Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацька культура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
83.3(0)р
Z99


   
    [Читання і сучасні діти]: добірка статей [Текст] // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 2-9. - Зміст: Мотивація читання як методична проблема / Б. Шалагінов. Кінець епохи Гутенберга? / Л. Дереза. 7-8 / Г. Островська. Дитина читає - Україна процвітає / Л. Дереза. . - ISSN 0205-47IX
ББК 83.3(0)р
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   читання шкільне

Кл.слова (ненормовані):
читацька культура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.
74.200.5
Х 93


    Христо, В.
    Формування читацьких інтересів старшокласників на матеріалі сучасної української прози [Текст] / В. Христо // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 10-13.
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання гуманістичне
   читання шкільне

Кл.слова (ненормовані):
виховання гуманної особистості -- читацька культура -- культура читання -- читацькі мотиви


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.


    Базиль, Л.
    Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі української мови та літератури
Кл.слова (ненормовані):
вчитель української мови і літератури -- літературознавча діяльність -- читацька культура
Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі літературознавчої діяльності вителя-словесника, що в системі шкільної літературної освіти розширює комплекс практичних умінь і навичок учнів, стимулює науковий пошук як педагога, так і вихованців, сприяє постійному професійному самовдосконаленню педагога, допомагає йому спроектувати освітню стратегію вихованців. Автором виокремлено різновиди літературознавчої праці, що мають місце в професійній діяльності вчителя української мови та літератури і є підгрунтям його праці, спрямованої на підвищення рівня загальної культури підростаючого покоління.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 4841
Кількість відвідувачів 163
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя