Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегічний план<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Воскобойнікова-Гузєва, Олена.
    Визначальні світові стратегії розвитку інформаційно-бібліотечного комплексу (кінець XX - початок XXI ст.) / О. Воскобойнікова-Гузєва // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 9. - С. 17-22. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки зарубіжних країн--національні бібліотеки
Кл.слова (ненормовані):
національна бібліотека -- інформаційно-бібліотечний комплекс -- бібліотекознавство -- стратегічний план -- планування роботи -- менеджмент
Анотація: У статті розглянуто пріоритетні напрями стратегічного розвитку національних бібліотек світу (Великобританії, США, Нідерландів, Росії, Казахстану, Канади) у контексті впливу загальносвітових тенденцій трансформації соціально-економічної та інформаційної сфер суспільства. Проаналізовано дослідження стратегічних питань в українському бібліотекознавстві. Особливу увагу приділено модернізаційній стратегії розвитку Бібліотеки й Архіву Канади.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Дмитрієв, Валерій.
    Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 57-62 : рис. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта--управління
Кл.слова (ненормовані):
ринок освітніх послуг -- вищий навчальний заклад -- управління -- маркетинг -- маркетингова стратегія -- аналіз ринкових можливостей -- стратегічний план -- комерційна діяльність -- система менеджменту -- критерії успішності маркетингової стратегії
Анотація: У статті пропонується комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 165497
Кількість відвідувачів 1249
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя