Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=текстоцентризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Гавриш, Наталя.
    Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-12 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--роль книги
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освітній процес -- дошкільники -- художній твір -- книжка -- практично-чуттєвий досвід -- смислоутворення -- "кліпове мислення" -- вправи на зосередження -- текстоцентризм -- текстоцентричний підхід -- інтелектуальна карта -- дослідно-експериментальна робота -- мовленнєвий етикет знайомства -- тіньовий театр -- психологічні вправи -- етичні бесіди
Анотація: У статті проаналізовано вплив книги та літературного твору на виховання дошкільників. Запропоновано та охарактеризовано технологію організації освітнього процесу на основі текстоцентризму, переваги якої полягають у можливості занурити дітей у сприйняття і прийняття ідей літературного твору, допомогти їм у виявленні власних смислів і набуття життєвого досвіду через осмислення дій персонажів в описаних подіях.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
371.32:821.161.2
Б 81


    Бондаренко, Юрій.
    Предметоцентризм у викладанні літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 4. - С. 15-18. . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
текстоцентризм -- технологізація -- феноменальність -- індивідуалізація -- контекстність -- ідеаційність -- світогляд


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.


    Попова, Людмила.
    Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 22-25
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
текстотворчі вміння -- принципи формування текстотворчих умінь -- учні старшої школи -- текстоцентризм -- робота з текстом
Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи й подано лінгвометодичний коментар до їх реалізації. На основі аналізу наукової літератури автор доходить висновку, що продуктивному формуванню текстотворчих умінь учнів сприятиме врахування таких принципів: текстцентризму, жанрової зумовленості, авторської індивідуальності, інтеграції автора, органічна реалізація виокремлених принципів має позитивно позначатися на формуванні текстотворчих умінь учнів старшої школи, забезпечити свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстотворчої діяльності, вплинути на вибір методів і прийомів, адекватних меті й завданням навчання.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.


    Швець, Людмила.
    Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання [Текст] / Л. Швець // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 19-24.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
Кл.слова (ненормовані):
проблеми читання -- текстоцентризм -- особистісне читання твору


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.


    Должикова, Тетяна.
    Текст як універсальний інструмент організації освітнього процесу [Текст] / Т. Должикова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 2. - С. 15-16.
Рубрики: Викладання української мови в школі--використання тексту
Кл.слова (ненормовані):
текстоцентризм -- вправи на текстовій основі -- текст як засіб навчання -- вертикальний контекст -- фонові знання -- креолізований (полікодовий) текст -- формати текстів
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на засадах текстоцентричного підходу, за якого текст стає основою всього освітнього процесу: як засіб навчання, розвитку й виховання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 10.07.2024
Кількість запитів 122570
Кількість відвідувачів 1378
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя