Пошуковий запит: <.>K=діти з особливими освітніми потребами<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Ілляшенко, Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко, > // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 46-49
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: діти з особливими потребами навчання корекційне педагогіка корекційна Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74 К 95
Куцінко, О. Особливості роботи з проблемними дітьми [Текст] / О. Куцінко> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 8(лютий). - С. 28-31
ББК 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності педагогіка корекційна Діти з особливими потребами гіперактивні діти Кл.слова (ненормовані): проблемні діти -- робота з проблемними дітьми -- гіпоактивні діти -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- педагогічно занедбані діти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.3 С 13
Савчук, Л. Нові підходи до надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими освітніми потребами [Текст] / Л. Савчук> // Дефектолог. - 2010. - N 5(травень). - С. 6-9.
ББК 74.3 Рубрики: Діти з особливими потребами освіта дітей з вадами розвитку Кл.слова (ненормовані): ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.2 Z99
Ілляшенко, Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 47-50
. - ISSN 0131-5358ББК 74.2 Рубрики: навчання інтегроване навчання індивідуальне навчання інклюзивне Діти з особливими потребами Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- інтегроване навчання -- індивідуальне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психофізичні потреби у дітей
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Хуснутдинова, Р. Р. Конференция по проблемам развивающего образования для детей с различными образовательными потребностями / Р. Р. Хуснутдинова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 164-167.
. - ISSN 0042-8841ББК 74 Рубрики: Конференції--педагогічні конференції Педагогічні конференції Кл.слова (ненормовані): розвивальне навчання -- обдаровані діти -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: Про конференцію по проблемам розвиваючого навчання для дітей з різними освітніми потребами, яка відбулася 23 жовтня 2012 року в Набережних Човнах.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.3(4Укр) К 63
Коморна, Віра. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 26.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.3(4Укр) Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання Інклюзивна освіта в Україні--нормативно-правова база Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання Кл.слова (ненормовані): науково-педагогічний експеримент -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.1 Д 79
Дубейко, Л. О. Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю [Текст] : пілотний випуск, 2014 / Л. О. Дубейко> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 19/20. - Вкладка. - С. 2-3.
ББК 74.1 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.2 Д 79
Дубейко, Л. О. Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Л. О. Дубейко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 2-3.
ББК 74.2 Рубрики: Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): діти з проблемами в розвитку -- діти з особливими освітніми потребами -- навчання дітей з особливими потребами -- інклюзивне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.2 Д 79
Дубейко, Л. О. Діти з особливими потребами з загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю / Дубейко Л. О.> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - Дитина з особлив. потребами. - Пілот. вип. - С. 2-3
ББК 74.2 Рубрики: Інклюзивна освіта--поради вчителю Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- наочно-дійове мислення -- рекомендації вчителям
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 376-056.2/.3(477) Л 86
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
| 37(477)(094) У 45
Україна. Закон. Про внесення до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг : [від 23 трав. 2017 р. № 2053-VIІІ]> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 1.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Діти з особливими потребами--право на освіту Інклюзивна освіта в Україні--нормативно-правова база Кл.слова (ненормовані): правові джерела -- Закон України -- зміни до закону -- освітні послуги -- індивідуальні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- індивідуальна програма -- права на освіту
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 373.2 З-78
Зозуля, Віта. Діти з особливими освітніми потребами [Текст] : подолання упередженого ставлення / В. Зозуля> // Психолог. - 2017. - N 19/20. - С. 75-82.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): упереджене ставлення -- діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями зору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 376.42:[159.9+37] Я 47
Яковенко, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії [Текст] / С. Яковенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 85-94.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--психолого-педагогічний супровід Інклюзивна освіта--фахівці корекційної освіти Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- фахівці корекційної освіти -- асистент вчителя -- тьютор Анотація: Метою пропонованої статті є висвітлення питання доцільності введення окремих посад в інклюзивному класі задля кваліфікованої допомоги дітям іх психофізичними порушеннями під час навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14.
| 376.091.12.011.3-051-057.164](437) Л 86
Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / Інна Луценко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 64–71. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта--педагогічні кадри Чехія--освіта--педагогічні кадри Кл.слова (ненормовані): асистенти вчителів -- інклюзивне навчання -- освітні послуги -- діти з особливими освітніми потребами -- професійні обов’язки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15.
| 37.043.2-056.2/.3](477.64) О-46
Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору : (на прикладі Запорізької області) / Озерова Тетяна> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 72–84 : схема, діаграма. - Бібліогр.: 15 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта Запорізька область--освіта--інклюзівна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- модель інклюзивної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- право на освіту -- кадрове забезпечення
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16.
| 376-056.2/.3:376.015.3](477) С 59
Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Ганна Соколова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 36–44. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога -- особистісно-орієнтований підхід -- психокорекційний вплив -- психологічна робота -- психологічна безпека дитини Анотація: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17.
| 379.8.043.2-056.2/.3(477) К 20
Каплієнко, А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / Анастасія Каплієнко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–75. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- позашкільні навчальні заклади -- позашкільна освіта -- гуртки декоративно-ужиткового напрямку -- діти з розладами аутистичного спектра -- самостійна творча діяльність Анотація: Стаття присвячена темі впровадження принципів інклюзивного навчання в роботу позашкільних навчальних закладів. Представлено результати впровадження методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в гуртку декоративно-ужиткового напрямку. Цільовою аудиторією стали діти з розладами аутистичного спектра. Запропоновано компетенції, які необхідно сформувати у таких дітей впродовж навчання в гуртках.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18.
| 373.3/.5.043.2-056.2/.3](477) Ф 33
Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Островська, Катерина. Незалежне життя [Текст] : організація роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби / К. Островська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 8-11.
Рубрики: Початкова освіта в Україні--інклюзивна освіта--організація роботи Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- тьютор -- діти з особливими освітніми потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Горбенко, Інна. Запроваджуємо інклюзивне навчання: з чого розпочати [Текст] / І. Горбенко> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 55-61.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти дошкільного віку -- діти з особливими освітніми потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|