Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мережецентризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.04(4УКР)
С 85


    Стрижак, Олександр Євгенійович.
    Управління знаннями - головна парадигма сучасної освіти [Текст] / О. Є. Стрижак // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 9-11. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інформатизація освіти--управління знаннями
   Інформатика--онтологія

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні ресурси -- онтологія -- таксономія -- мережецентризм -- великі дані -- управління знаннями -- мережеві інформаційні ресурси
Анотація: У статті розглядаються питання щодо застосування знаннєво-орієнтованих технологічних рішень використання мережевих інформаційних ресурсів у якості знань для підвищення ефективності сучасного навчального процесу. Визначається проблема великих даних та пропонується застосування онтологічного підходу для формування на їх основі єдиного навчально-інформаційного простору.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

2.
74.202
С 85


    Стрижак, Олександр Євгенійович.
    Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі [Текст] / О. Є. Стрижак // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 7-16. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання учнів--підручники друковані--онтологічна система підручника
Кл.слова (ненормовані):
контекст -- множинність -- онтологія -- тераурус -- мережецентризм -- друковані підручники
Анотація: Описуються підходи й інструменти перетворення текстових підручників в інтерактивну систему знань. Основу такої системи становлять комп’ютерні онтології, які визначають зміст підручника як певну аксіоматичну предметну теорію. Визначаються такі інструменти як <термінополе підручника>, <таксономія>, <редуктор> множинних відношень між поняттями теорії, яка викладається у підручнику. Наводяться узагальнена схема формування онтологічної системи підручника.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 20920
Кількість відвідувачів 1147
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя