Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дидактичний принцип<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кушнір, В.
    Інноваційність освіти як дидактичний принцип / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
дидактичний принцип -- традиційне навчання -- інноваційне навчання -- синергетична система
Анотація: У статті розглядається інноваційність освіти в контексті тенденцій розвитку суспільства. Виокремлюються особливості традиційної й інноваційної освіти, порівнюються можливості традиційного й інноваційного навчання у формуванні та розвитку особистості учня, студента, учителя, викладача, розкривається сутність інноваційності освіти як дидактичного принципу.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій; Рожкова, Наталія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Крутій, Катерина
    Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеграцію [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- якість освіти -- інтегроване заняття -- інтеграція -- дидактичний принцип -- принцип інтеграції
Анотація: Катерина Крутій, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського НПУ імені Володимира Гнатюка, висвітлює питання інтегрованого підходу як дидактичного освітнього принципу та стрижня освітнього процесу. "Побудова освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на засадах інтеграції, - зазначає фахівець, - забезпечує підвищення рівня ефективності діяльності як керівника, так і педагогів у створенні середовища особистісного розвитку дітей і забезпечення результативності освітнього процесу".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 162645
Кількість відвідувачів 1132
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя