Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=книжкові видання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
76.11(4Укр)
Ш 96


    Шумілова, Анжела.
    Вплив політичної ситуації 1921 року в Україні на випуск книжкових видань / А. Шумілова, Т. Крижанівська // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 8 назв. - Закінчення . - ISSN 2076-9326
ББК 76.11(4Укр)
Рубрики: Книговидавнича справа в Україні--історія
Кл.слова (ненормовані):
книжкові видання -- 1921 рік


Дод.точки доступу:
Крижанівська, Тетяна

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шумілова, Анжела.
    Вплив політичної ситуації 1921 року в Україні на випуск книжкових видань / А. Шумілова, Т. Крижанівська // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 7. - С. 44-47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.17(4Укр)
Рубрики: видавнича справа в Україні--історія
Кл.слова (ненормовані):
поліграфічна база -- книговидавнича справа -- книжкові видання -- видавничі організації -- український друк
Анотація: У статті здійснено історико-книгознавчий аналіз випуску книжкових видань в Україні в 1921 році, визначено основні його тенденції та характерні риси в контексті політичних, економічних і соціальних процесів, що відбувалися у той період в країні. Представлено нові дані щодо кількісних показників випущених книжкових видань.


Дод.точки доступу:
Крижанівська, Тетяна

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
76.1(4Укр)
П 51


    Полковенко, Тарас.
    Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
Кл.слова (ненормовані):
книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес
Анотація: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 152084
Кількість відвідувачів 1262
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя