Пошуковий запит: <.>K=навчальні досягнення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мхитарян, О. Діагностика літературного розвитку учнів з низьким рівнем навчальних досягнень [Текст] / О. Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 14-17
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення -- літературний розвиток -- неуспішність в навчанні
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 Г 68
Гордеева, Т. О. Позитивное мышление как фактор учебных достижений старшеклассников [Текст] / Т. О. Гордеева, Е. Н. Осин> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 1. - С. 24-33.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Психологія навчання мислення позитивне Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення
Дод.точки доступу: Осин, Е. Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.411.1-91 Т 19
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 7/8. - С. 15-20
ББК 81.411.1-91 Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): методичні рекомендації -- інструктивно-методичні рекомендації -- обов’язкові види контролю -- навчальні досягнення -- контрольні твори -- оцінювання контрольних творів
Дод.точки доступу: Шинкарук, Н. І. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 Ч-75
Чопик, Т. В. Як упоратися з різними учнями? [Текст] / Т. В. Чопик> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 29. - С. 5-6.
ББК 74.202 Рубрики: Формування особистості Мотивація навчання Кл.слова (ненормовані): автономні учні -- мотивація -- навчальні досягнення -- творчий підхід -- креативне мислення Анотація: Подано рекомендації щодо роботи з учнями, які мають різні рівні навчальних досягнень, різні здібності. Розповідається про розвиток природної мотивації до навчання, творчий підхід у навчанні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2013 році : наказ... від 23.08.2012 р. № 943> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/36. - С. 10-11
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Середня освіта--правові джерела--Україна Вища освіта в Україні--законодавство Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--проведення--організація--Україна, 2013 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Україна Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- наказ МОНМС України -- середня освіта -- вища освіта -- зовнішнє незалежне оцінювання -- навчальні досягнення -- особи, які виявили бажання вступати до ВНЗ -- вступ до ВНЗ -- вступні випробування -- випускники ЗНЗ -- умови прийому до ВНЗ
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горбачова, О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / Ольга Горбачова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 28-31 : табл.
. - ISSN 0131-6788ББК 63.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання історії в школі--формування історичної компетентності Викладання історичного краєзнавства в школі Кл.слова (ненормовані): історична компетентність -- предметні компетенції -- історичне краєзнавство -- історія Києва -- навчальні досягнення Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження з історії Києва, проведеного Центором науково-освітніх інновацій та моніторингу серед учнів 10-х класів київських шкіл у 2010 р. Визначено рівень сформованості історичної компетентності та предметних компетенцій десятикласників. Доведено важливість та актуальність вивчення минулого рідного краю в контексті історії України.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сухарев, Д. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Дмитро Сухарев> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 40-42.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.43.21-90 + 74.202 Рубрики: Тестування--комп’ютерне--англійська мова Комп’ютерне тестування--англійська мова Тестування--англійська мова Кл.слова (ненормовані): комп’ютерне тестування -- Тест, автоматизована система -- моніторингове дослідження -- навчальні досягнення -- тестові завдання Анотація: У статті аналізуються результати комп’ютерного тестування з англійської мови учнів 8-х класів ЗНЗ м. Києва, проведеного у травні 2011 р. Наведено приклади завдань, використаних у досліджені, а також розкрито переваги комп’ютерного тестування, що здійснюється на базі АС "Тест".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Х 85
Хотченко, Ірина Анатоліївна. Організація контролю навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах освіти Китаю в другій половині ХХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.01 -загальна педагогіка та історія педагогіки / І. А. Хотченко ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2014. - 20 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: контроль засвоєння знань вища освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Китай--освіта Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення
Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 П 30
Петрова, Светлана Олеговна. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження Кл.слова (ненормовані): інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією.
Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 П 78
Про організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 24. - С. 26-32.
ББК 74 Рубрики: Навчально-виховний процес--організація--законодавство--Україна, 2014/2015 н.р. Загальноосвітні навчальні заклади--навчально-виховний процес--нормативно-правова база Кл.слова (ненормовані): педагогічні особливості навчання -- початкова школа -- основна школа -- іноземні мови -- оцінювання -- навчальні досягнення
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.014.3(477) Z99
Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування --оцінювання Початкова школа--готовність дитини до школи Кл.слова (ненормовані): реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.091.26(477) Я 51
Яланська, С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 36–38.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- навчальна діяльність -- оцінювальна діяльність Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3/.5.043.2-056.2/.3](477) Ф 33
Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 371.26.93 М 11
Міщенко, Світлана Миколаївна. Автоматизована універсальна тестова система діагностики якості освіти "Тесторіум” [Текст] / С. М. Міщенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 27-31.
Рубрики: Навчання--навчальні досягнення--тестова система Кл.слова (ненормовані): тестова система -- діагностика -- навчальні досягнення -- дистанційне навчання -- навчальний процес Анотація: У статті розглядаються можливості незалежної діагностики та контролю якості освіти. Представлена універсальна тестова система діагностики якості освіти “Тесторіум”, яка може використовуватися в різних процедурах оцінки якості освіти та є безкоштовної.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.26(477) К 76
Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 30–39.
Рубрики: Навчання--оцінювання успішності--рейтингова система Кл.слова (ненормовані): багатобальний контроль -- облік -- навчальні досягнення -- РСО -- рейтингове оцінювання
Дод.точки доступу: Медведєва, М. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.091.26(477) Л 83
Лугова, О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / Олександра Лугова, Тетяна Лугова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- вправи -- контрольно-оцінювальна діяльність -- навчальні успіхи -- взаємооцінювання -- навчальні досягнення -- позитивна самооцінка -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про прийоми роботи з формувального оцінювання, які навчають учнів початкової школи мислити, ставити запитання, шукати відповіді, оцінювати свою діяльність на уроці.
Дод.точки доступу: Лугова, Т. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3/.5.014.6](477) Ж 74
Житник, Б. О. Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти / Б. О. Житник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 19/21(643-645). - С. 17–29. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--якість освіти--оцінювання Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- оцінювання якості освіти -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- оцінювання навчальних досягнень -- засоби оцінювання -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті йдеться про історію та сучасний стан системи оцінювання в Україні й за кордоном, про традиційні та сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.016:811.161.2](477) М 74
Мовчун, А. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок [Текст] / Антоніна Мовчун> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 10-15
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--перевірка знань Кл.слова (ненормовані): українська мова -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа Анотація: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних завданьв учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|