Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=контекстний<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Митник, О.
    Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / Олександр Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 13-17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Навчання--організація--загальноосвітні навчальні заклади
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- цілісний творчий процес -- психолого-педагогічні умови навчання -- контекстний -- особистісно орієнтований -- рефлексивно-діяльнісний -- аксіологічний підходи
Анотація: У статті розкрито зміст поняття "навчання як цілісний творчий процес". Розглянуто систему цільових орієнтирів, принципи, психолого-педагогічні умови навчання та наукові підходи щодо побудови творчого навчально-виховного процесу у загальноосвітньому навчальному закладі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Дем’яненко, Наталія.
    Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--магістратура
   Вища освіта--технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентнісний підхід -- педагогічний університет -- магістратура -- контекстне навчання -- контекст -- проблемна ситуація -- контекстний підхід -- крос-культурний контекст -- освітнє середовище контекстного типу -- контекстне освітнє середовище -- підручник контекстного типу -- квазіпрофесійна діяльність
Анотація: Обґрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Вербицкий, А. А.
    Технология деятельности общественного объединения как образовательной системы / А. А. Вербицкий, Е. Н. Сухоленцева // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 65-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.27(2РОС)
Рубрики: Педагогіка--дитячі організації
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- дитячи організації -- дитячи громадські об'єднання -- діяльність дитячих організацій -- технологія організації діяльності -- виховання -- духовно-моральне виховання дітей -- навчання -- соціально-контекстний підхід у навчанні
Анотація: У статті розкрито загальну технологію діяльності дитячих громадських об'єднань з забезпечення духовно-морального виховання підростаючого покоління.
В статье раскрыта общая технология деятельности детских общественных объединений по обеспечения духовно-нравственного воспитания подрастающего поколения.


Дод.точки доступу:
Сухоленцева, Е. Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: РШ/2018/5/8
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2018р. N 5/8
Зміст:
Мельник, О. Електронний підручник: досвід упровадження в Україні та за кордоном / Оксана Мельник, Вікторія Косик. - С.3–9. - Бібліогр.: 14 назв. : рис.
Заєць, С. Контекстний моніторинг освітньої реформи / Світлана Заєць. - С.10–18. - Бібліогр.: 22 назви. : рис.
Клокар, Н. Автономія опорної школи і механізми її забезпечення / Наталія Клокар, Григорій Науменко, Лілія Гунько. - С.19–24. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Бережна, Т. Організація Шкіл здоров’я в Україні: міжнародний досвід та вітчизняна практика / Таміла Бережна, Ольга Єжова, Антоніна Бєсєдіна. - С.25–30. - Бібліогр.: 10 назв.
Наконечна, Г. Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Галина Наконечна, Олена Низковська, Олена Ночвінова. - С.31–38. - Бібліогр.: 14 назв.
Гриньова, М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко. - С.39–43. - Бібліогр.: 5 назв. : рис.
Пятничук, Т. Дуальна система навчання: досвід Німеччини та особливості впровадження в Україні / Тетяна Пятничук. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв.
Бесараб, Н. Вчителям / Наталія Бесараб. - С.48.
Сідоров, В. Формування середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів у процесі кроскультурної підготовки / Вадим Сідоров. - С.49–53. - Бібліогр.: 15 назв.
Куніковські, Є. Системність у польсько-українській співпраці : до ювілею професора Франтішека Шльосека / Єжи Куніковські, Нелля Ничкало. - С.54–57.
Sikora, J. Pedagogical championship in contemporary school : [предметом статті є компетенції, необхідні для ефективного здійснення конкретної та соціально відповідальної діяльності вчителя] / Jan Sikora. - С.58–61. - Bibliogr.: 6 title.
Підсумки заходу "Краща STEM-публікація – 2017". - С.62.
Філончук, З. Музейна STEM-педагогіка в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи / Зоя Філончук. - С.63–68. - Бібліогр.: 16 назв. : табл.
Кузьменко, О. Інтеграція фізики і дисциплін професійної підготовки у контексті розвитку STEM-освіти / Ольга Кузьменко. - С.69–72. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Артеменко, О. Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2018" / Олена Артеменко, Наталія Бєлоглазова. - С.73–75.
Биковський, Я. Презентація Стратегії розвитку позашкільної освіти / Ярослав Биковський. - С.76.
Всеукраїнська серпнева конференція "Педагогічний пошук - 2018" / за інформацією НЕНЦ. - С.77.
[Постаті, події] / рубрику веде Олександр Міхно. - С.78–80
Міжнародна науково-практична конференція "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна" / за інформацією ІПООД НАПН України. - 3-тя с. обкл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
37.014.3(477)
З-12


    Заєць, С.
    Контекстний моніторинг освітньої реформи / Світлана Заєць // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 10–18 : рис. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформи освіти -- модернізація освіти -- трансформація освіти -- шкільна реформа -- моніторинг в освіті -- стейкхолдери -- громадська думка -- опитування
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність запровадження контекстного моніторингу реформ в освітній галузі. Запропоновано систематизований перелік основних стейкхолдерів реформи освіти в Україні за сферами їх зацікавленості. Наголошено на необхідності дослідження та вивчення стану громадської думки зацікавлених у реформі осіб, проведення опитувань серед стейкхолдерів освітніх реформ, створенні національної системи моніторингу та оцінювання освітніх реформ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 104397
Кількість відвідувачів 1463
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя