Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освіта сліпих<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.2
С 45


    Скрипник, Я. Ю.
    Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором / Я. Ю. Скрипник // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - С. 7-8
ББК 74.2
Рубрики: Освіта сліпих--психологічна робота
Кл.слова (ненормовані):
освіта сліпих -- тифлопедагогіка -- психологічна робота -- психологічна допомога -- ізотерапія -- хромотерапія -- арт-терапія -- психічний розвиток -- принципи застосування -- малювання -- кольори -- цілющі властивості -- корекційна робота
Анотація: У статті йдеться про використання методів ізотерапії та хромотерапії в корекційні роботі з дітьми зі хниженим зором.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
376-056.262:373.3.016:741](477)
Д 58


    Довгопола, К.
    Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / Катерина Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–24. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта сліпих -- уроки малювання -- рельєфне малювання -- інтегративний підхід -- молодші школярі -- художнє сприймання -- естетичний смак -- поліхудожній підхід
Анотація: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 78438
Кількість відвідувачів 1047
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя