Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інновації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 449
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. зб. Вип. 22. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 2.40 грн.
    Зміст:
Панасевич, Д. Б. Оцінка стану нормативно-методичного забезпечення вищої освіти України / Д. Б. Панасевич, В. С. Черненко, А. К. Солоденко. - С .24-30
Спірін, О. М. Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту у педагогічному вузі / О. М. Спірін. - С .31-42
Щубелка, Н. В. До питання про освітню парадигму / Н. В. Щубелка. - С .43-50
Маригодов, В. К. Освітня система як технологічний комплекс / В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк, Г. О. Козлакова. - С .51-56
Драч, І. І. Психолого-педагогічні аспекти втілення модульно-рейтингової системи / І. І. Драч. - С .57-60
Сверида, Б. В. Про методологічну направленість навчального процесу / Б. В. Сверида. - С .61-68
Шевченко, А. В. Структура організації науково-технічної творчості / А. В. Шевченко. - С .69-72
Поважна, Л. І. Педагогічні інновації у практиці підготовки фахівців сфери туризму / Л. І. Поважна. - С .78-80
Кульга, Н. К. Використання інноваційних технологій / Н. К. Кульга. - С .81-85
Кайріс, О. Д. Емпатійна педагогіка: співчуття чи співдія / О. Д. Кайріс. - С .101-103
Василькова, М. М. Проблема виховання у дитячих будинках сімейного типу / М. М. Василькова. - С .115-117
Ковтун, В. І. Формування творчої особистості учителя (на прикладі Коломийського педагогічного коледжу) / В. І. Ковтун. - С .118-121
Колосок, І. О. Диференціація підходів у керуванні пізнавальною діяльністю студентів на лабораторно-практичних заняттях / І. О. Колосок. - С .128-133
Воронюк, І. В. Вплив психофізіологічного та емоційного стану старших школярів на підвищення їхньої розумової працездатності / І. В. Воронюк, М. В. Соцька. - С .1354-137
Кривошеєва, Г. Л. Практицизм педагогічної системи А. С. Макаренка та його реалізація у галузі гігієнічного виховання / Г. Л. Кривошеєва, Л. Т. Заплатников. - С .153-163
Смоляр, Л. О. Про становлення жіночої середньої освіти у другій половині Х1Х століття. / Л. О. Смоляр. - С .172-180
Курило, Л. ф. Розбудова вищої педагогічної освіти в україні у 1917-1941 роках / Л. ф. Курило. - С .189-197
Лузан, П. Г. Методичні аспекти формування пізнавальної активності студентів на лекції / П. Г. Лузан. - С .202-218.
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
371(075.3)
А 67


    Аніщенко, Олена Валеріївна.
    Сучасні педагогічні технології [Текст] : курс лекцій / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 198 с. - Предм.покажч.: с. 191-198. - 6.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Школа
   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології

   Виховні технології

   Класний керівник

   Учні--важковиховуваність

Кл.слова (ненормовані):
школярі


Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 95
Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62)
Свободны: Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12
Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16
Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19
Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23
Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26
Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30
Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33
Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37
Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42
Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46
Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50
Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54
Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57
Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61
Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65
Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67
Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75
Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79
Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82
Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85
Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90
Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94
Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98
Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101
Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110
Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113
Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118
Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124
Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128
Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133
Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136
Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140
Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143
Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147
Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151
Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155
Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159
Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163
Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166
Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170
Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175
Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179
Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186
Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188
Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193
Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196
Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199
Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203
Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206
ПСИХОЛОГІЯ
Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211
Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215
Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218
Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220
Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223
Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227
Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231
Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235
Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238
Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241
Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245
Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   викладання основ безпеки життєдіяльності

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

5.
02(05)
Н 34


   
    Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 12 / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. В. Вернадського, Асоціація бібліотек України. - К. : [б. в.], 2004. - 310 с. - 8.25 грн.
    Зміст:
Ільганаєва, В. Управління інноваційними процесами соціально-культурного розвитку бібліотек / В. Ільганаєва. - С .7-20
Лопата, О. Новітні технології в процесі обслуговування читачів залу періодичних видань НБУВ / О. Лопата. - С .79-92
Соловяненко, Д. Стратегія забезпечення онлайнового бібліотечного сервісу / Д. Соловяненко. - С .13-130
Масловська, С. Інформаційне забезпечення бібліотечних працівників / С. Масловська. - С .130-143
Букшина, Т. Інформаційна діяльність Державної науково-педагогічної бібліотеки України для задоволення потреб освітян / Т. Букшина. - С .155-164
Чабан, І. Автоматизація бібліотечних процесів з використанням штрихкодових технологій / І. Чабан. - С .193-209
Родзінська, О. Використання Інтернету у формуванні фондів періодичних видань України і Росії / О. Родзінська. - С .233-247
Корнієнко, В. Розвиток системи підвищення кваліфікації бібліотечних співробітників НБУВ: результати дослідження / В. Корнієнко. - С .283-298
ДРНТІ
ББК 78.3я54
РУБ 02(05)
Рубрики: Бібліотеки--інноваційна діяльність
   бібліотечні технології

   освіта--бібліотечно-інформаційна

   Бібліотекарі--підвищення кваліфікації

   сервіс--бібліотечний--інновації



Дод.точки доступу:
Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
336
Е 32


    Едвардес, Уоррен.
    Ключові фінансові інструменти: Орієнтування та інновації у світі деривативів [Текст] / У. Едвардес; пер. з англ. Р. А. Семків. - К. : Всеувито : Наукова думка, 2003. - 255 с. - (Усе про менеджмент). - Бібліогр.: с. 247-251; Предм.-імен. покаж.: с. 252-255. - ISBN 966-520-018-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 65.261
РУБ 336
Рубрики: Менеджмент ризику
   Хеджування

   Деривативи--кредитні--страхові

   Ризики фінансові

Кл.слова (ненормовані):
дериватофобія


Дод.точки доступу:
Семків, Р. А. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
378(4Укр)
Н 73


   
    Новітні технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2003. - 248 с. - 20.00 грн.
    Зміст:
Волинець, К. І. Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій / К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. - С .3-9
Сазонова, Н. Г. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи / Н. Г. Сазонова. - С .12-32
Крамаренко, Т. Б. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів / Т. Б. Крамаренко. - С .32-40
Заверуха, Н. М. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ / Н. М. Заверуха. - С .48-57
Марценюк, С. М. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі / С. М. Марценюк. - С .70-75
Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .82-92
Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. - С .92-96
Коновалов, О. Ю. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу / О. Ю. Коновалов. - С .96-103
Артюшенко, В. І. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти / В. І. Артюшенко. - С .103-109
Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .119-125
Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .133-143
Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .146-159
Проніна, Н. О. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства / Н. О. Проніна. - С .159-164
Бочан, І. О. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання / І. О. Бочан. - С .164-168
Глазунова, О. Г. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології / О. Г. Глазунова. - С .168-175
Рура, Л. В. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури / Л. В. Рура. - С .175-177
Левченко, В. Д. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи / В. Д. Левченко. - С .177-179
Виннічик, М. І. Виховна робота: система, досвід, інновації / М. І. Виннічик. - С .179-183
Земляк, О. В. Нові підходи до формування екологічної культури студентів / О. В. Земляк. - С .183-185
Озарчук, Л. В. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери / Л. В. Озарчук. - С .185-188
Никитюк, С. С. Тестування в інноваційній діагностиці знань / С. С. Никитюк. - С .188-192
Дерикоз, Б. В. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу / Б. В. Дерикоз. - С .192-197
Рудік, Н. М. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін / Н. М. Рудік. - С .197-201
Демчишина, Н. М. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання / Н. М. Демчишина. - С .201-205
Дейнега, Н. В. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови / Н. В. Дейнега. - С .205-208
Павлова, О. І. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах / О. І. Павлова. - С .208-212
Кондратьева, Н. М. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін / Н. М. Кондратьева. - С .212-215
Федько, А. В. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків / А. В. Федько. - С .215-219
Плаксіна, Н. М. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови / Н. М. Плаксіна. - С .219-222
Баюл, Т. П. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій / Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. - С .222-232
Сизов, В. В. Електронні технології в навчальному процесі / В. В. Сизов. - С .232--238
Костяєва, К. П. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків / К. П. Костяєва. - С .238-245
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Викладання екології
   Комп’ютерні засоби навчання

   Технології навчання

   Інформаційні технології



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
378(075.3)
П 24


   
    Педагогіка вищої школи [Текст] : Навч. посіб. / За ред. З. Н. Курлянд. - 2-е вид., перероб. і доп. - К. : Знання, 2005. - 399 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-010-5 : 10.00 грн., 45.00 грн., 10.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.584я73
РУБ 378(075.3)
Рубрики: Педагогіка вищої школи
   Дидактика вищої школи

   Вища освіта--інновації

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Студенти

   Наукові дослідження

   Методологія наукових досліджень

   Педагогічні дослідження

   Інноваційна діяльність--вища школа

   Педагогічний менеджмент

   Педагогічна техніка вчителя

   Управління вищим навчальним закладом

   Виховання студентів

   Моральне виховання студентів

   Правове виховання студентів

   Екологічне виховання студентів

   Позаудиторна робота студентів

   Куратори студентських груп

   Майбутні вчителі



Дод.точки доступу:
Курлянд, З. Н. \ред.\
Примірників всього: 22
фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (16), пед. (1), аб (2)
Свободны: фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (16), пед. (1), аб (2)
Знайти схожі

9.
02(4Укр)
В 53


   
    Вісник Харківської державної академії культури [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 14 / Міністерство культури і мистецтв України, Харківська державна академія культури ; відп. ред. Н. М. Кушнаренко. - Х. : ХДАК, 2004. - 295 с. - ISBN 966-7352-66-8 : 10.75 грн.
    Зміст:
Шейко, В. М. Знання й освіта в інформаційній цивілізації / В. М. Шейко. - С .4-19
Приходько, Г. В. Історіографія культури України в роки незалежності / Г. В. Приходько. - С .19-29
Сватковський, С. О. Гончарство Чернігівщини: традиційне та сучасне / С. О. Сватковський. - С .72-82
Ільганаєва, В. О. Бібліотечний фактор у становленні інформаційного суспільства: підсумки та завдання бібліотечної освіти 90-х рр. XX ст. - поч. XXI ст. / В. О. Ільганаєва. - С .105-116
Слободяник, М. С. Формування електронної бібліотеки як бібліотекознавча проблема / М. С. Слободяник. - С .116-128
Філіпова, Л. Я. Електронна бібліотека в системі дистанційної освіти / Л. Я. Філіпова. - С .133-140
Сищенко, С. В. Вища бібліотечно-інформаційна освіта в Україні: орієнтація на електронну бібліотеку / С. В. Сищенко. - С .140-152
Бондаренко, І. О. Зберігання бібліотечних фондів: дієвий консерватизм чи малоефективні інновації? / І. О. Бондаренко. - С .221-228
Булах, Т. Д. Технологія та методика бібліотечної селекції документів у сучасних умовах / Т. Д. Булах. - С .228-240
Чурсін, М. М. Інформаційна діяльність у вищій школі: поняття, зміст і основні напрями / М. М. Чурсін. - С .245-256
Прокопенко, А. І. Засоби модернізації вищої педагогічної освіти / А. І. Прокопенко. - С .266-274
ДРНТІ
ББК 78(4Укр)я54 + 71.0я54
РУБ 02(4Укр)


Дод.точки доступу:
Кушнаренко, Наталя Миколаївна \ред.\; Міністерство культури і мистецтв УкраїниХарківська державна академія культури
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
1Ф7
С 24


   
    Світоглядно-методологічні інновації в західноєвропейській філософії [Текст] / Національна Академія Наук України, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди ; відп. ред. В. В. Лях. - К. : Український Центр духовної культури, 2001. - 296 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7276-97-Х : 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 87.3(4)6
РУБ 1Ф7

Кл.слова (ненормовані):
постструктуралізм (філос.) -- трансцендентальна прагматика (філос.) -- сенс (філос.) -- феноменологія (філос.)


Дод.точки доступу:
Лях, В. В. \ред.\; Гусерль, Едмунд (німецький філософ ; 1859-1938) \о нем\; Національна Академія Наук України; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди
Примірників всього: 17
фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (11)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (11)
Знайти схожі

