Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гармонійність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
811.111:[81'373.42+81'367.4](043.3)
Л84


    Луньова , Тетяна Володимирівна.
    Лексикалізований концепт гармонія в сучасній англійській мові: структура і комбінаторика [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.04 - германські мови / Т. В. Луньова ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2006. - 22 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 81.43.21
Рубрики: англійська мова
   автореферати дисертацій--германські мови

Кл.слова (ненормовані):
модус -- гармонійність


Дод.точки доступу:
Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88.37
П 12


    Павлик, Н. В.
    Психодіагностичні методики дослідження особистісної спрямованості та ступеня гармонійності характеру в юнацькому віці [Текст] / Н. В. Павлик // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 43-52.
ББК 88.37
Рубрики: Характер людини--юнацький вік
Кл.слова (ненормовані):
особистісна спрямованість -- характер особистості -- гармонійність характеру -- психодіагностичні методики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
87
Т 11


    Тіменик, З. І.
    Етнонаціональне й віровизначне у філософорелігійній ідеї істинності та повноти (між)релігійних комунікацій: методологічні спостереження (зі спадщини В. Зіньківського, М. Шлемкевича) [Текст] / З. І. Тіменик // Практична філософія : Науковий журнал. - 2014. - N 2. - С. 194-199
ББК 87
Рубрики: Філософія--філософія релігії
Кл.слова (ненормовані):
ідея -- трансформаційні процеси -- гармонійність -- синтез


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 109028
Кількість відвідувачів 1285
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя