Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 158.9 В 92
Выготский, Лев Семенович. Педагогическая психология [Текст] / Л. С. Выготский; под ред. В. В. Давыдова. - М. : АСТ : Астрель : Люкс, 2005. - 671 с. - Библиогр.: с. 660-663. - ISBN 5-17-027239-1. - ISBN 5-271-09891-5. - ISBN 5-9660-0738-1 : 60.60 грн.ББК 88.840 РУБ 158.9 Рубрики: Педагогічна психологія Инстинкты (псих.) Условные рефлексы Психика Воспитание Инстинкты Игра Внимание Трудовое воспитание Социальное поведение Темперамент Личность Умственное развитие Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): психология учителя -- моральна поведінка -- учительский труд -- знаковые операции -- психические процесс -- естетичне виховання -- педагогічна психологія
Дод.точки доступу: Давыдов, Василий Васильевич \ред.\
Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) Знайти схожі
|
>2.
| > Шифр: ДШ2/2003/9(березень) Газета Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить щомісячно 2003р. N 9(березень)
Зміст: Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5. Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10 Кл.слова: психологія управління Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14. Кл.слова: психологія виховання, педагогічна психологія Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16 Кл.слова: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>3.
|
Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. Васильєв> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 14.
ББК 88.840 Рубрики: психологія виховання педагогічна психологія покарання Кл.слова (ненормовані): психологія виховання -- педагогічна психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? [Текст]> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 15-16 ; №10(березень) ; №12(березень). - С. 14-15
ББК 88.840 Рубрики: покарання педагогічна психологія психологія виховання психологія навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія виховання -- психологія навчання , покарання у нас і за рубежем
ДШ2/2003/9(березень) : Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 37.015.3 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 190-203
. - ISSN 2073-8528ББК 88 Рубрики: Педагогічна психологія Освіта Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- дитинство -- психолого-педагогічні основи
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 377.015.325(477) Z99
Єгорова, Є. Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.6 Рубрики: Професійно-технічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): синдром емоційного вигоряння -- професійна діяльність -- педагогічні робітники -- професійна мотивація -- психологія -- педагогічна психологія -- емоційне вигоряння Анотація: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 88 Ц 85
Цукерман, Г. А. Подросток и старшеклассник: различия в мышлении : [рецензия] / Г. А. Цукерман> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 161-166
Рец. на Зак А. З. Развитие и диагностика мышления подростков и старшеклассников / А. З. Зак. - М. ; Обнинск : ИГ-СОЦИН, 2010. - 350 с. . - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Підлітки--мислення--психологія Мислення--підлітки--психологія Старшокласники--психологія мислення старшокласника Вікова психологія Кл.слова (ненормовані): мислення -- школярі -- підлітки -- педагогічна психологія
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 88 Ш 95
Шукова, Г. В. Челпановские чтение - 2011 / Г. В. Шукова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 3. - С. 164-167
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: психологи зарубіжних країн Росія--психологи Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія
Дод.точки доступу: Челпанов, Георгій Іванович (1862-1936) Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
|
К 70-летию С. Д. Смирнова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 154-156
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Психологія--персоналії психологи зарубіжних країн Росія--психологи Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- педагогічна психологія
Дод.точки доступу: Смирнов, Сергій Дмитрович (російський психолог ; 1941) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>10.
| 74 Ш 14
Шавырина, Г. В. Актуальные проблемы современного образования: развитие, здоровье, эффективность / Г. В. Шавырина, Н. Н. Трушина, Е. Л. Боякова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 163-166
. - ISSN 0042-8841ББК 74 + 88 Рубрики: Педагогічна психологія--наукові заходи освіта--наукові заходи--конференції--симпозіуми Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- конференції
Дод.точки доступу: Трушина, Н. Н.; Боякова, Е. Л. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>11.
| 88 Т 46
Тихомирова, Т. Н. Межличностное взаимодействие в образовательной среде и развитие общих способностей / Т. Н. Тихомирова> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 6. - С. 30-40. - Библиогр.: 41 назв.
. - ISSN 0205-9592ББК 88 Рубрики: Когнітивна психологія Педагогічна психологія--виховання Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): міжособистісна взаємодія -- інтелект -- креативність -- освітнє середовище -- педагогічна психологія -- виховний вплив -- здібності
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 88.840 Х 86
Хохлов, С. И. О самовоспитании и самообразовании школьников / С. И. Хохлов> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 49-52.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840 Рубрики: Педагогічна психологія Самовиховання учнів Самоосвіта учнів Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія навчання і виховання -- самовиховання і самоосвіта школярів -- формування потреби у самовихованні -- потреба учнів у самоосвіті -- психолого-педагогічна діяльність Анотація: Про формування у школярів потреб у самовихованні та самоосвіті (гармонійна особистість учня , успішна навчальна діяльність).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
|
Сенько, Ю. В. Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30 Рубрики: Філософія--герменевтика Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду Герменевтика Психологія--педагогічна психологія Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів Вчителі--підвищення кваліфікації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія Кл.слова (ненормовані): філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду Анотація: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя. В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.
Дод.точки доступу: Шкунов, В. Г. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 88.840 Т 81
Тудупова, Т. Ц. Этнопсихологический тренинг общения в воспитательном процессе / Т. Ц. Тудупова, Ч. Ц. Сангадиев> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 46-51. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840 + 74.200.506 Рубрики: Педагогічна психологія--дитячі тренінги Виховання школярів--культура міжнаціонального спілкування Педагогічна психологія--виховання Педагогічна психологія--тренінги Тренінги--міжетнічна толерантність Підлітки--тренінги Росія Кл.слова (ненормовані): психологія -- педагогічна психологія -- етнопсихологічні тренінги спілкування -- дитячі тренінги -- виховний процес -- підлітковий вік -- проблема етнопсихологічної підготовки Анотація: Про один з найбільш ефективних методів навчання міжкультурної комунікації - етнопсихологічний тренінг спілкування (проблема етнопсихологічної підготовки сучасних підлітків).
Дод.точки доступу: Сангадиев, Ч.Ц. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
| 74в2: 88 Б 52
Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4 Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Дод.точки доступу: Берулава, М.Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
|
Ялалов, Ф. Г. Многомерные педагогические компетенции / Ф. Г. Ялалов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 45-53. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74р30-2 + 88.40 Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта--педагогічні компетенції Вчителі--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів--педагогічні компетенції Кл.слова (ненормовані): вища педагогічна освіта -- педагогічні компетенції -- багатовимірні педагогічні компетенції -- синергетика -- синергетичність -- майбутні педагоги -- віртуальна багатовимірність педагогів -- педагогічна психологія Анотація: У статті надано психолого-педагогічне обгрунтування необхідності здійснення багатовимірного підходу до професійної підготовки педагога ХХІ ст.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
|
Вартанова, И. И. Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей / И. И. Вартанова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-18. - Бібліогр.: 18 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Педагогічна психологія--особистість старшокласника Вікова психологія--старшокласники Кл.слова (ненормовані): мотивація -- навчальні цінності -- педагогічна психологія -- особистість старшокласників -- мотивація старшокласників -- особистісний розвиток старшокласників Анотація: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>18.
|
Русалов, В. М.. Характерологические особенности и предпочтения школьных предметов у подростков / В. М. Русалов, Н. А. Велумян> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 12-21. - Бібліогр.: 21 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Педагогічна психологія--психологія підлітків--шкільні предмети Кл.слова (ненормовані): шкільні предмети -- інтерес до шкільних предметів -- характери -- підлітки -- ментальні ресурси -- лонгітюди -- педагогічна психологія -- психологія підлітків Анотація: В лонгітюдному дослідженні на виборці учнів ІХ-ХІ класів загальноосвітній школі Москви вивчалось співвідношення між вибором улюбленого шкільного предмету і рисами характеру. Вибір шкільного предмета оцінювався за методом парних порівнянь. Характер визначався з допомогою опитувальника рис характеру. Показано, що між інтересомдо певного шкільного предмета і рисами характеру існують статистичні значні взаємозв'язки, які у більшості випадків зберігаються на протязі досліджуваного періоду.
Дод.точки доступу: Велумян, Н. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19.
|
Кравчук, А. В. Школьная организационная культура в контекте учебно-воспитательного процесса / А. В. Кравчук> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840 Рубрики: Педагогічна психологія--культура педагогічного колектива Школа--шкільна організаційна культура Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія вчителів -- шкільна організаційна культура -- навчально-виховний процес -- шкільному психологу -- культура спілкування педагогів -- ціннісні орієнтації школярів -- шкільні субкультури -- культура учнівського колектива Анотація: Про взаємодію двох підсистем: культури педагогічного колективу школи і культури учнівського колективу (шкільна організаційна культура, педагогічна психологія).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>20.
|
Дружилов, С. А. Профессионализм педагога: психологический ракурс / С. А. Дружилов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 69-79. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.40 + 74.202.21 Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія Кл.слова (ненормовані): психологія -- педагогіка -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- кваліфікація -- компетентність -- професіоналізм -- професійна компетентність -- стадії розвитку професіоналізму -- фази професіоналізму -- концептуальна модель діяльності -- модель професійної діяльності -- КМПД -- індивідуальний ресурс людини Анотація: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки. Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|