11.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 45. Болонський процес в Україні. Ч. 1 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 192 с. - ISBN 966-346-126-8 : 30.00 грн., 30.00 грн.
    Зміст:
Васильєва, О. О. Шляхи реалізації основних принципів Болонської декларації / О. О. Васильєва, С. Ф. Горбань, В. О. Толок. - С .3-9
Зінченко, Т. В. Болонський процес і модернізація вищої професійної освіти Австрії / Т. В. Зінченко. - С .9-17
Ляшенко, Л. М. Фінляндія: освіта, наука і "економічне диво" / Л. М. Ляшенко. - С .17-25
Похресник, А. К. Участь молоді Західної Європи в Болонському процесі та її громадянська позиція / А. К. Похресник. - С .25-32
Яковець, Н. І. Педагогічна освіта, Болонський процес і вектори модернізації системи освіти / Н. І. Яковець. - С .32-39
Мельник, С. В. Гармонізація державного стандарту вищої освіти із професійно-класифікаційними стандартами: міфи і реальність / С. В. Мельник. - С .39-66
Петренко, В. Л. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи (До 10-річчя впровадження стандартів вищої освіти в Україні) / В. Л. Петренко. - С .66-107
Грущенко, Л. М. Роль психолого-педагогічної компетентності в майбутньому і шляхи підвищення мотивації до її формування у студентів-економістів / Л. М. Грущенко. - С .114-120
Дьяков, С. І. Психологічна культура студента в контексті індивідуальної самореалізації / С. І. Дьяков. - С .120-125
Присенко, М. О. Система акредитації вищих навчальних закладів в Україні: реалії становлення, проблеми дії та розвитку / М. О. Присенко. - С .125-139
Черних, В. П. Ціннісні орієнтації студентської молоді в умовах переходу до ринкової економіки / В. П. Черних, Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. - С .139-144
Лисенко, М. М. Проблеми організаційно-економічного механізму комп’ютеризації системи освіти України / М. М. Лисенко. - С .148-153
Манако, А. Ф. Педагогічні інновації та трансформація ролі викладача / А. Ф. Манако, В. В. Манако, Т. П. Павлова. - С .153-164
Назаренко, Н. В. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій / Н. В. Назаренко. - С .164-168
Розновець, О. І. Можливості сучасних систем автоматизованого тестування для проведення модульного контролю знань / О. І. Розновець, В. О. Сперанський, Л. А. Волощук. - С .179-184
ДРНТІ
ББК 74.58 + 74.584(4Укр)я43
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Болонський процес



Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 8
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Знайти схожі

12.
371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн.
    Зміст:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ
Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6
Педагогічна технологія як наука . - С .6-8
Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9
Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10
Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13
Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16
Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21
Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24
Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27
Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29
Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33
Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ
Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38
Особистісно орієнтоване навчання . - С .38
Особистісно орієнтовані технології . - С .39
Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41
Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43
Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49
Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50
Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50
Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56
Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62
Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65
Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69
Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71
Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73
Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75
Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78
Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80
Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83
Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86
Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89
Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91
Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93
Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97
Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99
Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103
УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105
Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107
Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109
Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112
Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116
Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119
Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122
ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142
Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144
Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146
Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150
ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152
Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152
Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156
Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158
Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161
Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163
Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165
Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166
Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167
Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178
Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180
Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183
Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185
Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188
Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190
Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Педагогічні технології
   Технології навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Вальдорфська педагогіка

   Школа Монтессорі

   Інноваційні технології навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Знайти схожі

13.
338
І-66


   
    Інноваційні процеси в управлінні сучасними організаціями в постіндустріальній економіці [Текст] : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції студентів і молодих учених. 21 листопада - 3 грудня 2005 р. / Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 86 с. - 2.50 грн.
    Зміст:
Бортнік, А. М. Сучасний підхід до управління підприємством / А. М. Бортнік. - С .5-7
Литвин, А. Є. ANVAR: підтримка інноваційної діяльності підприємств у Франції / А. Є. Литвин. - С .28-30
Матвієнко, Ю. О. Інновації в навчальному менеджменті як фактор формування конкурентоспроможних фахівців / Ю. О. Матвієнко. - С .34-35
Надрага, О. Б. Інноваційність застосування програмно-цільового підходу в стратегічному управлінні підприємством / О. Б. Надрага. - С .35-37
Подлєгаєва, С. А. Управління процесами розвитку регіонів та економічні фактори / С. А. Подлєгаєва. - С .41-43
Середницька, І. В. Інновації як передумова ринкового лідерства підприємства / І. В. Середницька. - С .46-47
Скурська, О. М. Інформаційні та Інтернет-технології як інструменти досягнення успіху підприємством / О. М. Скурська. - С .47-49
Титарчук, О. Сучасні концепції інноваційного розвитку / О. Титарчук. - С .57-60
Шапринська, Л. М. Перспективи розвитку систем управління якістю / Л. М. Шапринська. - С .72-74
Шевчук, Є. В. Використання принципів корпоративного управління у вітчизняних акціонерних товариствах / Є. В. Шевчук. - С .77-78
Шупта, Д. М. Механізм інноваційної діяльності в АПК / Д. М. Шупта. - С .78-80
ДРНТІ
ББК 65.290-2я43
РУБ 338
Рубрики: управління підприємствами


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Примірників всього: 9
Ч.З.№2 (1), аб (6), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), аб (6), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

14.
016:378
І-66
б-ка Бойка О. Д. / І-66-фб


   
    Інновації у вищій освіті [Текст] : бібліографічний покажчик / Національний університет "Києво-Могилянська Академія", Центр інноваційних методик правничої освіти ; уклад. Н. В. Артикуца. - К. : Стилос, 2005. - 203 с. - ISBN 966-8009-48-7 : 4.60 грн., 2.00 грн.
ДРНТІ
ББК 91.9:74.58 + 74.58я1
РУБ 016:378
Рубрики: Вища освіта--інновації


Дод.точки доступу:
Артикуца, Наталія Володимирівна \сост.\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"Центр інноваційних методик правничої освіти
Примірників всього: 2
ІБв (1), фб (1)
Свободны: ІБв (1), фб (1)
Знайти схожі

15.
40
М74


    Мова і культура [Текст] = Язык и культура : наукове видання: У 10-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, НАН України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, АПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2004 - . - (Філологія).
   Вип. 7. Т. IV. Ч. 2 : Лінгвокультурологічна інтерпретація тексту. - 2004. - 328 с. - рос. та укр. мовами. - 3.00 грн.
    Зміст:
Сваричевська, Л. Ю. Концепт символу в науковій та мовній картинах світу / Л. Ю. Сваричевська. - С .16-23
Ясіновська, О. Б. Мовне представлення "Гріхів пристрасті" у посланнях апостола Павла / О. Б. Ясіновська. - С .26-36
Ніка, О. І. Розширення функціональних меж староукраїнської літературної мови в XVI - XVII ст. / О. І. Ніка. - С .36-41
Процак, Л. М. "Представлення" у концепції О. О. Потебні / Л. М. Процак. - С .45-50
Форманова, С. В. Звертання як засіб вираження категорії адресата (на матеріалі повісті С. Процюка "Червона троянда, чорна троянда"). / С. В. Форманова. - С .50-56
Умрихіна, Л. В. Семантика власне бажання та способи їх вираження в сучасній українській мові / Л. В. Умрихіна. - С .56-61
Клипа, н. І. Використання військової термінології у творчості Олеся Гончара (на матеріалі романів "Прапороносці" та "Людина і зброя") / н. І. Клипа. - С .67-71
Варинська, А. М. "Я" автора в лінгвістичній структурі художніх творів М. Хвильового / А. М. Варинська. - С .71-78
Стринадко, О. В. Лінгвориторичні характеристики політичних виступів Наума Хомського / О. В. Стринадко. - С .78-83
Гафінова, Л. В. Застарілі мовні одиниці Літопису Гадяцького полковника Григорія Грабянки / Л. В. Гафінова. - С .90-94
Тиха, Л. Ю. Структурні особливості метафор у поетичних текстах Івана Драча / Л. Ю. Тиха. - С .94-98
Бабич, Т. В. Фактори семантичних перетворень слів у творах Л. В. Костенко / Т. В. Бабич. - С .98-102
Иванова, Л. П. Грузия в поэтическом сознании Б. Ахмадулиной / Л. П. Иванова. - С .108-115
Буянова, Л. Ю. Интерпретационная амплитуда песонажной речи6 лингвокультурный аспект: (на материале романа Ф. М. Достоевского "Бесы") / Л. Ю. Буянова, С. Ф. Дзукоев. - С .140-145
Стельмах, Б. В. Індивідуально-стильові риси прозхових творів А. Ю. Кримського / Б. В. Стельмах. - С .162-168
Шепель, Г. В. Лексичні інновації старогрецької мови другої половини IV століття (на матеріалі епістолярію Василія Кесарійського) / Г. В. Шепель. - С .206-213
Ніконова, В. Г. Концептуальне поле СВІТ ЛЮДИНИ у трагедіях Шекспіра / В. Г. Ніконова. - С .229-237
Денисенко, Л. П. Реалізація питального значення на комунікативному рівні (на матеріалі творів Уласа Самчука) / Л. П. Денисенко. - С .253-259
ДРНТІ
ББК 81я43 + 83я43
РУБ 40


Дод.точки доступу:
Потебня, О. О. \о нем\; Процюк, Степан (укр. письменник) \о нем\; Гончар, Олесь Терентійович \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Хомський, Наум \о нем\; Грабянка, Григорій \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Ахмадулина, Белла \о ней\; Достоевский, Федор Михайлович \о нем\; Кримський, Агатангел Юхимович (укр. історик, письменник ; 1871-1942) \о нем\; Василій, Кесарійский \о нем\; Шекспір, Вільям (англійський драматург і поет ; 1564-1616) \о нем\; Самчук, Улас \о нем\; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

16.
34(4УКР)
В55


   
    Вища освіта в Україні: Нормативно-правове регулювання [Текст] : Офіційне видання: В 2-х т. Т. 2 / За заг. ред. М. Ф. Степка, Л. М. Горбунової ; Міністерство юстиції України, Міністерство освіти і науки України. - 2-е вид., переробл. і доп. - К. : Форум, 2007. - с. 799-1790. - Довідково-пошукова таблиця: с.1790-1795; Правила оновлення збірника: 1796-1798. - ISBN 966-8635-12-4 (в пап.) : 72.50 грн.
    Зміст:
Фізичне виховання
Бібліотеки
Навчальна література, засоби навчання
Дистанційне навчання
Охорона праці і безпека життєдіяльності
Практика студентів
Стипендільне забезпечення студентів, молодих учених
Документи про освіту та вчені звання
Працевлаштування випускників
Підготовка науково-педагогічних працівників. Наукові ступені, вчені звання
Інновації. Наукова та науково-технічна діяльність
Кадрове забезпечення вищої освіти
Оплата праці у вищих навчальних закладах
Відпустки працівників вищих навчальних закладів
Навчання іноземних громадян в Україні та громадян України за кордоном
Фінансово-господарська діяльність, матеріально-технічна база навчальних закладів
ДРНТІ
ББК 67.9(4Укр)301.13 + 74.58(4УКр)
РУБ 34(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--законодавство


Дод.точки доступу:
Степко, Михайло Филимонович; Горбунова, Лідія Миколаївна; Боголюбаш, Я. Я.; Пущенко, О. Г.; Зражевський, Ю. М.; Клочко, М. Г.; Рибак, Г. М.; Маслова, А. Ю.; Прокопчук, О. Ю.; Міністерство юстиції України; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 6
ІБв (1), прор. наук.-пед. роб. (2), прор. наук. роб. (1), навч. част. (1), прор. фін.-екон. пит. (1)
Свободны: ІБв (1), прор. наук.-пед. роб. (2), прор. наук. роб. (1), навч. част. (1), прор. фін.-екон. пит. (1)
Знайти схожі

17.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Зміст:
Нещерет, О. І Особливості професійного самовизначення студентів як умови формування компетентного фахівця (мотиваційний аспект) / О. І Нещерет. - С .5-8
Різник, В. Проблема індивідуалізації навчання майбутніх економістів у процесі фахової підготовки / В. Різник. - С .8-11
Костенко, Л. В. До проблеми диригентсько-хорової підготовки в умовах кредитно-модульної системи / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .11-16
Матвієнко, С. І. Використання регіонального музично-виховного досвіду в структурі підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .16-19
Бобренко, Р. В. Проблема цілісного формування культурознавчої компетентності у майбутніх фахівців-редакторів / Р. В. Бобренко, З. Ф. Донець. - С .19-23
Долматова, М. П. Підготовка майбутніх учителів до естетико-виховної роботи у школі як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .23-26
Карпенко, Н. М. Шляхи залучення молоді до навчання за програмою професійної педагогічної підготовки т аучасті у педагогічній діяльності: досвід Швеції / Н. М. Карпенко. - С .26-30
Лісовець, В. О. Компонентно-структурний підхід у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями / В. О. Лісовець. - С .30-34
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя к использованию проектной технологии на уроках русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .34-38
Жук, О. А. Підготовка студентів у Ніжинському інституті народної освіти на факультеті соціального виховання у 1922-1923 н. р. / О. А. Жук. - С .38-41
Галич, Т. В. Підготовка класних керівників до роботи з підлітками в умовах реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання в загальноосвітніх школах / Т. В. Галич. - С .41-44
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічна підготовка вчителя до реалізації принципу індивідуального підходу за К. Д. Ушинським / Л. О. Дубровська, В. О. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .44-46
Хмель, Н. М. Психологічна готовність майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін суспільства / Н. М. Хмель. - С .46-50
Спіріна, Т. П. "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Т. П. Спіріна. - С .50-53
Корносенко, О. К. Шляхи модернізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури / О. К. Корносенко. - С .53-56
Долгош, К. І. Формування готовності студентів факультету "Міжнародні відносини" до творчої професійної діяльності у процесі навчання іноземної мови / К. І. Долгош, О. Гвоздяк. - С .56-60
Педагогические методы формирования профессиональной структуры личности / Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта. - С .60-62
Особливості підготовки офіцера у класичному університеті / Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта. - С .62-66
Кубіцький, С. О. До питання формування позитивного іміджу військовослужбовця Збройних сил України / С. О. Кубіцький, В. Є. Лукін, В. Л. Уліч. - С .66-70
Лєнков, С. В. Психолого-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх військових психологів / С. В. Лєнков, Н. М. Мась, Л. В. Солодєєва. - С .70-74
Аніщук, А. М. Підготовка майбутніх вихователів до формування мовленнєвої особистості дошкільника / А. М. Аніщук. - С .74-77
Конончук, А. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до волонтерської діяльності / А. І. Конончук. - С .77-83
Маньгора, В. В. Проблеми формування поняття "держава" у шкільних курсах історії та права в основній школі / В. В. Маньгора. - С .83-86
Киричук, А. С. Аналіз умов застосування освітніх технологій як фактору підвищення якості освіти / А. С. Киричук. - С .86-90
Кочерга, О. М. Дослідження стану сформованості емоційно-мотиваційного компонента соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .90-94
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Організаційно-педагогічні умови застосування комп’ютерного тестування у професійній підготовці соціальних педагогів / Н. П. Пихтіна. - С .94-99
Тукач, І. І. Професійна підготовка майбутніх фахівців у процесі вивчення спецкурсу "Педагогічні засади формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків" / І. І. Тукач. - С .99-102
Качалова, Т. В. Професійна культура соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .102-105
Златніков, В. Г. Аналіз вітчизняного та міжнаородного досвіду в процесі мовної підготовки військовослужбовців Збройних сил України / В. Г. Златніков. - С .105-107
Nowakowska-Siuta, R. Higher education in United States of Amerika - a diverse educational system / R. Nowakowska-Siuta. - С .107-110
Янкович, О. І. Розвиток професійно-педагогічної культури студентів у вищих педагогічних закладах України (1957-2007) / О. І. Янкович. - С .110-114
Конончук, І. М. Використання історичного досвіду національно-патріотичного виховання молоді 20-30-х рр. у сучасних умовах роботи у вузі / І. М. Конончук. - С .114-118
Лавріненко, О. А. Ідеї педагогічної майстерності вчителя в поглядах західноєвропейських світників XVII-XVIII ст. / О. А. Лавріненко. - С .118-123
Коваль, Т. В. "Хвильові" та інші інноваційні процеси у вищій освіті об’єднаної Німеччини / Т. В. Коваль. - С .123-127
Іванцова, Н. І. Проблеми становлення і розвитку безперервної освіти в Україні у 20-х рр. XX ст. та можливість використання історичного досвіду / Н. І. Іванцова. - С .127-131
Таран, О. М. Інноваційні підходи до організації роботи з книжкою в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .131-135
Аніщенко, О. В. Софія Русова про організацію навчальної праці у шкільній та позашкільній освіті... / О. В. Аніщенко. - С .135-139
Журавська, Н. С. Вища освіта Італії та Бельгії: підготовка викладачів професійно орієнтованих дисциплін / Н. С. Журавська. - С .139-143
Кучер, Ю. А. Сучасна Ірландія: радикальна зміна філософії і діяльності системи освіти / Ю. А. Кучер. - С .143-148
Сень, Л. В. Модернізація професійно-педагогічної підготовки вчителів у Сполучених Штатах Америки / Л. В. Сень. - С .148-151
Зінченко, Т. В. Участь Австрії в європейських освітньо-інноваційних процесах / Т. В. Зінченко. - С .151-155
Антонюк, Л. А. Інновації в освіті Австрії в умовах європейських інтеграційних процесів / Л. А. Антонюк. - С .155-159
Белогура, Т. М. Із досвіду вивчення природничих дисциплін у навчальниї закладах України / Т. М. Белогура. - С .159-162
Заніна, О. М. Проблема самоосвіти вчителя в педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців (др. пол. XIX - поч. XX ст.) / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .162-165
Сватенков, О. В. Використання зарубіжного досвіду нормативно-правового забезпечення рекламної діяльності у соціальній сфері при підготовці соціальних педагогів / О. В. Сватенков. - С .165-169
Луняк, Є. Ідея створення шкіл для юнаків козацького стану в поглядах кирило-мефодіївця Василя Білозерського / Є. Луняк. - С .169-171
Павлюк, С. В. Учення, теорії і парадигми та їх змагання у сфері освіти Німеччини / С. В. Павлюк. - С .171-176
Недоходюк, Г. Д. Навчальна книга для PR-спеціалістів: вітчизняний досвід / Г. Д. Недоходюк. - С .176-179
Василюк, А. В. Реалізація Болонського процесу в Польщі / А. В. Василюк. - С .179-182
Киричок, І. І. Напрями реалізації ідей удосконалення професійно-педагогічної підготовки вчителів у працях М. О. Лавровського (1825-1899) та П. О. Заболотського (1877-1918) / І. І. Киричок. - С .182-186
Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на підготовку вчителя початкової школи / Н. О. Ярмак. - С .186-189
Василенко, Т. А. Використання педагогічних ідей Фр. Фребеля у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти / Т. А. Василенко. - С .189-193
Адамів, Г. С. Ідеї патріотичного виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. С. Адамів. - С .193-195
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

18.
371(075.3)
Б 82


    Бордовская, Нина Валентиновна.
    Педагогика [Текст] : учебник для вузов / А. А. Бордовская, А. А. Реан. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2001. - 304 с. - (Учебник нового века). - ISBN 5-8046-0174-1 : 22.40 грн., 22.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Вища освіта--інновації

   Педагогічна діяльність

   Мотивація

   Мотивація учіння

   Професійна мотивація

   Педагогічні ситуації

   Педагогічні задачі

   Діагностика психологічна

   Тести педагогічні

Кл.слова (ненормовані):
освіта у світі


Дод.точки доступу:
Реан, Артур Александрович
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

19.
371(075.3)
П44


   Подласый, Иван Павлович

    Педагогика: Новый курс [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений по педагогическим специальностям: В 2-х кн. / И. П. Подласый. - М. : ВЛАДОС, 2002 - 2003. - (Учебник для вузов). - ISBN 5-691-00174-4.
   Кн. 1 : Общие основы. Процесс обучения. - 2003. - 576 с. : ил. - ISBN 5-691-00175-2 : 17.00 грн.
    Зміст:
Методы педагогических исследований
Общие закономерности развития
Возрастные и индивидуальные особенности развития
Цели воспитания
Педагогический процесс
Педагогические инновации
Учитель современной школы
Процесс обучения
Факторы обучения
Мотивация обучения
Закономерности обучения
Принципы та правила обучения
Методы обучения
Виды и формы обучения
Диагностика оубчения
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогічні інновації
   Учитель

   Педагогічні дослідження

   Мотивація до навчання

   Методи навчання

   Принципи навчання

   Форми навчання

   Діагностика навчання

   Контроль успішності


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

20.
378(075.3)
П 24


   
    Педагогіка вищої школи [Текст] : Навчальний посібник / За ред. З. Н. Курлянд. - 3-е вид., перероб. і доп. - К. : Знання, 2007. - 495 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-270-1 : 48.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.58я73
РУБ 378(075.3)
Рубрики: Педагогіка вищої школи
   Дидактика вищої школи

   Вища освіта--інновації

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Студенти

   Наукові дослідження

   Методологія наукових досліджень

   Педагогічні дослідження

   Інноваційна діяльність--вища школа

   Педагогічний менеджмент

   Педагогічна техніка вчителя

   Управління вищим навчальним закладом

   Виховання студентів

   Моральне виховання студентів

   Правове виховання студентів

   Екологічне виховання студентів

   Позаудиторна робота студентів

   Куратори студентських груп

   Майбутні вчителі

   "Я-концепція" учителя



Дод.точки доступу:
Курлянд, З. Н. \ред.\
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 65482
Кількість відвідувачів 1290
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя