Пошуковий запит: <.>K=ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
|
Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення [Текст] / А. Афанасьєв, Н. Іщук> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N6. - С. 23-26
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання Кл.слова (ненормовані): виховне середовище
Дод.точки доступу: Іщук, Н. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>2.
|
Фиофанова, О. А. Управление проектированием воспитательного пространства муниципалитета [Текст] / О. А. Фиофанова> // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование : Научный журнал. - 2008. - N3. - С. 64-73
Рубрики: Виховання учнів Кл.слова (ненормовані): виховне середовище
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74 Н 59
Нечаев, М. П. Воспитывающий потенциал образовательной среды современной школы: проблемы и пути развития [Текст] / М. П. Нечаев> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2010. - N 7. - С. 20-26.
. - ISSN 0130-0776ББК 74 Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина Школознавство Кл.слова (ненормовані): ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ -- ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Рябченко, Володимир Іванович. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: особистість студента Вища освіта в Україні соціалізація студентів Виховання студентів Україна Кл.слова (ненормовані): автономія -- вищий навчальний заклад -- соціокультурне середовище -- парадигма -- виховне середовище -- університетський дух Анотація: Аналітичний погляд на <розвиток особистості студента> крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта. Для того, щоб нагальні й майбутні проблеми, пов'язані з розвитком особистості студента, успішно вирішувалися й педагогіка не ставала заручницею власних амбіцій як у теорії, так і в суспільній практиці, потрібно не обмежуватись предметним полем педагогіки, а виходити за його межі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.200.255 А 86
Артемова, А. А. Аристотель о нравственных добродетелях как основе гармоничных отношений личности / А. А. Артемова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 65-72. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.200.255 Рубрики: Виховання школярів--традиції у вихованні Виховання--педагогічна спадщина Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): традиції у вихованні -- педагогічні ідеї Арістотеля -- педагогічна спадщина у вихованні -- виховне середовище -- проектування виховного середовища Анотація: Про використання педагогічної спадщини (вчення давньогрецького філософа Арістотеля) для проектування виховного середовища сучасного освітнього закладу.
Дод.точки доступу: Арістотель (давньогрецький філософ ; 384-322 рр. до н.е.) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.200.5 Ш 95
Шуляк, Н. Є. Формування у старшокласників ціннісного ставлення до людини як умова морально-духовного становлення особистості [Текст] / Н. Є. Шуляк> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 9-14.
ББК 74.200.5 Рубрики: Виховання--ціннісне виховання Морально-духовне виховання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): виховне середовище -- старшокласник -- морально-духовне становлення особистості
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Кириленко, Світлана. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 33-40. - Бібліогр.: 22 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200.5 Рубрики: виховання превентивне--підлітки Освіта--державно-громадське управління Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління -- національна система освіти -- виховне середовище -- моніторинг -- принципи -- модель -- превентивне виховання Анотація: У статті на основі дослідження наукових праць, результатів моніторингу стану освітнього середовища та статистичних даних розкриваються основні закономірності, тенденції в розвитку управління освітньою системою, зроблено аналіз досягнень та визначено шляхи удосконалення превентивного виховного середовища в умовах духовного відродження та формування інтелектуального потенціалу суспільства.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.2 Г 12
Гаврилычева, Г. Ф. Дополнительное образование и современная система образования [Текст] / Г. Ф. Гаврилычева> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2013. - N 9. - С. 37-43
. - ISSN 0130-0776ББК 74.2 Рубрики: Освіта--додаткова освіта дітей Кл.слова (ненормовані): додаткова освіта -- навчальне середовище -- виховне середовище -- сучасна система освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.100.55 Т 19
Тарасенко, Г. Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу [Текст] / Галина Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 10-15
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100.55 Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): виховне середовище -- естетичне ставлення до природи -- милування природою -- середовищний підхід Анотація: Автор статті розповідає про середовищний підхід в теорії і технології управління процесами розвитку та виховання дитини. Автор описує саме естетико-виховне середовище як спеціально змодельовану педагогічну реальність, що створює виховний простір для естетичного розвитку особистості дитини в результаті пізнання та осмислення нею естетичної виразності буття в усіх його проявах (природних, інтелектуально-культурних, духовно-мистецьких тощо).
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74 К 61
Коломієць, Надія. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня [Текст] / Н. Коломієць> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 10. - С. 1-4.
. - ISSN 0131-5358ББК 74 Рубрики: Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): виховне середовище -- виховні системи -- вчитель початкових класів -- навчальний процес -- навчальне середовище
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
| 373.3/.5.014.3(477) К 84
Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 17–20. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: педагоги України Кл.слова (ненормовані): авторська школа -- Нова українська школа -- виховне середовище -- виховна система -- учнівське самоврядування -- реформування освіти -- педагогічна спадщина Анотація: У статті обстоюється актуальність педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. Визначено, що Сахнівська школа Корсунь-Шевченківського району Черкаської області може слугувати прикладом організації роботи сучасного навчального закладу.
Дод.точки доступу: Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \о нем\; \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|