Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рева, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 140 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть / О. Я. Ростовський. - С .5-12
Гринчук, І. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики / І. Гринчук, А. Шинкаренко. - С .12-16
Рева, В. А. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе / В.А. Рева. - С .17-20
Колесник, Л. Ф. Використання театральної методології у підготовці учителя музики / Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. - С .21-24
Крицький, В. М. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький; В.М. Крицький. - С .25-31
Хлєбік, С. Р. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування / С. Р. Хлєбік. - С .32-36
Гусєйнова, Л. В. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики / Л. В. Гусєйнова. - С .37-39
Резан, Л. І. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки / Л. І. Резан. - С .40-43
Щербініна, О. М. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки / О. М. Щербініна. - С .44-47
Ревенчук, В. В. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики / В. В. Ревенчук. - С .48-52
Далада, Т. Г. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки / Т. Г. Далада. - С .53-57
Скорик, Т. В. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Т. В. Скорик. - С .58-61
Чекан, О. Е. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів / О. Е. Чекан. - С .62-65
Котлінська, Л. І. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема / Л. І. Котлінська. - С .66-68
Хоменко, З. В. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики / З. В. Хоменко. - С .69-72
Кавунник, Олена Анатоліївна. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога / О. А. Кавунник. - С .73-76
Дергач, М. А. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах / М. А. Дергач. - С .77-81
Мішедченко, В. В. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. В. Мішедченко. - С .82-85
Бобакова, І. П. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики / І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. - С .86-89
Біла, Н. Л. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .90-94
Завадська, Т. М. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету / Т. М. Завадська. - С .95-98
Коваль, О. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема / О. Коваль. - С .99-102
Гроздовська, О. Г. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей / О. Г. Гроздовська. - С .103-107
Дорошенко, Т. В. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики / Т. В. Дорошенко. - С .108-112
Браніцька, Т. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва / Т. Браніцька. - С .113-116
Сапожнік, О. О. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей / О. О. Сапожнік. - С .117-120
Верещагіна, О. Є. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики / О. Є. Верещагіна. - С .121-124
Климук, І. Я. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці / І. Я. Климук. - С .125-127
Грисюк, О. М. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів / О. М. Грисюк. - С .128-132
Станіславська, К. І. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект) / К. І. Станіславська. - С .133-136
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Музична освіта в Україні
   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Здібності музичні--розвиток

   уроки музики

   Викладання музики



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: МО-1/2006/1
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 1
Зміст:
Художня культура. 9-11 класи: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів /Укладачі Л.М.Масов, Н.Є.Миропольська. - С.2-6 (далі буде)
Локарєва, Г. Художньо-естетична інформація як засіб виховання учнівської молоді / Г. Локарєва. - С.7-11
Рева, В. Індивідуальні стратегії формування естетичного сприймання музики школярами / В. Рева. - С.12-15
Тимошенко-Гуральник, Н. Індивідуальний стиль музично-просвітницької діяльності піаністів / Н. Тимошенко-Гуральник. - С.16-19
Волинець, Л. Мистецька складова освіти в ліцеях Франції / Л. Волинець. - С.20-25
Кібалова, Т. Комплекс вправ для музичного розвитку учнів / Т. Кібалова. - С.26-28
Баранова, Н. Джаз - музика ХХ століття: Урок музики в 7-му класі / Н. Баранова. - С.29-30
Красноголовець, О. Формамодуль у скульптурі: Методика викладання мистецтв / О. Красноголовець. - С.30, 35-36
Лайсанова, О. Портрет: Методика викладання мистецтв / О. Лайсанова. - С.36-37
Бондаренко, Н. Портрет людини в техніці витинанки: Уроки за програмою "Образотворче мистецтво" у 6-му класі / Н. Бондаренко. - С.38-39
Лещенко, М. "Чарівний світ" драми: Методика викладання мистецтва / М. Лещенко. - С.40-44
Миропольська, Н. Італійське мистецтво Відродження / Н. Миропольська. - С.45-48
Шевнюк, О. Костюм Давнього Риму / О. Шевнюк. - С.49-52
Виніченко, С. Мистецтво батика / С. Виніченко. - С.56-57
Скорченко, Ю. Арттерапія - профілактика емоційних і психологічних негараздів / Ю. Скорченко. - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Рева, В.
    Індивідуальні стратегії формування естетичного сприймання музики школярами [Текст] / В. Рева // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 12-15
Рубрики: естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: МО-1/2013/1
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1
Зміст:
Мистецтво : Програми для 5-9 класів / Л.Масол ,О.Коваленко, Г.Сотська . - С.2-10
Рева, В. Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва / В. Рева, Н. Гуральник. - С.11-15
Еманова, З. Використання планшетів PoketBook A10 на уроках музики / З. Еманова. - С.16-18
Гумінська, О. Методика роботи з підручником на уроках музичного мистецтва / О. Гумінська. - С.18-21
Майзерова, Л. Використання допоміжних вправ у навчанні диригування майбутніх учителів музики / Л. Майзерова. - С.22-25
Музика, О. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису / О. Музика. - С.26-38
Краснова, Н. Використання комп’ютерних технологій в образотворчій діяльності підлітків / Н. Краснова. - С.C/39-42
Поддубко, Л. Дизайн - країна творчості / Л. Поддубко. - С.43-46
Гнатишин, І. Інформаційно-методичне забезпечення професійної діяльності фахівців художньої культури / І. Гнатишин. - С.46-48
Рахманіна, В. Класифікація дитячих театрів моди / В. Рахманіна. - С.49-53
Ратко, М. Ансамбль китайського саду / М. Ратко. - С.53-58
Козка, Т. Вклонімося Миколі Аркасу / Т. Козка. - С.59
Філіпчук, Н. Світ мистецької педагогіки Оксани Рудницької / Н. Філіпчук. - С.60
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Рева, В.
    Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва [Текст] / В. Рева, Н. Гуральник // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С.11-15
ББК 85р10
Рубрики: Вчитель музики--майстерність
Кл.слова (ненормовані):
фахові конкурси -- учитель музичного мистецтва -- самовдосконалення -- музична освіта
Анотація: Науково-практична сутність поняття "конкурс" має спільні позиції в педагогічному й музично-виконавському компонентах діяльності вчителя музичного мистецтва, що сприяє вирішенню деяких соціальних і фахових суперечностей. Організація конкурсів на звання кращого вчителя мистецької освіти визначається педагогічною доречністю і є перспективною умовою підвищення компетентності вчителя музичного мистецтва на шляху самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Гуральник, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 27701
Кількість відвідувачів 1249
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя