Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Савицкая, Н. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: ДП-2/2013/2
   Журнал

Дошкольная педагогика [Текст] : Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб. : ООО " Издательство "Детство-Пресс". - ISSN 1726-0973. - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 2
Зміст:
Руль, М. Л. Использование элементов развивающей среды Монтессори в сенсорном воспитании детей 4 - 7 лет. Конспекты комплексных занятий / М. Л. Руль, Т. В. Гарацкявичене. - С.4-10.
Савицкая, Н. М. Маркеры игрового пространства в предметно-развивающей среде ДОУ / Н. М. Савицкая, Л. О. Сафонова, О. И. Лаврентьева. - С.11-13.
Соколова, С. Е. Гендерные различия в развитии речи детей дошкольного возраста / С. Е. Соколова. - С.14-16.
Яковлева, Н. Н. Развитие памяти у детей дошкольного возраста с помощью мнемотаблиц математического содержания / Н. Н. Яковлева. - С.17-20.
Гостева, Л. Д. Приобщение малышей к истокам народной культуры в доме ребенка / Л. Д. Гостева [и др.]. - С.20-25.
Інші автори: Леонова О. А., Соколова Т. Н., Рязанцева Е. С.
Трифонова, Л. С. Музыкально-литературная композиция "Фронтовые письма" для детей подготовительной к школе группы / Л. С. Трифонова, О. В. Кристесашвили, С. В. Удалова. - С.26-27.
Кутьина, Н. Б. Проект "Мини-музей "Олимпийские игры" как средство приобщения детей к культуре здорового образа жизни / Н. Б. Кутьина [и др.]. - С.28-30.
Інші автори: Кутьина Т. Н., Конкевич С. В., Жарикова С. А.
Володько, С. В. Проект "Путешествие из прошлого в будущее" / С. В. Володько [и др.]. - С.31-35.
Інші автори: Игнатенко М. Г., Ступикова Л. Г., Толкачева Ю. В., Никишина О. А.
Краснова, И. Н. Интегрированные занятия в системе коррекционно-развивающей работы в ДОУ / И. Н. Краснова. - С.36-38.
Кондратьева, С. Ю. Проблема профилактики дискалькулии у дошкольников группы риска / С. Ю. Кондратьева, Н. В. Лебедева. - С.39-42.
Юматова, Д. Б. Здоровье на кончиках пальцев / Д. Б. Юматова. - С.43-46.
Шоакбарова, С. И. Игровой сенсомоторный тренинг для старших дошкольников / С. И. Шоакбарова. - С.47-49.
Сазонова, Н. П. К вопросу о формировании профессионального здоровья педагогов дошкольного образования / Н. П. Сазонова. - С.49-52.
Левшина, Н. И. Сотрудничество с семьей в создании предметно-развивающей среды для детей раннего возраста / Н. И. Левшина, О. С. Грачева. - С.53-59.
Титаренко, В. А. Сказки про Ежика: Утренняя прогулка; Куда девался желтенький? / В. А. Титаренко. - С.60-62.
Бурцева, И. В. Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья / И. В. Бурцева. - С.63-68.
Картинки-раскраски к "Сказке о мертвой царевне и о семи богатырях" А. С. Пушкина / худож. О. Д. Недзвецкая. - С.69-72.
[Репродукция картины В. А. Серова "Портрет Мики Морозова"]. - 1-я с. облож.
[Фотографии авторов к статье "Проект "Путешествие из прошлого в будущее"] / С. В. Володько. - 3-я с. облож.
На вкладках: Починок И. А. [Серии картинок к "Сказкам про Ежика" В. А. Титаренко]
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.102
С 13


    Савицкая, Н. М.
    Маркеры игрового пространства в предметно-развивающей среде ДОУ [Текст] / Н. М. Савицкая, Л. О. Сафонова, О. И. Лаврентьева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 2. - С. 11-13. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.102
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище
Кл.слова (ненормовані):
ігровий простір -- маркери ігрового простору -- предметно-розвивальне середовище -- поліфункціональність середовища -- варіативність
Анотація: У статті йдеться мова про організацію предметно-ігровього простору і предметно-розвиваючого середовища, які являються необхідною умовою для формування ігрової і познавальної діяльності дитини. Завдання дошкільного закладу створити таке предметно-розвиваюче середовище в групі, яке обезпечило б дитину різним матеріалом для його активної участі в різних видах діяльності. рішення цієї задачі неможливе без створення маркерів ігрового простору нового типу.


Дод.точки доступу:
Сафонова, Л. О.; Лаврентьева, О. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 14745
Кількість відвідувачів 979
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя