у розвиток початкової освіти на Чернігівщині кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .84-87
Коваленко, Є. І. К. Д. Ушинський у контексті діалогу з сучасністю / Є. І. Коваленко. - С .109-111
Стражнікова, І. В. Підготовка вчителя-наставника початкових класів у контексті педагогічних праць К. Д. Ушинського / І. В. Стражнікова. - С .140-142
Кочерга, О. М. Проблеми формування відповідальності вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / О. М. Кочерга. - С .148-151
Глузман, Н. А. Моделі навчання в системі вищої освіти як педагогічна проблема / Н. А. Глузман. - С .175-178
Герасименко, М. Д. Ушинський К. Д. про місце та роль іноземних мов у навчанні учнів початкової школи / М. Д. Герасименко. - С .192-193
Войтова, Л. В. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблем шкільного краєзнавства / Л. В. Войтова. - С .207-208
Завада, Т. О. Завдання підручника як засіб організації самостійної роботи учнів / Т. О. Завада. - С .212-214
Донець, Г. Ю. Проблеми виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. Ю. Донець. - С .222-224
Заєць, С. С. Проблеми морального виховання дітей-сиріт у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. С. Заєць. - С .225-227
Турчин, Т. М. К. Д. Ушинський про моральне виховання в сім’ї / Т. М. Турчин. - С .228-231
Денисенко, Н. В. Кредитно-модульна система навчання як новітня моедль організації навального процесу / Н. В. Денисенко. - С .255-260
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)


Дод.точки доступу:
Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: С327798/2011/4
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер". - Виходить кожного кварталу
2011р. N 4
Зміст:
Алєксєєнко, Т. Ф. Мотивація соціальної поведінки та механізми її формування / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.4-10
Отрощенко, Н. Л. Особливості роботи соціально-педагогічного центру профорієнтації в загальноосвітній школі / Н. Л. Отрощенко. - С.11-19
Коленіченко, Т. І. Соціальна робота з людьми похилого віку / Т. І. Коленіченко. - С.20-25
Цибулько, Л. Г. Соціальна адаптація дітей-сиріт молодшого шкільного віку засобами гри / Л. Г. Цибулько. - С.26-30
Епштейн, І. С. Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху / І. С. Епштейн. - С.31-34
Костючек, М. Ф. Віктимність дітей, постраждалих від торгівлі людьми, як наслідок несприятливих умов соціалізації / М. Ф. Костючек. - С.35-42
Стрельцова, В. Ю. Вплив культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу на адаптаційний процес / В. Ю. Стрельцова. - С.43-47
Шахрай, В. М. Потенціал інтерактивного театру у формуванні соціальної компетентності школярів / В. М. Шахрай. - С.48-55
Парфанович, І. І. Діагностика соціально-психологічних характеристик дівчат девіантної поведінки загальоноосвітніх шкіл / І. І. Парфанович. - С.56-64
Караман, О. Л. Ресоціалізація особистості неповнолітнього засудженого в контексті соціалізаційного процесу / О. Л. Караман. - С.65-71
Бєлецька, І. В. Сімейне дозвілля як чинник формування сім’ї / І. В. Бєлецька. - С.72-80
Павлюк, Н. В. Сім’я як чинник статеворольової соціалізації розумово відсталих підлітків / Н. В. Павлюк. - С.81-87
Калько, Р. М. Суспільно-історичний розвиток театральної педагогіки в контексті формування соціокультурного досвіду особистості / Р. М. Калько. - С.88-94
Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період з 17 ст. до 19 ст. / В. В. Бондаренко. - С.95-99
Петренко, О. Б. Шмідт Віра і сексуальне виховання дітей в Радянській Росії / О. Б. Петренко. - С.100-107
Атаханова, С. О. Формирование гармонично развитой личности: некоторые проблемы и их решения (на примере Узбекистана) / С. О. Атаханова. - С.108-112
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74.6
П 30


    Петренко, О. Б.
    Шмідт Віра і сексуальне виховання дітей в Радянській Росії [Текст] / О. Б. Петренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 4. - С. 100-107
ББК 74.6
Рубрики: соціальна педагогіка--історія
   Соціальна педагогіка в зарубіжних країнах

   Виховання--статеве

   Росія--соціальна педагогіка


Дод.точки доступу:
Шмідт, Віра (рос. прихоаналітик українського походж.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 60419
Кількість відвідувачів 1458
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя