Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хохліна, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
Шифр: ПП1/2003/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 3/4
Зміст:
Кузь, В. Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського / В.Г. Кузь. - С.6-16
Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів / Н.С. Побірченко. - С.17-40
М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології / П.А. М’ясоїд. - С.41-52
Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном / Т.В. Кравченко. - С.52-62
Іванчук, М. Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання / М.Г. Іванчук. - С.62-72
Хохліна, О. П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей / О.П. Хохліна. - С.72-76
Ганнусенко, Н. І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко. - С.87-95
Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект / О.М. Вєтохов. - С.96-105
Устименко, Т. А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму / Т.А. Устименко. - С.113-120
Авдєєва, І. М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків / І.М. Авдєєва. - С.120-130
Порсева, Х. О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку / Х.О. Порсева. - С.131-141
Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська. - С.141-148
Лавреньєва, О. О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту / О.О. Лавреньєва, . - С.76-86
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Хохліна, О. П.
    Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей [Текст] / О.П. Хохліна // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 72-87
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Здібності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі

3.
Шифр: ПП1/2004/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2004р. N 1
Зміст:
Хохліна, О. П. Психічні прояви розумової сфери в школярів з різними інтелектуальними можливостями в процесі трудової діяльності / О.П. Хохліна. - С.81-91
Бовть, О. Б. Декотрі теоретико-методологічні засади психологічного дослідження віктимної поведінки / О.Б. Бовть. - С.92-101
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Хохліна, О. П.
    Психічні прояви розумової сфери в школярів з різними інтелектуальними можливостями в процесі трудової діяльності [Текст] / О.П. Хохліна // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N1. - С. 81-91
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Розумова діяльність
   інтелект

   трудова діяльність



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі

5.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПП1/2005/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2005р. N 1
Зміст:
Гонтаровська, Н. Б. Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті / Н. Б. Гонтаровська. - С.32-41.
Кл.слова: особистісний розвиток
Бовть, О. Б. Індивідуальна віктимологічна профілактика: способи реалізації / О. Б. Бовть. - С.75-82.
Кл.слова: кримінальна психологія, особистість жертви злочину, запобігання злочинності
Хохліна, О. П. Питання дослідження рольовоі поведінки підлітків з вадами розумового розвитку / О. П. Хохліна, С. Л. Горбенко. - С.83-88.
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Хохліна, О. П.
    Питання дослідження рольовоі поведінки підлітків з вадами розумового розвитку [Текст] / О. П. Хохліна, С. Л. Горбенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N1. - С. 83-88.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: Психологія підлітка
   Поведінка

   Діти з особливими потребами



Дод.точки доступу:
Горбенко, С. Л.

Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі

7.
Шифр: ОДнв/2018/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва. - С.7–13. - Бібліогр.: 6 назв.
Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / Олена Мартинчук. - С.14–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Ефименко, М. Онтогенетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / Микола Ефименко, Микола Мога. - С.29–35. - Бібліогр.: 4 назви.
Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинного ґенезу / Ірина Мартиненко. - С.36–44. - Бібліогр.: 10 назв. : діаграма
Хохліна, О. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / Олена Хохліна. - С.45–54. - Бібліогр.: 6 назв.
Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії в умовах закладу освіти / Катерина Зелінська-Любченко. - С.55–63. - Бібліогр.: 12 назв.
Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / Інна Луценко. - С.64–71. - Бібліогр.: 9 назв.
Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору : (на прикладі Запорізької області) / Озерова Тетяна. - С.72–84. - Бібліогр.: 15 назв. : схема, діаграма
Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / Зоряна Удич. - С.85–96. - Бібліогр.: 20 назв. : табл., мал.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Х 86


    Хохліна, О.
    Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / Олена Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 45–54. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--розвиток розумових здібностей
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- корекційно-розвивальна робота -- учні з обмеженими інтелектуальними можливостями -- формування розумових здібностей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ОДнв/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 2
Зміст:
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв.
Кл.слова: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл.
Кл.слова: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
376.091.31.04-044.332(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 19715
Кількість відвідувачів 1111
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя