Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   32(477)(06)
   О-56
б-ка Бойка О. Д. / О-56-фб


   
    Ольвійський форум-2018: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі [Текст] : XII Міжнародна науково-практична конференція (7-10 червня 2018 р. м. Миколаїв). Тези. Політична наука в Україні та зарубіжжі. Актуальні проблеми міжнародних відносин: глобальний та регіональний аспекти / Міністерство освіти і науки України, Чорноморський національний університет імені Петра Могили (Миколаїв), Південний науковий центр НАН та МОН України, Uniwersytet Rzeszowski, Saarland University. - Миколаїв : ЧДУ імені Петра Могили, 2018. - 84 с. - [XII Міжнародна науково-практична конференція "Ольвійський форум-2018: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі"] . - 22.00 грн.
УДК
Рубрики: Кафедра історії України та політології
   Політика України--внутрішня політика

   Політика України--зовнішня політика

   Міжнародні відносини

   Геополітика--Україна

   Політична наука--Україна

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- інтеграція в ЄС -- вища освіта


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Чорноморський національний університет імені Петра Могили (Миколаїв); Південний науковий центр НАН та МОН України; Uniwersytet Rzeszowski; Saarland University
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
338
М 27
б-ка Бойка О. Д. / М 27-фб


   
    Маркетинг и управление брендом [Текст] : [сборник научных трудов] / Д. Гордон [и др.]. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 174 с. : цв.ил., рис. - (Дайджест McKinsey). - Библиогр. в примеч. - В содерж. авт.: Д. Гордон, Д. Корт, Й. Перрей [и др.]. - ISBN 978-5-9614-0653-5. - ISBN 978-5-9614-0501-9 (серия) : 60.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Економіка підприємства
   Управління бізнесом

   Маркетинг в економіці

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- брендинг -- управління -- методи управління -- інвестиції -- продажи -- імідж -- сегментирование -- ціноутворення


Дод.точки доступу:
Гордон, Джонатан; Корт, Дэвид; Перрей, Йешко; Каул, Анил; Гупта, Санил; Кеттл, Кейт; Форсайт, Джон; Халдар, Салдин; Марн, Майкл; Рогнер, Эрик
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
338
Г 77
б-ка Бойка О. Д. / Г 77-фб


    Грант, Джон.
    12 тем: маркетинг 21 века [Текст] : производственно-практическое издание / Джон Грант ; пер. с англ. Ю. Каптуревского. - Москва : Коммерсантъ ; СПб. : Питер, 2007. - 448 с. : ил. - [Маркетинг 21 века: 12 тем] . - Библиогр. англ.: с. 446-447 (34 назв.). - Пер. вид. : The New Marketing Manifesto. The 12 Rules for Building Successful Brands in the 21st Century / Jonh Grant. - ISBN 978-5-91180-504-3 (рус.). - ISBN 1-58799-024-5 (англ.) : 80.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Світова економіка--маркетинг
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренди -- потребности -- гендерные различия -- потребительское поведение -- позиционирование -- структурированное общество -- инновации -- ЗМІ -- средства массовой информации -- реклама -- сенсорамный маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- аутентичность -- планирование -- общественное мнение -- розничная торговля -- торговый ассортимент -- супермаркеты -- самообслуживание -- медиасредства -- креативность -- рекламные кампании -- паблисити -- история


Дод.точки доступу:
Каптуревский, Ю. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
338
В 51
б-ка Бойка О. Д. / В 51-фб


    Випперфюрт, Алекс.
    Вовлечение в бренд [Текст] : как заставить покупателя работать на компанию : [практическое руководство] / Алекс Випперфюрт ; пер. с англ. А. Кириченко. - Москва : Коммерсантъ ; Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 384 с. : ил. - Библиогр. в прим. в конце глав. - Пер. вид. : Brand hijack / Alex Wipperfurth. - ISBN 978-5-91180-507-4 : 50.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Маркетинг
   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- реклама -- маркетолог


Дод.точки доступу:
Кириченко, А. \пер.\; Wipperfurth, Alex
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: ОФ/2023/4
   Журнал

Освітній фактор [Текст] : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - Київ : НВП "Інтерсервіс", 2022 - . - Виходить кожного кварталу
2023р. N 4
Зміст:
Оксаніченко, В. Л. Проблеми із забезпеченням якості освіти здобувачів передвищої освіти в умовах воєнного стану / В. Л. Оксаніченко. - С.4-6.
Гаврилюк, В. Ю. Формування національно-культурної ідентичності здобувачів позашкільної освіти засобами українського народознавства / В. Ю. Гаврилюк. - С.7-9.
Зіновєєва, Марина Ігорівна. Підвищення якості позашкільної освіти - пріоритетний напрям роботи з обдарованими вихованцями в гуртках МАН / М. І. Зіновєєва, І. В. Комиса. - С.10-14.
Шубчинський, В. Д. Гурткові заняття - основа формування самоосвітньої компетентності здобувачів освіти / В. Д. Шубчинський, Ю. В. Мєнафова. - С.15-16.
Маруш, І. В. Якісна освітня підготовка фахівців - один з компонентів процвітання країни / І. В. Маруш. - С.17-18.
Рудик, Олександр Борисович. Якість освіти й міфи освітян / О. Б. Рудик. - С.19-23.
Сьома, С. О. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності педагога позашкільника як важлива складова його професійної діяльності / С. О. Сьома. - С.24-25.
Горбань, Н. І. Деякі аспекти використання міжпредметних зв’язків при викладанні дисциплін природничого циклу / Н. І. Горбань. - С.26-27.
Рудяшко, Олена Олексіївна. Сучасні тенденції підвищення якості освіти / О. О. Рудяшко. - С.28-29.
Гуцало, Т. А. Природотерапія як метод психологічної і соціальної реабілітації учнівської молоді в умовах воєнного та післявоєнного стану / Т. А. Гуцало. - С.30-31.
Мисько, Володимир Зіновієвич. Значущість науково-дослідної діяльності у розвитку творчого потенціалу дитини / В. З. Мисько, Т. О. Мисько. - С.32-37.
Юркова, О. Ф. Завдання дослідницького характеру при вивченні "Мисливських усмішок” Остапа Вишні / О. Ф. Юркова. - С.37-38.
Ясінська, Н. В. Організація освітньої діяльності закладу позашкільної освіти в умовах війни та тимчасової окупації міста / Н. В. Ясінська, І. А. Самойлова. - С.39-42.
Грицку, В. С. Діяльність Чернівецького обласного центру еколого-натуралістичної творчості під час воєнного стану в Україні / В. С. Грицку. - С.43-45.
Сусахіна, Л. В. Діяльність Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді щодо підвищення якості освітнього процесу / Л. В. Сусахіна. - С.46-48.
Дементьєва, Н. В. Заклад позашкільної освіти - простір безпеки для дітей / Н. В. Дементьєва. - С.49-50.
Шевченко, Людмила. Брендинг - від ефективної діяльності педагога до позитивного іміджу закладу / Л. Шевченко, І. Пахомова. - С.51-52.
Терещенко, Н. Д. Навичка "4К” для підвищення якості освіти та розвитку й успіху особистості / Н. Д. Терещенко. - С.53-54.
Ясінська, Н. В. Адаптивність в діяльності закладу позашкільної освіти в умовах воєнного часу / Н. В. Ясінська, І. А. Самойлова. - С.55-56.
Аніщенко, В. О. Концептуальні напрями формування цифрової компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання / В. О. Аніщенко, Н. С. Разумейко. - С.57-58.
Ашихміна, Н. В. Цифрова конективність сучасної вищої музично-педагогічної освіти / Н. В. Ашихміна. - С.59-60.
Щербина, О. О. STEM-лабораторія для учнів початкових класів "Що таке експерименти” / О. О. Щербина. - С.61-62.
Заярна, Вікторія Сергіївна. Упровадження освітніх STEM-технологій як складова підвищення якості позашкільної освіти / В. С. Заярна. - С.63-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Шевченко, Людмила.
    Брендинг - від ефективної діяльності педагога до позитивного іміджу закладу [Текст] / Л. Шевченко, І. Пахомова // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2023. - N 4. - С. 51-52.
Рубрики: Позашкільна освіта в Україні--маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія організації -- організаційний бренд -- особистий бренд -- якість освіти -- імідж закладу -- позашкільні заклади освіти


Дод.точки доступу:
Пахомова, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 111101
Кількість відвідувачів 1156
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя