Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=LEGO<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.
Шифр: ВМДЗ/2012/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 2
Зміст:
Єгорушкіна, Катерина. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога / К. Єгорушкіна. - С.4-9.
Половіна, Олена. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки / О. Половіна. - С.10-13.
Єгорушкіна, Катерина. Творимо терапевтичну казку: крок за кроком / К. Єгорушкіна. - С.14-16.
Бєлєнька, Ганна. Екологічна казка у житті сучасної дитини / Г. Бєлєнька. - С.17-24.
Назарчук, Ніна. Казки для Ганусі й Петруся, для матусі й татуся / Н. Назарчук. - С.25-29.
Чернишова, Лана. Поміркуймо над казкою / Л. Чернишова. - С.30-33.
Ломакіна, Олена. Профілактика шкільної дезадаптації у дітей старшого дошкільного віку / О. Ломакіна. - С.34-42.
Вовк, Тетяна. Домашня аура та парітетність відносин між вихователем і дітьми у дитячих садках Німеччини / Т. Вовк. - С.43-47.
Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ. / І. Сухенко. - С.48-52.
Садова, Надія. Ведемо персональний блог / Н. Садова. - С.53-55.
Свята та цікаві події квітня. - С.56-57.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.57-59.
Мартинюк, Лілія. Нагородження педагогічних працівників дощкільного закладу / Л. Мартинюк. - С.61-68.
Малишева, Ольга. Атестація вихователя-початківця з повною вищою фаховою освітою / О. Малишева. - С.69-70.
Малишева, Ольга. Встановлення тарифного розряду вихователю, який має середню спеціальну освіту / О. Малишева. - С.70-71.
Малишева, Ольга. Право інструктора з фізкультури з неповною освітою на присвоєння звання "вихователь-методист" / О. Малишева. - С.71.
Пам’ятка з питань атестації для педагогічних працвників. - С.72-73.
Клименко, Антоніна. Оплата праці під час заміни тимчасово відсутнього вихователя-методиста / А. Клименко. - С.74-75.
Погорєлова, Лариса. Стежинами казок / Л. Погорєлова. - С.76-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Сухенко, Ірина.
    Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ. / Ірина Сухенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 48-52.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
   Освітній простір

   Дошкільний вік--розвиток дитини

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
тематичні набори -- конструктори -- LEGO Education -- використання методу проектів -- творче конструювання -- інноваційні технології -- освітні проекти -- творчий розвиток дитини
Анотація: Стаття розкриває використання наборів конструкторів LEGO Education в роботі з дітьми дошкільного віку, а також знаймить з методами проектів у конструктивній діяльності в ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2012/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 3
Зміст:
Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська. - С.4-7.
Гладкова, Юлія. Технології педагогічного спілкування з батьками / Ю. Гладкова, Н. Баринова. - С.8-15.
Грядовкіна, Жанна. Співпраця дошкільного закладу і сім’ї за системою Монтессорі / Ж. Грядовкіна. - С.16-19.
Ільченко, Тамара. Розширюємо можливості спілкування з батьками: електронні засоби інформування / Т. Ільченко. - С.20-24.
Садова, Надія. Розробляємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.25-32.
Туженкова, Юлія. Профілактика жорстокого поводження з дітьми / Ю. Туженкова. - С.33-42.
Осадча, Віра. Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук / В. Осадча. - С.43-50.
Безруких, Мар'яна. Десять кроків до письма / М. Безруких. - С.51-56.
Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ / І. Сухенко. - С.57-66.
Малишева, Ольга. Атестація вихователя-методиста, що працює за сумісництвом вихователем. / О. Малишева. - С.67-68.
Свята та цікаві події травня. - С.69-70.
Джемула, Галина. День Землі / Г. Джемула. - С.71-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Сухенко, Ірина.
    Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ / І. Сухенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-66. - Закінчення. Початок у № 2 - 2012.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання
Кл.слова (ненормовані):
методика конструювання -- конструктор LEGO SYSTEM -- конструктор LEGO Education -- диференційний підхід -- індивідуальний підхід -- інтеграція освітнього процесу -- взаємодія з батьками -- результативність роботи -- інтегровані заняття
Анотація: Про досвід навчального закладу № 256 в організації дитячого конструювання та надаються конкретні поради щодо методики роботи з констркуторами LEGO DUPLO та LEGO SYSTEM.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
Шифр: ВМДЗ/2013/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 2
Зміст:
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9.
Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17.
Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26.
Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32.
Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38.
Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - С.39.
Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони?. - С.40-41.
Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька : 42-49.
Шелудько, Олена. Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57.
Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова. - С.58-65.
Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко. - С.66-70.
Малишева, Ольга. Атестація педагога-сумісника / О. Малишева. - С.71-73.
Міжнародний день птахів у дитячому садку. - С.74.
Користуємося календарем. - С.72-73.
Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко. - С.75-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Рома, Оксана.
    Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 10-17.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність
   Дошкільна освіта--ігри

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- вікова зорієнтованість -- LEGO-конструювання -- сенсорно-пізнавальний розвиток -- сенсорні еталони -- методичні аспекти роботи -- вправи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

7.


    Бондар, Лариса.
    LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 18-26.
ББК 74.1
Рубрики: Конструювання--дошкільники--ігри
   Дошкільна освіта--ігри

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
метод Монтессорі -- конструктивна діяльність -- дидактичний ігровий засіб -- інтеграція -- дидактичні ігри
Анотація: Матеріал статті знайомить з проведенням дидактичних ігор та використання LEGO-конструктора в ДНЗ.


Дод.точки доступу:
Гуцол, Світлана; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

8.
Шифр: ВМДЗ/2013/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 8
Зміст:
Добровольська, Оксана. Творчість родом з дитинства / О. Добровольська. - С.4-7.
Крикун, Анастасія. Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун. - С.8-11.
Руденко, Людмила. Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Л. Руденко, Т. Шинкар. - С.12-18.
Недашківська, Ніна. Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку / Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир. - С.20-23.
Бишовець, Тетяна. Виховуємо "дослідників-чомусиків" / Т. Бишовець, Л. Слободянюк. - С.24-28.
Бойко, Лідія. Міні-музей одного предмета / Л. Бойко, О. Гузь, Н. Чудовська. - С.29-36 : фотогр.
Гузиніна, Вікторія. Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна. - С.37-42 : фотогр.
Полякова, Людмила. Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості / Л. Полякова. - С.43-50.
Безпала, Світлана. Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала. - С.51-56 : фотогр.
Шпильова, Алла. Така незнайома знайома казка, або Використовуємо елементи ТРВЗ / А. Шпильова. - С.57-63.
Роговик, Ірина. Фестиваль родинних театрів / І. Роговик. - С.64-67 : фотогр.
Створюємо домашній театр. - С.68-69 : фотогр.
Балашук, Інна. Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів / І. Балашук, Л. Корікова. - С.72-77 : фотогр.
Долинна, Ольга. Освітні програми у 2013/2014 навчальному році / О. Долинна, Т. Носачова. - С.78.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
74.100.5
Б 40


    Безпала, Світлана.
    Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 51-56 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--конструювання
   Обдаровані діти--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
конструкційні здібності -- конструктори LEGO Education -- діагностика обдарованості -- групове спостереження -- індивідуальна діагностика -- співпраця з батьками -- творчий потенціал
Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення творчих і креативний здібностей та розвитку обдарований дітей дошкільного віку. Висвітлено методи діагностування обдарованих дошкільників. Розглянуто процес розвитку конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education.


Дод.точки доступу:
Губко, Марія; Безпала, Марина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
22.183.4р10
Z99


    Ігнатченко, Костянтин Андрійович.
    Викладання основ робототехніки у 5 - 8 класах [Текст] / К. А. Ігнатченко, Н. В. Ігнатченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 19-20.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--уроки за темами
Кл.слова (ненормовані):
основи робототехніки -- робота з конструктором LEGO -- LEGO Mindstorms -- LEGO Education -- контролер NXT
Анотація: В статті йде мова про викладання у спеціалізованій школі №52 м. Києва програми за вибором "Основи робототехніки", в основу якої покладене навчання учнів роботі з конструкторами LEGO останнього покоління з використанням програмованих контролерів, різноманітних датчиків та серводвигунів.


Дод.точки доступу:
Ігнатченко, Наталія Владиславівна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74.1
Н 84


    Носкова, Г. С.
    Учиться играя и обучаться в игре [Текст] / Г. С. Носкова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 9. - С. 25-30. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
   Дошкільна освіта--заняття--ручна праця

   Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку

   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
конструктор "Lego" -- система роботи з конструктором
Анотація: Стаття розповідає, як за допомогою гри, дитина опановує певні якості особистості: стає активнішою, вчиться діяти самостійно, керувати своєю поведінкою та планувати свої дії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: ВМДЗ/2014/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 5
Зміст:
Стаєнна, Олена. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки / О. Стаєнна. - С.4-6.
Гурковська, Тетяна. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри / Т. Гурковська. - С.7-9 : фотогр.
Никончук, Валентина. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації / В. Никончук, А. Деговець. - С.10-13 : фотогр.
Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома. - С.14-19 : фотогр.
Безпала, Світлана. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес / С. Безпала. - С.20-26 : фотогр.
Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова. - С.27-32 : фотогр.
Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35.
Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35.
У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів. - С.36 : фотогр.
Герасименко, Катерина. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології / К. Герасименко, М. Онищук. - С.37-41.
Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова. - С.42-48.
Овдій, Людмила. На порозі школи: співпраця з батьками / Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган. - С.49-52 : фотогр.
Кушнерук, Тетяна. Виховуємо креативну особистість / Т. Кушнерук. - С.53-58 : фотогр.
Пасічник, Ніна. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності : застосування методу проектів для підвищення екологічної обізнаності дітей / Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз. - С.59-64 : фотогр.
Фастовець, Тамара. Подорож до планети Легкоокеанії : розвага з плавання для дітей старшого дошкільного віку / Т. Фастовець. - С.68-71 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
74.100.58
Н 64


    Никончук, Валентина.
    Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації / В. Никончук, А. Деговець // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 10-13 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Адаптація дошкільника--конструювання
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
процес адаптації -- адаптаційний період -- конструктори -- LEGO-конструювання -- дошкільники
Анотація: Розкрито значення конструювання, зокрема використання конструктора LEGO, в процесі адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Деговець, Альона

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.100.58
Р 69


    Рома, Оксана.
    Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 14-19 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- дошкільники -- конструктори LEGO -- конструювання -- тренінги для педагогів -- професійне вдосконалення
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення фахової майстерності педагогів дошкілля за допомогою такої інтерактивної форми методичної роботи, як тренінги. Подано конспект тренінгу для педагогів "Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
74.100.58
Б 40


    Безпала, Світлана.
    Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес / С. Безпала // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 20-26 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Конструювання--конструктори LEGO--дошкільники
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
LEGO-конструювання -- конструктори LEGO -- універсальність конструкторів LEGO -- використання конструкторів LEGO -- дошкільна освіта -- дошкільники
Анотація: Висвітлено досвід роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу № 196 м. Києва щодо використання конструкторів LEGO в усіх видах діяльності дітей дошкільного віку. Розглянуто методичні аспекти організації роботи з LEGO-конструювання за блочно-тематичним принципом. Розкрито універсальність конструкторів для роботи вихователів та інших спеціалістів дошкільного закладу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
74.100.58
М 15


    Макарова, Євгенія.
    Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 27-32 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
LEGO-конструювання -- казки -- функції казок -- робота над казкою -- корекційна робота -- корекція дитячих страхів -- корекція імпульсивної поведінки -- практичні психологи -- робота психологів -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Висвітлено прийоми роботи над казкою у поєднанні з LEGO-конструюванням. Розкрито роль казки при корекції дитячих страхів та імпульсивної поведінки занадто збудливих дітей. Розглянуто співпрацю практичного психолога з вихователями та батьками дошкільнят. Подано конспект заняття на тему "LEGO-Теремок" для дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
74.100.58
У 11


   
    У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 36 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--фестивалі
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
дитячі фестивалі -- робототехніка -- конструктори LEGO -- конструювання -- архітектурні композиції -- космічні технології
Анотація: У статті розповідається про проведення VI Всеукраїнського дитячого фестивалю робототехніки "Robotica 2014", що відбувся 13 квітня 2014 року в Національному спортивному комплексі "Олімпійський".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.
373.217(477)
Г 37


    Герасименко, Катерина.
    Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології / К. Герасименко, М. Онищук // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 37-41.
УДК
Рубрики: здоров’язбережувальні технології--конструювання--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальні технології -- рухливі ігри -- конструювання -- конструктори LEGO -- дошкільники
Анотація: У статті розглянуто досвід використання конструктора LEGO у системі здоров’я'язбережувальних технологій в дошкільному навчальному закладі № 800 м. Києва.


Дод.точки доступу:
Онищук, Марина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.
74.100.58
С 66


    Сосенкова, Віра.
    Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 42-48.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
   Дошкільники--Інтелектуальний розвиток

   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
конструювання -- конструкційна діяльність -- конструкційні ігри -- конструктори LEGO -- LEGO-моделі -- презентація LEGO-моделі -- мовленнєві вправи -- дидактичні ігри -- дошкільники
Анотація: У статті розповідається про те, як навчити дітей презентувати LEGO-моделі. Підкреслено, що для успішної презентації своєї роботи дитині важливо комфортно почуватися перед аудиторією слухачів. Розглянуто організацію попередньої роботи з презентації LEGO-моделей (тематичні тижні, бесіди, дидактичні ігри), проаналізовано прийоми навчання презентації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

20.
74.100.5
Ф 26


    Фастовець, Тамара.
    Подорож до планети Легкоокеанії : розвага з плавання для дітей старшого дошкільного віку / Т. Фастовець // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 68-71 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- навчання плавання -- розваги з плавання -- плавальні вправи -- LEGO-конструювання -- старші дошкільники
Анотація: Подано сценарій розваги з плавання для дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 46399
Кількість відвідувачів 962
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя