Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шапран, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 42 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 233 с. - ISBN 966-597-072-0 : 2.00 грн.
    Зміст:
Дем’яненко, Н. М. Університет України і Європейський регіон вищої освіти: процес інтеграції / Н. М. Дем’яненко. - С .3-11
Бобров, В. Я. Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України / В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова. - С .11-19
Акініна, Н. Л. Навчально-методичне забезпечення модульно-рейтингової системи навчання / Н. Л. Акініна. - С .19-31
Іщук, Н. м. Навчально-методичне забезпечення виховання духовності студентів вищого навчального закладу / Н. м. Іщук. - С .31-37
Шапран, О. І. Технологізація інноваційних освітніх процесів у вищій школі / О. І. Шапран, А. Л. Сембрат. - С .37-47
Кузнєцова, Г. Ю. Державна підтримка видавничої діяльності як складова інноваційного процесу розбудови соціально-культурної сфери в Україні / Г. Ю. Кузнєцова. - С .47-54
Донець, З. Ф. Причини низької інноваційності курсів культурознавства у вищій школі / З. Ф. Донець. - С .54-64
Корсак, К. В. Нанореволюція як детермінаційний фактор майбутніх інновацій у вищій освіті / К. В. Корсак. - С .64-75
Похресник, А. К. УКраїна: трансформація сектору ВНЗ I-II рівнів акредитації і Болонський процес / А. К. Похресник. - С .75-86
Тарутіна, З. Є. Роль інтеграції нових наук про людину для інтенсифікації інноваційних процесів у ВНЗ / З. Є. Тарутіна. - С .86-95
Петренко, І. В. Вольова регуляція як чинник навчальних досягнень школярів / І. В. Петренко. - С .95-100
Яворська-Вєтрова, І. В. Особистісний розвиток школяра в умовах розвивального навчання / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .100-105
Дюканова, Н. М. Можливості та шляхи відродження української термінології / Н. М. Дюканова. - С .105-110
Нагаєв, В. М. Впровадження моделі управління навчально-творчою діяльністю / В. М. Нагаєв. - С .125-136
Хорєв, І. О. Концептуальні проблеми педагогіки вищої школи / І. О. Хорєв. - С .136-144
Шик, М. П. Індустріально-педагогічний коледж в системі педагогічної освіти / М. П. Шик. - С .145-154
Мітрясова, О. П. Про методику реалізації інтегрованого підходу на заняттях з органічної хімії / О. П. Мітрясова. - С .154-163
Кисельов, О. О. Експертне оцінювання ефективності процесу формування знань студентів / О. О. Кисельов, В. К. Марігодов. - С .168-174
Леонов, О. З. Основні засоби загартовування організму учнівської та студентської молоді / О. З. Леонов. - С .174-183
Шупик, В. Творчість П. Куліша в оцінці дослідників / В. Шупик. - С .183-194
Гудінова, І. Л. Афоризм як форма фіксації особистісного смислу події / І. Л. Гудінова. - С .194-202
Левківський, Б. К. Стан тта перспективи підготовки юристів в Україні / Б. К. Левківський. - С .202-207
Рудь, Ю. С. Досвід створення і використання системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр і факультетів / Ю. С. Рудь, А. Г. Темченко, Г. Х. Отверченко. - С .207-226
Нагорська, Т. В. Методика дослідження фразеологічних одиниць в текстах промов британських політиків / Т. В. Нагорська. - С .226-229
Білан, Л. Л. Форми організації навчального процесу у аграрних навчальних закладах у XIX - на початку XX ст. / Л. Л. Білан. - С .229-230
ДРНТІ
ББК 74.58я43 + 74.584(4Укр)я43
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: РШ/2007/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 9
Зміст:
Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4
Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей
Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16
Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19
Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22
Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24
Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27
Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31
Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33
Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35
Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40
Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43
Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46
Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49
Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52
Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54
Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56
Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59
Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64
Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66
Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69
Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71
Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр
Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77
Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шапран, О.
    Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / О. Шапран // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N9. - С. 31-33 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
378(4Укр)
В 55


    Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - .
   № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 532 с. - ). - 30.00 грн.
    Зміст:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ)
Автомонов, Петро Павлович. Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня / П. П. Автомонов. - С .5-12
Бобрицька, В. І. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України / В. І. Бобрицька. - С .19-26
Драченко, В. В. Особливості мотиваційної сфери підлітків / В. В. Драченко. - С .55-57
Кільдерова, Л. В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи / Л. В. Кільдерова. - С .85-90
Пюра, О. С. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект / О. С. Пюра. - С .163-169
Ярошенко, Алла Олександрівна. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації / А. О. Ярошенко. - С .225-232
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Шапран, О. І. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / О. І. Шапран. - С .326-330
Шапран, Ю. П. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів / Ю. П. Шапран. - С .331-334
Шпиталевська, Г. Р. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів / Г. Р. Шпиталевська. - С .335-338
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ
Ващенко, І. В. Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти / І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. - С .347-360
Коваленко, О. М. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України / О. М. Коваленко. - С .375-380
Самойленко, Наталія Борисівна. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України / Н. Б. Самойленко. - С .399-404
Тадеєв, П. О. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів / П. О. Тадеєв. - С .417-429
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Бердник, М. Я. Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих / М. Я. Бердник. - С .438-443
Гейко, Ю. В. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс / Ю. В. Гейко. - С .444-450
Григорчук, Т. В. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання / Т. В. Григорчук. - С .451-457
Калюжна, Т. М. Освіта і нові комп’ютерні технології / Т. М. Калюжна. - С .464-467
Лапінський, В. В. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта / В. В. Лапінський. - С .487-494
Мельник, І. Ю. Стратегія інформатизації в університетській освіті / І. Ю. Мельник. - С .495-500
Франчук, В. М. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів / В. М. Франчук. - С .522-528
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта в Україні

   Педагогіка вищої школи

   Філософія освіти

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Підготовка вчителів

   Педагогічні технології--вища освіта

   Інноваційні технології навчання

   Інтерактивні технології навчання

   Інформаційна культура

   Інформаційні технології в освіті

   Зміст освіти

   Гуманітарна освіта

   Особистість студента

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Освітня послуга--якість

   моделювання (педагогіка)

   Акредитація

   Інклюзивна освіта

   Проблемне навчання

   Аксіологія

   Педагогічна майстерність --вчителі

   Педагогічна культура

   Вища освіта в зарубіжних країнах

   Польща--освіта
    Франція--освіта

    Іран--освіта

    Корея--освіта

    Канада--освіта

    Туреччина--освіта

    США--освіта

Кл.слова (ненормовані):
аксіопедагогіка


Дод.точки доступу:
Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Торренс, Елліс Пол (американ. педагог) \о нем\; Тейлор, Кельвін (американ. педагог) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
373.01
А 43


   
    Актуальні проблеми управління закладами освіти [Текст] : науково-методичний збірник. Вип. 6 / ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", Відділення післядипломної освіти, Кафедра управління та моніторингу якості освіти ; ред. Л. Є. Сігаєва [та ін.]. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2015. - 2018 с. - 50.00 грн.
ББК 74.24я5
РУБ 373.01
Рубрики: Управління навчальними закладами
   Школознавство



Дод.точки доступу:
Сігаєва, Л. Є. \ред.\; Шапран, О. І. \ред.\; Білобровко, Т. І. \ред.\; Ткаченко, О. В. \ред.\; Кожуховська, Л. П. \ред.\; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Відділення післядипломної освіти; Кафедра управління та моніторингу якості освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 22371
Кількість відвідувачів 229
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя