Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=наукова еліта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.58
В 42


    Вижва, Сергій.
    Підготовка наукової еліти України [Текст] / С. Вижва // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 14-27 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади--наукова діяльність
Кл.слова (ненормовані):
дослідницький університет -- інновація -- трансфер технологій -- наукова еліта -- підготовка кадрів вищої кваліфікації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Ушмарова, Вікторія.
    Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями [Текст] / В. Ушмарова, О. Холтобіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 58-66. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Вчителі початкової школи--робота з обдарованими дітьми
   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- неперервна педагогічна освіта -- обдарованість -- науково-методична система -- наукова еліта -- особистість -- список літератури з вищої освіти -- вища педагогічна освіта
Анотація: У статті розкрито методологічні, теоретичні та методичні засади дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями та процесу її формування в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано сутність готовності вичтелів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, схарактеризовано її компоненти. Представлено авторську науково-методичну систему формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в умовах неперервної педагогічної освіти, визначено етапи її реалізації та експериментально доведено ефективність упровадження. Уточнено критерії, показники, рівні сформованості готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями.


Дод.точки доступу:
Холтобіна, Олександра

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 132205
Кількість відвідувачів 1298
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя