Пошуковий запит: <.>K=видавнича продукція<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| 002.4 Т 35
Теремко, Василь Іванович. Видавничий маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 (в тв. опр.) : 37.00 грн., 35.00 грн., 37.00 грн.ББК 76.17я73 РУБ 002.4 Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом Видавнича справа--видавничий маркетинг Видавнича справа--книговидання Видавнича справа--видавничий бізнес Кл.слова (ненормовані): видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції
Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3) Знайти схожі
|
>2.
|
Мураховський, Анатолій. Аналітичний огляд випуску книжкових видань за перше півріччя 2012 року / А. Мураховський, С. Буряк> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 7. - С. 3-9
. - ISSN 2076-9326ББК 76.17(4Укр) Рубрики: видавнича справа в Україні Кл.слова (ненормовані): видавнича продукція -- видавництво -- книговидання -- видавничі організації -- українське книговидання -- управління Держкомтелерадіо України Анотація: Проаналізовано стан українського книговидання за перше півріччя 2012 року за асортиментом видавничої продукції, її мовною та територіальною ознакою. Наведено статистичні дані щодо випуску книг і брошур вітчизняними видавництвами різних форм власності, у тому числі сфери управління Держкомтелерадіо України.
Дод.точки доступу: Буряк, Світлана Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Булах, Тетяна. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 2076-9326ББК 76.17(4Укр) Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.
Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Мураховський, Анатолій. Аналітичний огляд випуску друкованої продукції в 2011 році / А. Мураховський, С. Буряк> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 5. - С. 3-16. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2076-9326ББК 76.11 Рубрики: Видавнича справа в Україні--статистичні дані Кл.слова (ненормовані): видавнича продукція -- кількісні показники -- книговидання -- асортимент видавничої продукції Анотація: Проаналізовано стан українського книговидання за 2011 рік за асортиментом видавничої продукції, її мовною та територіальною ознаками. Наведено статистичні дані щодо випуску книг і брошур провідними вітчизняними видавництвами різної форми власності, у тому числі сфери управління Держкомтелерадіо України.
Дод.точки доступу: Буряк, Світлана Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 76 У 73
Уряд схвалив Концепцію популяризації вітчизняної видавничої продукції та читання на 2014-2018 роки> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 4. - С. 3
. - ISSN 2076-9326ББК 76 Рубрики: видавнича справа в Україні Кл.слова (ненормовані): видавнича продукція -- популяризація книги -- читання -- концепція
Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Виходець, Олександр. Вплив реклами на продаж видавничої продукції / О. Виходець> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр.: 3 назв.
. - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа--видавнича продукція--продаж Кл.слова (ненормовані): видавнича продукція -- продаж видавничої продукції -- інформація -- книга -- кіоск -- книгарня -- періодика -- вплив реклами Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу продажу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.
Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Братська, Ганна. Стан доставляння обов’язкових примірників видань у Книжкову палату України за 2012 рік / Г. Братська, Т. Устіннікова> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-8. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2076-9326ББК 76.11(4Укр) Рубрики: Видавнича справа в Україні--книжкові видання Кл.слова (ненормовані): обов’язковий примірник -- Книжкова палата України -- періодичні та продовжувані видання -- книговидання -- видавнича продукція
Дод.точки доступу: Устіннікова, Тетяна Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Шпак, Віктор. Джерельна база досліджень друкованих засобів масової інформації незалежної України / В. Шпак> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 6. - С. 9-11. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 2076-9326ББК 76.1(4Укр) Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--дослідження Кл.слова (ненормовані): газета -- дослідження -- друкований засіб масової інформації -- законодавство -- інформаційний простір -- роздержавлення -- науковець -- видавнича продукція -- ЗМІ Анотація: Проаналізовано публікації сучасних науковців і практиків щодо становлення та розвитку друкованих засобів масової інформації незалежної України, законодаче підгрунтя ЗМІ. Узагальнено і систематизовано основні напрями досліджень.
Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 76.1(4Укр) П 51
Полковенко, Тарас. Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 2076-9326ББК 76.1(4Укр) Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама Кл.слова (ненормовані): книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес Анотація: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії.
Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 76.1 Я 77
Ярошенко, Роман. Проблематика невідповідності авторського задуму та кінцевого результату видавничої продукції / Р. Ярошенко, Н. Власенко> // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 1. - С. 47-50 : іл. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 76.1 Рубрики: Редагування літературне Кл.слова (ненормовані): видавнича продукція -- творчий задум -- проблематика невідповідності -- самовираження -- естетичні потреби -- інформаційні потреби
Дод.точки доступу: Власенко, Наталія Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
| 002.4 Т 35 б-ка Бойка О. Д. / Т 35-фб
Теремко, Василь Іванович. Видавництво - XXI. Виклики і стратегії [Текст] : монографія / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2012. - 328 с. - (Монограф). - ISBN 978-617-572-045-5 (в тв. опр.). - ISBN 978-966-8226-92-2 (серія) : 65.00 грн.ББК 76.17 РУБ 002.4 Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом Видавнича справа--видавничий маркетинг Видавнича справа--книговидання Видавнича справа--видавничий бізнес Кл.слова (ненормовані): видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
|