Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Эйдлин, Владимир Ильич@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: ВП 2/2014/5
   Журнал

Вопросы психологии [Текст] : Научный журнал/ Российская Академия образования. - М. : ООО " Вопросы психологии", 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 5
Зміст:
Гусельцева, Марина Сергеевна. Триангуляция как метафорический конструкт: история и методологические перспективы / М. С. Гусельцева. - С.3-14. - Библиогр.: 58 назв.
Локалова, Наталья Петровна. Влияние когнитивного развития на формирование внутреннего мотива учебной деятельности / Н. П. Локалова, А. М. Дрегнина. - С.15-33. - Библиогр.: 32 назв. : табл., рис.
Смирнова, Елена Олеговна. Возрастные особенности восприятия мультфильмов дошкольниками / Е. О. Смирнова [и др.]. - С.33-45. - Библиогр.: 5 назв. : табл., рис.
Інші автори: Соколова М. В., Матушкина Н. Ю., Смирнова С. Ю.
Эйдлин, Владимир Ильич. О восприятии времени учениками начальной школы : в связи с формированием понимания литературного текста / В. И. Эйдлин. - С.45-56. - Библиогр.: 25 назв.
Шувалов, Александр Владимирович. Психолого-педагогические аспекты реализации воспитательного идеала / А. В. Шувалов. - С.57-70. - Библиогр.: 21 назв. : табл., рис.
Гришунина, Елена Владимировна. Особенности личности волонтеров / Е. В. Гришунина, Е. Н. Пятакова. - С.71-78. - Библиогр.: 15 назв.
Akin, Ahmet. Self-compassion as a preditor of defeat in Turkish university students / A. Akin ; A. Akin, U. Akin. - С.79-86. - Библиогр.: 47 назв. : табл.
Лукьянов, Олег Валерьевич. Псевдосоциализация в творческих молодежных субкультурах / О. В. Лукьянов, Я. Б. Частоколенко, К. О. Котикова. - С.87-93. - Библиогр.: 15 назв.
Шлягина, Елена Ивановна. Переживания одиночества: своеобразие мотивационно-смысловой сферы субьективно одиноких людей / Е. И. Шлягина, С. С. Орбелян. - С.94-104. - Библиогр.: 37 назв. : рис.
Лифинцев, Дмитрий Валентинович. Социальна поддержка как психологический феномен / Д. В. Лифинцев, А. Б. Серых, А. А. Лифинцева. - С.105-117. - Библиогр.: 40 назв.
Шадриков, Владимир Дмитриевич. Мысль и ее порождение / В. Д. Шадриков. - С.118-127. - Библиогр.: 25 назв.
Сидорчук, Илья Викторович. Из истории одной инициативы: к 100-летию издания "Вестника психологии, криминальной антропологии и гипнотизма" / И. В. Сидорчук, Е. А. Долгова. - С.128-137. - Библиогр.: 66 назв.
Битюцкая, Екатерина Владиславовна. Факторная структура русскоязычной версии методики "Опросник способов копинга" / Е. В. Битюцкая. - С.138-150. - Библиогр.: 29 назв.
Асмолов, А. Г. Кембриджское руководство по культурно-исторической психологии / А. Г. Асмолов, М. С. Гусельцева. - С.151-154.
Гусельцева, Марина Сергеевна. Гуманитарная психология Э. Шпрангера / М. С. Гусельцева. - С.155-159. - Библиогр.: 8 назв.
Якиманская, И. С. Хрестоматия по проблемам чтения и грамотности / И. С. Якиманская. - С.159-161.
Садовникова, Т. Ю. 17-я Европейская конференция по психологии личности / Т. Ю. Садовникова. - С.162-164.
К 90-летию В. Э. Чудновского. - С.166-173. - Библиогр.: 9 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.202.242
Э 34


    Эйдлин, Владимир Ильич.
    О восприятии времени учениками начальной школы : в связи с формированием понимания литературного текста / В. И. Эйдлин // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 45-56. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--сприйняття часу учнями
   Молодші школярі--сприйняття часу

Кл.слова (ненормовані):
сприйняття -- відчуття часу -- час -- часові інтервали -- тривалість часу -- проміжок часу -- художні твори -- художнє сприйняття -- події -- вчинки -- початкова школа -- школярі
Анотація: Досліджено питання розвитку у дітей молодшого шкільного віку здатності відчувати плинність часу. Охарактеризовано чинники від яких залежить становлення вищезазначеної здатності. Представлено результати експерименту, спрямованого на виявлення критеріїв сприйняття часу молодшими школярами.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 33096
Кількість відвідувачів 1433
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя