Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Федоров, Олександр@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: ВОУ1/2014/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: 11 назв.
Луговий, Володимир. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі / Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова. - С.13-20. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Васильєв, Анатолій. Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів / Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет. - С.21-27. - Бібліогр.: 9 назв.
Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко. - С.28-35. - Бібліогр.: 6 назв.
Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв.
Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.42-48
Касьянов, Дмитро. Філософські засади осягнення сучасних нанотехнологій / Дмитро Касьянов. - С.49-54. - Бібліогр.: 14 назв.
Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш. - С.55-60. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг. - С.61-66. - Бібліогр.: 11 назв.
Кульбашна, Ярослава. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспект / Ярослава Кульбашна. - С.67-73. - Бібліогр.: 15 назв. : табл.
Федоров, Олександр. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров. - С.74-79. - Бібліогр.: 14 назв.
Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв.
Бак М. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав. - С.88-93. - Бібліогр.: 14 назв.
Шульга, Валентина. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів / Валентина Шульга, Ірина Сікорська. - С.94-101. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Каланова, Шолпан. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану / Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва. - С.102-107. - Бібліогр.: 5 назв.
Сінельнікова, Наталія. Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова. - С.108-112. - Бібліогр.: 5 назв.
Іванова, Ольга. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика" / Ольга Іванова. - С.113-115
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.2
Ф 33


    Федоров, Олександр.
    Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Медіаосвіта--теологічний підхід
   Освіта--медіаосвіта

   Виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- теологія -- медіатекст -- фільм -- медіакомпетентність -- розвиток духовності особистості -- морально-релігійне виховання
Анотація: У статті подано аналіз процесів медіаосвіти в Росії, пов'язаних з теологією, православною церквою. Простежуються характерні тенденції, пов'язані з використанням педагогами теологічної орієнтації так званої захисної теорії медіаосвіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВОУ1/2014/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
Корсак, Костянтин. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України / Костянтин Корсак. - С.10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
Рябченко, Володимир. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / Володимир Рябченко. - С.16-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Похресник, Анатолій. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / Анатолій Похресник. - С.23-28. - Бібліогр.: 13 назв.
Нестерова, Марія. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / Марія Нестерова. - С.29-34. - Бібліогр.: 9 назв.
Колос, Катерина. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / Катерина Колос. - С.35-43. - Бібліогр.: 15 назв.
Береза, Вадим. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві / Вадим Береза. - С.44-49. - Бібліогр.: 5 назв.
Козлов, Дмитро. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід / Дмитро Козлов. - С.50-58. - Бібліогр.: 16 назв. : табл.
Федоров, Олександр. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров. - С.59-70. - Бібліогр.: 17 назв. : мал.
Шелюк, Людмила. Світовий досвід демократизації освітньої політики / Людмила Шелюк. - С.71-76. - Бібліогр.: 5 назв.
Бак, Мирослав. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти / Мирослав Бак. - С.77-84. - Бібліогр.: 2 назви.
Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович. - С.85-93. - Бібліогр.: 12 назв.
Козієвська, Олена. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / Олена Козієвська. - С.94-100. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Колесниченко, Наталія. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Наталія Колесниченко. - С.101-108. - Бібліогр.: 12 назв.
Ланських, Оксана. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / Оксана Ланських. - С.109-113. - Бібліогр.: 7 назв.
Покажчик публікацій журналу за 2014 рік. - С.114-116
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74
Ф 33


    Федоров, Олександр.
    Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 59-70 : мал. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74
Рубрики: Підготовка вчителів--підготовка до медіаосвіти школярів--Росія
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення
Анотація: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 24580
Кількість відвідувачів 1551
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя